Generelt > Fursona

Bouf

(1/1)

Bluetwoen:
Fursonaen min, Bouf, har forandret seg utrolig mye siden første gang jeg tegnet henne.

I starten var hun bare en lysebrun gaupe med stor lang sveis, som lignet veldig mye på Pumzies fursona. Det var nok tatt derfra. xD Men ett sted måtte det jo starte.

Forandringene opp gjennom årene har vært store. Den største forandringen må ha vært da hun forandret farge fullstendig (fra lysebrun til turkis) og mistet sveisen. Jeg er mer glad i henne sånn som hun er nå. Hun var veldig rocka og hadde masse unaturlig stash som lange klør og en slags tilbakestående blanding mellom vinger og kammen på en drage. Jeg trives bedre når hun ser mer "naturlig" ut. Dessverre har jeg ingen god reference sheet til henne, men jeg har en litt utdatert en, som jeg tegnet for en god stund siden.

Her er en link til den:
http://bluetwoen.deviantart.com/gallery/11755580#/d2eqsq4

Ikke mye har forandret seg siden jeg lagde referansen, men hun har mer lysende oransje øyne, ingen merker rundt øynene, og ikke noe kinnskjegg. Og så er snuten mørkegrå.

tl;dr?
Bouf er en blå løve med tigerstriper og gaupeører. Hun er blå med mørkere blå tigerstriper og har oransje øyne. Potene, busten på halen, snuten og ørene er mørkegrå.

Navigering

[0] Oversikt

Skift til full visning