Skrevet av Emne: Lord of the Rings Online  (Lest 2422 ganger)

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Lord of the Rings Online
« på: 27. des, 2010, 00:24 »
Hei hei, jeg vet at dette er kanskje litt dumt nå som WoW feberen er så høy som den er nå, etter som Cataclysm har akkurat blitt lansert.
Men ja, jeg har ikke blitt bitt av WoW basilusken, og har mistet mye av interessen av det. Men jeg har fått en annen bakteria, LOTRO (Lord of the Rings online). Om det er noe som er interesert i og spille, så spiller jeg det ganske mye. Jeg har funnet ut av at det er ganske morsomt, systemet er litt annerledes enn WoW men på en annen måte, grafikken er omtrent den samme om du spiller på høy og den trenger ikke så mye og kjøre, ++++++ det er helt gratis!

Hvis noen er interesert så er dette linken: https://www.lotro-europe.com/Home/Index/en

dette er helt gratis, men du nyter goder av og liste deg opp som VIP eller Premium medlem, men det betyr ikke at du ikke kan spille, bare betyr at ting koster litt mere ingame når det kommer til fantasy-pengene.

men er det noen som vil joine meg i verdenen av Alver, Mennesker, Hobbiter eller Mennesker som sloss mot den slemme Sauron så kom med meg!
Historien på spillet er ganske morsomt, du får litt mere av hva som skjedde imellom filmene, hva som skjedde før og hva din karakter gjorde for å hjelpe Frodo på hans reise til Mt.Doom, men allt er online. Så langt har det sluppet ut Mines of Moria til Lothorien og Mirkwood.

Blir dere med, så legg in her, jeg spiller på [EN-RP] Leurelin

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Lord of the Rings Online
« Svar #1 på: 28. des, 2010, 08:01 »
Har spilt det av og på siden open beta, og synes fortsatt det er bedre enn WoW.

Jeg har en snubbe på Laurelin jeg også.. men han er langt neddi rekkene. Fortsatt i Shire og spiser pai tror jeg.
Why wasn't I informed?

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Lord of the Rings Online
« Svar #2 på: 28. des, 2010, 11:39 »
Nei kan ikke si at så fort det kom ut var det bedre en WoW, var mange glitcher og når folka gikk så det ut som om di moonwalka, derfor jeg sluttet..Men nå har di ordnet det meste^^

Huff, SHire..Har ikke vært der, er bare i Bree og Barrows :3

Chen

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 606
    • Vis profil
Sv: Lord of the Rings Online
« Svar #3 på: 29. des, 2010, 08:35 »
Når det kom ut så var det ikke bedre enn WoW når det kom ut.. Ikke noe vits å sammenligne middelaldrende folk med nyfødte ;)

Seige gamle jæver de har fylt Barrows med nå.. Massevis av grinding muligheter der.. snodige saker. Bare fordi en er vekke fra noe ett trekvart år så skjer det en heil haug :P
Why wasn't I informed?

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Lord of the Rings Online
« Svar #4 på: 29. des, 2010, 14:15 »
Oooh, Ringenes herre er jo bare best! ;D kansje jeg burde prøve, ser stilig ut *tommelen opp*
[inserts passende signatur]

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Lord of the Rings Online
« Svar #5 på: 02. jan, 2011, 03:53 »
Jeg synes det er morsomt som bare det. Gir ett litt unikt profession-verk som er likt med annerledes enn WoW, det samme med klassene, liker dem veldig.