Skrevet av Emne: SIKKERHET!  (Lest 7745 ganger)

MouseClick

  • Gjest
Sv: SIKKERHET!
« Svar #25 på: 23. feb, 2011, 02:12 »
Yeah, toll er kjip men nødvendig. Jeg antar den er der for å sikre at Norge ikke bruker opp alle penge på utenlandshandel, og prøver å produserer litt selv.
Se på det som en grunn til at vi bør få bygget opp fandommen her til lands, og få "avlet frem" litt byggere som tar commish.

Jeg, saver4 og en cosplayer til skal dra til Trondheim, Kristiansund og Molde på et lite mission! vi skal ta med oss en liten brosjyre med fakta om Suiting og cosplaying for å prøve å øke antallet! :)

Synes det skulle vært gjort rundt om i hele Norge :)
Poke meg når dere skal til Molde! :3
Vil gjerne ha sett på en sånn annonse for å se.

Jeg tror jeg kjenner noen på skola mi også som kan være interesserte i temaet, og eventuelt dra de med meg. x3
Må si ifra så jeg får komme også da :3

saver4

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 38
  • Quadsuiter
    • Vis profil
Sv: SIKKERHET!
« Svar #26 på: 23. feb, 2011, 08:18 »
Yeah, toll er kjip men nødvendig. Jeg antar den er der for å sikre at Norge ikke bruker opp alle penge på utenlandshandel, og prøver å produserer litt selv.
Se på det som en grunn til at vi bør få bygget opp fandommen her til lands, og få "avlet frem" litt byggere som tar commish.

Jeg, saver4 og en cosplayer til skal dra til Trondheim, Kristiansund og Molde på et lite mission! vi skal ta med oss en liten brosjyre med fakta om Suiting og cosplaying for å prøve å øke antallet! :)

Synes det skulle vært gjort rundt om i hele Norge :)
Poke meg når dere skal til Molde! :3
Vil gjerne ha sett på en sånn annonse for å se.

Jeg tror jeg kjenner noen på skola mi også som kan være interesserte i temaet, og eventuelt dra de med meg. x3
Må si ifra så jeg får komme også da :3

Sure! 8D
legg meg til på MSN? --> sol_holten@hotmail.com ^_^
men husk å si ifra! alle andre vill bli avslått!
█▌│║▌│▌│║█│▌█│

*biip*

Luna

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Sv: SIKKERHET!
« Svar #27 på: 24. feb, 2011, 23:05 »
Yeah, toll er kjip men nødvendig. Jeg antar den er der for å sikre at Norge ikke bruker opp alle penge på utenlandshandel, og prøver å produserer litt selv.
Se på det som en grunn til at vi bør få bygget opp fandommen her til lands, og få "avlet frem" litt byggere som tar commish.

Jeg, saver4 og en cosplayer til skal dra til Trondheim, Kristiansund og Molde på et lite mission! vi skal ta med oss en liten brosjyre med fakta om Suiting og cosplaying for å prøve å øke antallet! :)

Synes det skulle vært gjort rundt om i hele Norge :)
Poke meg når dere skal til Molde! :3
Vil gjerne ha sett på en sånn annonse for å se.

Jeg tror jeg kjenner noen på skola mi også som kan være interesserte i temaet, og eventuelt dra de med meg. x3
Må si ifra så jeg får komme også da :3

Sure! 8D

kjempebra at dere vill hjelpe!

vi trenge hjelp med å få ferdig brosjyren. vi har cosplay delen klar, men trenger noen med mye erfaring til å hjelpe med fursuit delen ;) vi trenger også at flere har mulighet til å skrive ut, da det blir mye å skriveut alene.
her har dere meg på deviantart og min e-post om dere er interisserte i å hjelpe eller være med! :D

http://lunadrawing.deviantart.com/

Marit_holten@hotmail.com
"Love and Peace!" - Vash.

"... if you let the fly live, the spider is going to die. You can't save both without one suffering.." - Knives.

saver4

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 38
  • Quadsuiter
    • Vis profil
Sv: SIKKERHET!
« Svar #28 på: 24. feb, 2011, 23:05 »
jo større flokk jo mere trygghet også får vi kanskje mer oppmerksomhet og dekket et større område om vi sprer oss!
glad for at folk vill være med!:D


+ har et tips å komme med nå etter at pelsen kom...IKKE kjøp den korteste pelsen fra Fabric.com! den er ELENDIG og ikke slik den ser ut på bildet!
kastest bort rundt 400-500 kr på en pels jeg bare kan legge på hylla! den er glossy og skjuler ikke sømmen i det hele tatt! :(

satser på at folket klarer å få tak i noe bedre til meg i tr. heim i morgen...ellers blir vi forsinket med enda en uke :(
har hatt sånn flaks med at vi allerede hadde nok skum til padding og at vi hadde en gammel tights og et par sko som ingen bruker. har spart rundt 400 kr på allt det og nå må jeg kjøpe ny pels, og bruke opp siste rest av budsjettet....

en litt gammel progress stripe:http://leopard-saver.deviantart.com/#/d39blk4  (og samtidig en link til DA'en min )
har gjort endringer på hodet og fårr gjevnet det ut skikkelig! ser bra ut så langt! : D
legg meg til på MSN? --> sol_holten@hotmail.com ^_^
men husk å si ifra! alle andre vill bli avslått!
█▌│║▌│▌│║█│▌█│

*biip*

Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 574
  • | (• ◡•)| ノ\(❍ᴥ❍ʋ) ~ADVENTURE
    • Vis profil
Sv: SIKKERHET!
« Svar #29 på: 27. feb, 2011, 08:44 »
Vel nå har jeg kjøpt drakta  [w-happy]
har funnet ut at tollen og mva kostet sånn sirka 800 -.-
men har råd da!  [w-happy]
Så den kommer om 2 uker!!
det blir total : 2800kr!
Gleder meg  [w-cool]
Kjøpte den forresten på furbuy! Resten av drakta skal meg og WolfHowl lage ^^

Hmm, har hørt det er veldig fin fake pels i åsane på stoff og still  [w-happy]
Bare ett tips!


Redigert av Administrator, unødig dobbelpost.
« Siste redigering: 27. feb, 2011, 14:18 av Aikho »

saver4

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 38
  • Quadsuiter
    • Vis profil
Sv: SIKKERHET!
« Svar #30 på: 27. feb, 2011, 11:44 »
Hmm, har hørt det er veldig fin fake pels i åsane på stoff og still  [w-happy]
Bare ett tips!

jepp! fant akkurat den jeg skule ha! : D
hodet er ferdig og resten kommer etter i løpet av tidlig mars!
skal legge ut bilder senere i dag av hodet! ^^
legg meg til på MSN? --> sol_holten@hotmail.com ^_^
men husk å si ifra! alle andre vill bli avslått!
█▌│║▌│▌│║█│▌█│

*biip*

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: SIKKERHET!
« Svar #31 på: 08. mar, 2011, 13:39 »
Når eg er ferdig med suiten min vil eg nesten alltid gå med noen tipper eg, hvertfall en, mer sikkert og litt kjedelig å gå aleine også [razz]
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 574
  • | (• ◡•)| ノ\(❍ᴥ❍ʋ) ~ADVENTURE
    • Vis profil
Sv: SIKKERHET!
« Svar #32 på: 23. mar, 2011, 12:27 »
Her er han  [w-happy]