Skrevet av Emne: Påtide å si hei antar jeg.  (Lest 7909 ganger)

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: Påtide å si hei antar jeg.
« Svar #25 på: 16. mar, 2011, 07:44 »
Løver ruler, right? :D

Oh gee, where are my manners? Hei og velkommen inn i varmen Leo! Har kikket på deg også den siste tiden du har posta, og inntrykket mitt so far har vært ganske så bra!
Du virker som en ganske grei person med utrolig mye mellom øra. Er ikkje det minste overraska over alderen din ;) Eneste der er vel hvilket stjernetegn du er født i? Løven går eg utifra, isåfall misunner eg deg sterkt, slik eg gjør med alle andre x)

Igjen, velkommen, hadde vært kult å bli mer kjent med deg! Og ikkje minst vil eg mer enn gjerne se en eventuell fursuit, har lenge villet se hvordan en løvesuit "ser ut" (er løve selv, såh) ^^,

Klikketiklikk :D

Lord_Leo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 217
    • Vis profil
Sv: Påtide å si hei antar jeg.
« Svar #26 på: 16. mar, 2011, 19:02 »

Takk Zaty =3
Altids hyggelig å møte på en annen hannløve, vi er ikke så fryktelig mange.

Og ja jeg er så løve som det går an å bli, selv etter at de la til et 13.stjernetegn.
Føler meg gammel selv om jeg bare er 24 :p Been around a while and seen places kan du si.
Og jeg er altid up to å møte nye folk, og selvfølgelig furries, ang suiten så har Nifeline tilbudt seg å hjelpe meg lage en, og den katten er mer en et naturtallent når det kommer til alt med pels og design!

Litt skepisk til å miste mye av sansene mine når man går i suit, men det kan umulig være verre en å tussle rundt i full Biohazard suit i 3 døgn XD Og så vil den bli noe tettsittende, må da reklamere for det man har ;)

Ang å kanskje møtes en dag så er det bare å si ifra, bor i Oslo for tiden. Send meg PM eller noe ;)
Where do you want it, in the head, or the chest?

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Påtide å si hei antar jeg.
« Svar #27 på: 16. mar, 2011, 19:53 »
Litt skepisk til å miste mye av sansene mine når man går i suit, men det kan umulig være verre en å tussle rundt i full Biohazard suit i 3 døgn XD Og så vil den bli noe tettsittende, må da reklamere for det man har ;)

Ikke for tettsittende håper jeg. For tett og du vil miste mye naturlig ventilasjon og fleksibilitet.
Det vil kutte ned på holdbarheten dens (sliter mer mot kroppen og sømmer) og på hvor lenge du orker per gang.
Vær også litt forsiktig på hva du ønsker å reklamere. Fursuits og messer er laget for å være familievennlige. :)

Biohazard suit i 3 døgn er jeg ganske overbevist om at er verre.
Er nok som alt annet av klært og utstyr. Uvant i starten, men man venner seg til det.

Lord_Leo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 217
    • Vis profil
Sv: Påtide å si hei antar jeg.
« Svar #28 på: 17. mar, 2011, 04:20 »
Litt skepisk til å miste mye av sansene mine når man går i suit, men det kan umulig være verre en å tussle rundt i full Biohazard suit i 3 døgn XD Og så vil den bli noe tettsittende, må da reklamere for det man har ;)

Ikke for tettsittende håper jeg. For tett og du vil miste mye naturlig ventilasjon og fleksibilitet.
Det vil kutte ned på holdbarheten dens (sliter mer mot kroppen og sømmer) og på hvor lenge du orker per gang.
Vær også litt forsiktig på hva du ønsker å reklamere. Fursuits og messer er laget for å være familievennlige. :)

Biohazard suit i 3 døgn er jeg ganske overbevist om at er verre.
Er nok som alt annet av klært og utstyr. Uvant i starten, men man venner seg til det.

Altså vi er ikke på "full gear suit" nivået her da. Men jeg vil vekk fra "onepiece toon suit" (no offence for de som liker det, what ever floats your boat) og over på digit 50/50 antrho suit. Men ikke kondomdrakt etc. Kroppstett nok til at det føles naturlig som et klessplagg, men løst nok for ventilasjon og fuktighets transport. Jeg har laaaang, god og bred erfaring innen MilTech (Military Technologies) til å kunne skape et fungerende varme og fuktighets transporterende plagg. Det er bare snakk om å forstå hvordan stoffet fungerer og brukerens behov, og iverksette endringer etter situasjonen. Tiltakene vil også hjelpe mot slitasje til en hvis grad osv. Blir ting gjort riktig så kan man bruker få opptill 6 timer kontinuelig bruk uten å oppleve formye ubehag, samt minimere vesketap etc etc.

Og du har rett Dax på at en må tilvennes plagget og bruksområdet.
Where do you want it, in the head, or the chest?

Siba

  • Gjest
Sv: Påtide å si hei antar jeg.
« Svar #29 på: 17. mar, 2011, 07:10 »
Mreow.. Velkommen hit! : D Eller... Du har jo vært her en stund, da men. x3

Jaja, koselig å se at du har blitt aktiv vil jeg da heller si. : P
Og håper du føler deg velkommen hit.

Lord_Leo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 217
    • Vis profil
Sv: Påtide å si hei antar jeg.
« Svar #30 på: 18. mar, 2011, 05:30 »
Takk Siba, og ja jeg føler meg veldig velkommen :)
Ser fram til å kunne bidra der jeg er av nytte ;)
Where do you want it, in the head, or the chest?

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: Påtide å si hei antar jeg.
« Svar #31 på: 18. mar, 2011, 10:49 »
Jøggu på tide, welcome to the jungle, we've got fun n' games...

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Påtide å si hei antar jeg.
« Svar #32 på: 18. mar, 2011, 16:24 »
Jøggu på tide, welcome to the jungle, we've got fun n' games...

And other things... that we don't really talk about :D

Lord_Leo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 217
    • Vis profil
Sv: Påtide å si hei antar jeg.
« Svar #33 på: 18. mar, 2011, 19:06 »
Haha, nå begynner det å bli mange som har pent å finne seg i å møte meg en dag :p

Nå trenger jeg vel bare å bli godkjent til underforumet Ziggy :p

Men takk til dere begge for velkomsten :D
Where do you want it, in the head, or the chest?

Burr

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 585
  • Musicburrbutt
    • Vis profil
    • Kokosnett
Sv: Påtide å si hei antar jeg.
« Svar #34 på: 19. mar, 2011, 20:14 »
Får bli en offisiell velkomst her, selv om vi har rukket å chatte litt allerede. Blir spennende å møte deg! :D

Lord_Leo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 217
    • Vis profil
Sv: Påtide å si hei antar jeg.
« Svar #35 på: 20. mar, 2011, 07:29 »

be carefull what you wish for, I am a force of nature ;)
Where do you want it, in the head, or the chest?

VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
Sv: Påtide å si hei antar jeg.
« Svar #36 på: 20. mar, 2011, 17:43 »
'lo.

Temmelig sikker på at jeg ikke har møtt deg de gangene jeg har vært i Oslo, men skal se om det ikke kan la seg ordne på EF i år da.

Lord_Leo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 217
    • Vis profil
Sv: Påtide å si hei antar jeg.
« Svar #37 på: 24. mar, 2011, 07:26 »

Ja jeg tror vi har møttes en gang, husker ikke nøyaktig hvor etc da :p
Og det blir mye spennende å se på EF ja :D
Where do you want it, in the head, or the chest?