Skrevet av Emne: Familien Cyros  (Lest 4509 ganger)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Familien Cyros
« på: 08. apr, 2011, 21:12 »
Da var det på tiden med ny oppdatering av gjengen.

Deres reference sheets
Under finner dere link til reference sheeten deres. Den viser markeringer og bio.
Dax
Minos
Garma

Original designet for fursonaene ble utviklet av Chandraken,
Nåværende versjon av Dax inkluderer arbeid/forslag av Nifeline, Wolfglow og Tellos. Minos og Garma er så langt uforandret.

Hvorfor mer enn en?
Flere grunner. Hovedsaklig for å skille mellom min forskjellige sider.
Dax er skøyern, Minos er sjefen og Garma passer på andre. Dax er den jeg er når jeg er avslappet. Minos er den jeg er når jeg må.. "rydde opp i ting". Garma er den når jeg passer på andre/har gjester.
Dax og Minos har mitt egne energinivå, men bruker det på forskjellige måter. Dax bruker den kaotisk, mens Minos bruker den fokusert.
Garma er nok derimot mer rolig for å gi andre en trygg atmosfære.
Hvis jeg hadde sett de i sammen ville Dax lat Minos holde styringen, mens Minos ville lat Dax fykke rundt å utforske ting. Garma ville derimot passet på at de ingen av dem slet seg ut/ble sultne.

Dax
Dax var min første figur, så han har mange av mine mer vanligste sider: Humor, motivering og nysgjerrighet.
I starten lot jeg han også være mer seriøs, men mens jeg jobbet på væremåten hans og på Minos lot jeg han bli mer ustyrlig.

Minos
Min andre figur, og litt mer fokusert mot hvordan jeg er når jeg er nødt til å bli alvorlig.
Er ganske kompromisløs. Mest ovenfor seg selv enn andre, og kun for å passe på seg selv og andre.

Garma
Min nyeste figur og den eneste kvinnlige fursonaen i gjengen.
Tilbake i april 2011 skrev jeg: "Jeg har blant annet enorm omtanke for de rundt meg, men denne siden føler jeg ikke kommer godt nok frem i verken Dax eller Minos.
Det kan derfor skje at jeg lager en figur ut av denne. Noen som symboliserer trygghet, omtanke og varsomhet."
Dette viste seg å ende opp som Garma. Litt forenklet valgte jeg en kvinnelig rolle for denne, da jeg følte en mannlig versjon ville bli for lik Minos. Samtidig litt for utfordringens skyld.

Flere?
Inntil videre nei. Dog en fjerde mer uoffisiell en er laget av Tora-chan :)

Eller så er det bare å spørre. Jeg kan gjerne fylle ut deler hvis noen lurer på ting, eller hjelper gjerne med å la andre med å finne sider med sine egne.
« Siste redigering: 10. aug, 2012, 16:19 av Dax Cyro »

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Familien Cyros
« Svar #1 på: 16. sep, 2011, 13:57 »
Morsomt bilde tegnet av Freestyler. Et minne for årets EF :p

Hundehode

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 153
  • Hvað er að frétta?
    • Vis profil
Sv: Familien Cyros
« Svar #2 på: 15. jan, 2012, 14:53 »
Stilig konsept. Jeg hadde en ganske lignende teori da jeg begynte på fursonaen min igår at den måtte representere en segregert side av personligheten min - i mitt tilfelle, det personlige, anonyme online-mennesket folk møter meg som.
Oslo-født bikkje i Stavanger for å bli smart.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Familien Cyros
« Svar #3 på: 15. jan, 2012, 16:42 »
Stilig konsept. Jeg hadde en ganske lignende teori da jeg begynte på fursonaen min igår at den måtte representere en segregert side av personligheten min - i mitt tilfelle, det personlige, anonyme online-mennesket folk møter meg som.

Takker.
Vel, man spiller forskjellige roller ut fra situasjon og hvem man har rundt seg.
Jeg har alltid vært ganske var på disse rollene og hvor forskjellige man kan være i løpet av uke. Har derfor pleid å spøke med at jeg hadde litt splittet personlighet. ;)
Derfor synes jeg det er greit å ha litt forskjellige fursonaer. De er bygd på samme grunnlag, men viser det på forskjellige måter.

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Familien Cyros
« Svar #4 på: 17. apr, 2012, 22:41 »
Hadde ikke noe å gjøre så jeg valgte en random person fra fursona, og det ble deg.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Familien Cyros
« Svar #5 på: 10. aug, 2012, 16:20 »
**flau** En veldig forsinket takk til Zobex for bildet :)

Har også oppdatert originalposten til å inkludere Garma.

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Familien Cyros
« Svar #6 på: 10. aug, 2012, 16:26 »
SPØRSMÅL! Hvordan uttales Cyro? >:

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Familien Cyros
« Svar #7 på: 10. aug, 2012, 18:29 »
SPØRSMÅL! Hvordan uttales Cyro? >:

Navnet er valgt for å være utaltbart på engelsk, men der er både s (celling) og k (cat) gyldig måte å uttale k på.
Personlig sier jeg "Syro".

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Familien Cyros
« Svar #8 på: 10. aug, 2012, 21:58 »
Syro! Da har jeg sagt det "riktig" hele tiden.   :)

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: Familien Cyros
« Svar #9 på: 12. aug, 2012, 19:46 »
Yaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaay! =DDDD