Generelt > Fursona

Noe nytt?

(1/2) > >>

Atrox:
I det siste har jeg merket en forandring. Jeg vet hvorfor også, det er pga bokserien Dexter. Det virker kanskje merkelig å la en bokserie gå så mye innpå en, men elementer fra den serien gjenkjenner jeg fra mitt eget liv.

I en god stund har jeg følt Atrox' nærvær, eller hva jeg skal kalle det. For det meste når jeg er sint, sur eller utilpass. Det kommer i form av mental styrke, slik at jeg takler enkelte situasjoner bedre. (Dette er før jeg begynte å lese denne serien.)

Dexter har sin Dark Passenger. Den gir ham alle de kreftene han trenger når han skal ut og "leke" om natten. Forfatteren beskriver veldig ofte dette med sorte vinger, f.eks.:
The black wings reached out from deep inside and spread across the night sky and carried us forward.

Dette har surret og gått i bakhodet mitt ganske lenge nå, og jeg føler ikke lengre at jeg er en grønn skjellete drage. Jeg ser for meg en sort fjær-kledt drage med horn som den på avataren min har. Det eneste som stemmer med designet er fargen og hornene, though. Men hvordan denne nye dragen vil komme til å se ut til slutt aner jeg ikke. Jeg tenker at jeg skal sette meg ned med tegnebrettet mitt en dag og skisse litt.

Jeg har vurdert for og imot å poste dette på forumet, jeg syntes det er en veldig personlig sak. Men til syvende og sist vil jeg høre deres tanker og meninger om det.

Corona:
Dette vil jeg påstå er en normal situasjon for en del furries. Så lenge du føler deg komfortabel med den og føler den er mer riktig somme fursonamateriale enn Atrox, sier jeg go for it. :3

Gleder meg til å se detferdige resultatet om du får den ned på papiret ^^

Wolftale:
Vel fursonaer kan i forandre seg over tid eller hvis det skjer noe helt spesielt - samme kan vistnok skje med spirituelle guardians etter slik jeg har forstått det.

Så vil nå tro at det er noe som kan skje med alle og en hver en eller annen gang - eller flere ganger - i livet.

Six:
Fursonaen din er noe du burde være fornøyd med, ellers blir det bare tull xD Syns du skal gå for det, jeg :3 men for all del, ta vare på atrox også :D

noe liknende skjedde med meg, glow og tigre. men orker ikke skrive om det.. litt personlig hahah.

Cyber Sheppie:
Eg føler også at eg har et nærvær til fursonaen min, men på en annen måte enn forklart her. Eg føler at han er mer en bare til stedet. Eg føler at han er en Del av meg. En skjult del av meg selv. Når eg føler hans kraft, kommer det fra innsiden. Det var sånn eg fant Aapur. Følte på kreftene fra innsiden.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning