Skrevet av Emne: Tattiser.  (Lest 152704 ganger)

Chris

  • Gjest
Sv: Tattiser.
« Svar #50 på: 18. mar, 2010, 01:09 »
Veeeel, tok min i Tyskland. Så den kosta rundt 700 kroner :P

Cyrio

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 146
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #51 på: 14. mai, 2010, 13:00 »
Tenkte jeg skulle ta den her på en av skuldrene mine/ryggen min/baksiden av ene leggen. =)


Cyrio

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 146
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #52 på: 14. mai, 2010, 13:02 »

*kremt* Det var litt stor oppløsning på det bildet der gitt. =P


Selv vil jeg ha tattoveringer. Ikke store greiene, men potemerker på korsryggen eller et nuclear/biohazard-symbol på benet eller halsen kanskje. Men jeg tørr ikke - enda. xD

Gjøøør det =D
Biohazardsymbol på halsen NÅ!
Det høres utrolig stilig ut. =)

Kaoskatten

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 503
  • yes.. you may call me Mittens...
    • Vis profil
    • Kaoskåken
Sv: Tattiser.
« Svar #53 på: 14. mai, 2010, 16:20 »
Jeg OG vil ha biohazard! Men chillern litt med tanke på hva det betyr for mange.. Tenkte å sette det inn i pelsen på en fursuit i første omgang XD

Utenom det har jeg 5 tættiser... Den ene er tatt i 3 omganger ^^
inkl en langs nesten hele ryggraden.
Tips til folk som skal tusjes for første gang: Ikke vær bakfull eller veldig trøtt, spis godt før du går og drikk masse vann. Da takler kroppen det SÅ mye bedre. Jeg holdt på å gå i bakken da jeg reiste meg etter bare en halvtime på ryggraden, og det var ikke første gang jeg ble tattovert en gang. *flaaaut*
My personal space, respect it!

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #54 på: 25. mai, 2010, 09:47 »
Veelll, på tide med en liten update da!

I sommer skal jeg prøve å få meg tattiser! :D Jeg har bestemt meg for hvilken tattiser og hvor di skal være.

På min venstre øvre arm skal jeg tatovere meg med Odins horn, tre drikkehorn som går in i verandre. Representer min venstra arm som er brukt med visdom og takt.



På min høyre øvre arm skal jeg pryde den eldgammle gudebilde av Tor, Mjölnir, den legendariske hammeren. Representerer Æsiren Tor. :3


Kaoskatten

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 503
  • yes.. you may call me Mittens...
    • Vis profil
    • Kaoskåken
Sv: Tattiser.
« Svar #55 på: 25. mai, 2010, 09:52 »
Veelll, på tide med en liten update da!

I sommer skal jeg prøve å få meg tattiser! :D Jeg har bestemt meg for hvilken tattiser og hvor di skal være.

På min venstre øvre arm skal jeg tatovere meg med Odins horn, tre drikkehorn som går in i verandre. Representer min venstra arm som er brukt med visdom og takt.


På min høyre øvre arm skal jeg pryde den eldgammle gudebilde av Tor, Mjölnir, den legendariske hammeren. Representerer Æsiren Tor. :3


Yay for norsk tradisjonskunst på kroppen! Har du tenkt noe på hvem som skal tatovere deg? Jeg anbefaler på det sterkeste Art & Soul her i Oslo. Quentin har tatovert i 22 år eller noe og har gjort ALT. Inkludert å jobbe på Odins merke i Lillestrøm. Som da selvsagt er kjent for sine norrøne tatoveringer. Ja også er han usannsynlig hensynsfull og "gentle" når han holder på, uten at det går noe treigere av den grunn.
My personal space, respect it!

Azeliah

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 164
  • Time to run, kid!
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #56 på: 26. mai, 2010, 08:44 »
Tjo... Nu skal jeg da først igennem en behandling med Q-laser, men efter det der får jeg nok en ret stor tatovering. Regner med at få en drage fra højre skulder/krave område ned af siden og til anklen.

Efter det regner jeg med at få tatoveret en føniks på ryggen, men som i nok kan regne ud kommer det til at tage tid. Q-laser behandling er ikke just billigt når man skal have fjernet 15x15cm med 4 farver og kan tage op til 1½ år.
"It's too bad that stupidity isn't painful." -Anton Szandor LaVey

In math, I see beauty. In complexity, I see simplicity. In chaos, I see order. You might miss that which is beautiful, but if you do see it, then embrace it.

Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #57 på: 26. mai, 2010, 19:42 »
Jeg har tenkt på mange jeg vil ha i det siste. Skal ha en pote, heartagram og ulvehode som uler med en måne i bakgrunn. Kanskje en slange oppover beinet mitt. Siden det er så dyrt, så blir det nok små tatoveringer i begynnelsen.
Jeg elsker ankhen min, men vil ha flere symboler. Siden jeg elsker symboler. Haha

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Tattiser.
« Svar #58 på: 11. jul, 2010, 21:01 »
Jeg og Spicey driver å klekker på en tatovering jeg skal ha på nede på ryggen. Har ikke kommet frem til noe helt konkret enda, annet en et hjerte med en pote inni jeg skal ha på hoften. =3

Og så kanskje jeg skal ta en tatovering av lille, pelskledde meg-selv, men tror jeg at jeg skal vente litt med det for jeg kommer nok til å utvikle meg litt til ^^

Er det noen som skal ha strekkode?

Alliha

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 613
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #59 på: 11. jul, 2010, 23:42 »
Nede på ryggen...
ಠ_ಠ

SarahLynx

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1496
  • Glorious 3D lynx waiting for the winter to go away
    • Vis profil
    • LynxLynxLynx
Sv: Tattiser.
« Svar #60 på: 12. jul, 2010, 00:06 »
Nede på ryggen...
ಠ_ಠ

Mhm =3

Kixt

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1049
  • Maritime Engineer
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #61 på: 13. jul, 2010, 11:55 »
Veelll, på tide med en liten update da!

I sommer skal jeg prøve å få meg tattiser! :D Jeg har bestemt meg for hvilken tattiser og hvor di skal være.

På min venstre øvre arm skal jeg tatovere meg med Odins horn, tre drikkehorn som går in i verandre. Representer min venstra arm som er brukt med visdom og takt.


På min høyre øvre arm skal jeg pryde den eldgammle gudebilde av Tor, Mjölnir, den legendariske hammeren. Representerer Æsiren Tor. :3


Yay for norsk tradisjonskunst på kroppen! Har du tenkt noe på hvem som skal tatovere deg? Jeg anbefaler på det sterkeste Art & Soul her i Oslo. Quentin har tatovert i 22 år eller noe og har gjort ALT. Inkludert å jobbe på Odins merke i Lillestrøm. Som da selvsagt er kjent for sine norrøne tatoveringer. Ja også er han usannsynlig hensynsfull og "gentle" når han holder på, uten at det går noe treigere av den grunn.

Sorry så ikke posten din før nå, Mittens. Hmm, jeg kunne jo dratt til Oslo og du kunne vist meg hvor denne tattis-shoppen er, hehe. Men, hvor mye er det han pleier å ta for en tattis?

Raywolf

  • Gjest
Sv: Tattiser.
« Svar #62 på: 19. jul, 2010, 23:06 »
--slettet--

Foxie

  • Gjest
Sv: Tattiser.
« Svar #63 på: 26. jul, 2010, 01:32 »
det var veldig mange med tattis her. jeg har og litt lyst på, et poteavtrykk kansje under foten, men det kommer nokk ikke til å skje jeg har desverre veldig (veldig veldig) lett får å angre  [sad]

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: Tattiser.
« Svar #64 på: 26. jul, 2010, 02:11 »
Da lar du vær. Poteavtrykk kan du gjengi på mange andre måter :)

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #65 på: 29. jul, 2010, 16:46 »
Har time på arctic tattoo her i tromsø den 4 august : > skal ta min første og det blir den her:

Ca A4 størrelse på skulderen gleder meg fryktelig :p

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #66 på: 05. aug, 2010, 00:57 »
Da var den i boks :) bittelitt modifisert, men dritbra!


Mikio

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 521
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #67 på: 05. aug, 2010, 03:01 »
Den var dritkul  ;D

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #68 på: 05. aug, 2010, 03:27 »
takk ;D stolt av den må kjøpe meg singlets xD

TheSpottedCow

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #69 på: 18. nov, 2010, 20:59 »
mye fint her.. har foreløpig to men det kommer fler etter vært..
og det er min bror som har tatt begge to på meg. er veldig veldig fornøyd med hesten
« Siste redigering: 18. nov, 2010, 21:01 av Night767 »
"My God has a hammer, your God was nailed to a cross. Any questions?"

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Tattiser.
« Svar #70 på: 24. nov, 2010, 23:08 »
Tenkte jeg skulle inn til den lokale tattovøren i Molde i morgen for å høre hvor mye det blir for en tattovering jeg tegna i timen idag. <:

Tegna en langhala gaupe som "klatrer" seg opp, med et japansk kirsebærtre i bakgrunnen.
Begge motivene på den har sine betydninger som er viktige for meg. :3

Gaupe har ingen fast "betydning", men jeg ser på den som selvstendig og stolt, et mektig dyr -men også forsiktig.
Sakura, eller kirsebærblomster betyr "kjærlighet og livet".
Den blir nok i A4-størrelse sånn ca, så jeg tenkte å ha den på overarmen eller på baksiden av ene skuldra mi.

Chris

  • Gjest
Sv: Tattiser.
« Svar #71 på: 26. nov, 2010, 10:57 »
Om det er Elias du har tenkt deg til så håper jeg du ikke møter samme sure personen som meg.
Det var hvertfall nok til at jeg snudde i døra og bestemte meg for å ta den helt andre steder hvertfall.
Hørte med han i sommer, men 5 måneder ventetid og en sykt dyr sum var ikke veldig attraktivt for min del.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Tattiser.
« Svar #72 på: 26. nov, 2010, 12:21 »
Åh, nei, Siste Stikk skal jeg ikke innom. Har hørt mye dårlige rykter om Elias om at han har dårlig renhold på sakene sine og er veldig sur og grinete. Så det er ikke så fristende. x3
 
Tenkte jeg skulle høre med Michaelstatto som også ligger i Molde. Han er veldig, veldig flink i hvertfall. :3

Chris

  • Gjest
Sv: Tattiser.
« Svar #73 på: 26. nov, 2010, 23:03 »
Grinete er bare forbokstaven tror jeg :P

Si gjerne fra hvordan den andre sjappa er, for jeg har ikke funnet ut hvor jeg skal ta mine resterende tattoveringer!
Orker liksom ikke reise hele landet rundt bare for å tattovere flere poter på armen.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Tattiser.
« Svar #74 på: 27. nov, 2010, 13:14 »
Tenkte jeg skulle inn til den lokale tattovøren i Molde i morgen for å høre hvor mye det blir for en tattovering jeg tegna i timen idag. <:

Tegna en langhala gaupe som "klatrer" seg opp, med et japansk kirsebærtre i bakgrunnen.
Begge motivene på den har sine betydninger som er viktige for meg. :3

Gaupe har ingen fast "betydning", men jeg ser på den som selvstendig og stolt, et mektig dyr -men også forsiktig.
Sakura, eller kirsebærblomster betyr "kjærlighet og livet".
Den blir nok i A4-størrelse sånn ca, så jeg tenkte å ha den på overarmen eller på baksiden av ene skuldra mi.

i A4 størrelse så må du nok ut med en plass mellom 10-14 tusen tipper jeg, kommer an på detaljene og farger.
og du gjør rett i å undersøke hvilke tattovører som fins i byen istedenfor å hive seg på den første og beste.
du bør også sjekke hva slags arbeid han har gjort før for å se om han gjort noe lignende som er bra eller hvis han har gjort noe lignende som sugde :p