Skrevet av Emne: Free Hugs!  (Lest 4818 ganger)

Scratchy FoxyPaw

• Fur
  • *
  • Foxxy, foxxy
    • Vis profil
Free Hugs!
« på: 22. apr, 2011, 11:30 »
Jeg har tenkt å slå meg løs litt for gøy på å gå rundt i en by og ha "Free hugs" t-skjorte, eller en lapp der det står det.  [w-happy]
Vist det er noen har gjort det, så kan dere poste videoene her, eller om du har en T-skjorte der det står "Free hugs", så kan du poste deg med T-skjorten om du vil?  [w-wink]
Nærmeste storby her jeg bor er Kristiansand, siden jeg bor på sørlandet/Vest-agder!  [w-sniff]
Jeg har gjort dette en gang før, men da fikk jeg kjeft fra en gammel dame om at jeg kunne være interesert i pedofili, og det er jo ikke hyggelig at folk kan ta det så negativt når man prøver å gjøre noe greit for verden, vell?  [w-sad]

Hva mener dere?  [w-happy]
Er en revepus med sterke behov for oppmerksomhet. Gir du meg ikke det, tvinger jeg det ut =w=  Bor for tiden alene.
-Har en svak form for dyslexi, beklager skrivefeil.

Mally Azure

• Senior Fur
  • Energydrink Connoisseur
    • Vis profil
    • DeviantArt
Sv: Free Hugs!
« Svar #1 på: 22. apr, 2011, 11:35 »
Hadde du vært ikledd fursuit med den t-skjorten så tror eg det hadde slått veldig godt ann! [laugh] uten blir litt sånn...hmmm...synest eg da..

Chuziku

• Aktiv Fur
  • **
  • HurrDurr
    • Vis profil
    • Furaffinity
« Svar #2 på: 22. apr, 2011, 12:00 »
Jeg husker når jeg var i Brazil på sports utveksling, så gikk jeg og gruppa mi pluss en grupep til rundt med sånn "Free hugs" Plakater ^^
ALLE ville ha klem.
Det var en dame som ikke ville ha, men hun kom gråtende tilbake og spurte om hun kunne få en likevel siden hun trengte det

Ziggy Wolf

• Über Fur
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
« Svar #3 på: 22. apr, 2011, 14:12 »
Daw, burde gjøre en greie ut av dette på EF
Trur f meg jeg skal lage en sånn tskjorte.

Siba

• Gjest
« Svar #4 på: 22. apr, 2011, 20:26 »
Jeg har et skilt jeg har planer om å ta med meg på EF. :3 Det bøit gøøøy, har brukt den litt før, så den er litt bulkete, men det går bra. :3

Wolftale

• Über Fur
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
« Svar #5 på: 22. apr, 2011, 21:44 »
Har aldri sett noe slikt, men tror noe slikt kan være gøy når man har på suit - ellers kan det kanskje bli litt merkelig.. I dunno..
Å gi gratis hugs til folk burde jo ikke uansett vært no negativt, men folk har rare tanker :P

Trash

• Hyperaktiv Fur
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
« Svar #6 på: 22. apr, 2011, 23:11 »
Folk flest på gata er vel kanskje litt for mye på offensiven til å være akseptable til sånt =P Men på EF etc hadde det blitt klar suksess, med eller uten suit!

Six

• Über Fur
  • Purrr :3
    • Vis profil
« Svar #7 på: 23. apr, 2011, 03:29 »
Jeg tror jeg skal få lagd meg en slik en, som jeg kan gå med på Desucon c:

Zaty

• Hyperaktiv Fur
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
« Svar #8 på: 03. mai, 2011, 16:30 »
Eg og en annen venn gjorde dette sammen med hennes venner, og det ble knallbra ^^,
Men det var på Desucon da, så folk var vel mer mottakelig for det der.

Hvis eg fikk med meg nok folk, så blir eg gjerne med på slikt, klemmer er bare sykt koselig :3

Klikketiklikk :D

Kixt

• Hyperaktiv Fur
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
« Svar #9 på: 03. mai, 2011, 16:46 »
Free Hugs er faktisk en ganske stor bevegelse rundt hele kloden det, en ganske fin bevegelse også. Jeg synes vi skulle gjort det en gang her i Norge, fått mange rufser sammen og gått rundt i en by med free hugs plakater!

Trash

• Hyperaktiv Fur
  • Remigus Varg
    • Vis profil
    • Remigus Varg
« Svar #10 på: 05. mai, 2011, 10:38 »
Vi gjennomførte en liten free hugs-kampanje på årets TG. Jeg, Rekondo, og noen av hans venner. Fikk delt ut masse klemmer, og ble til slutt invitert med opp på scena =P

Freke

• Senior Fur
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
« Svar #11 på: 05. mai, 2011, 17:06 »
Free hugs er altid kos ^^
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)