Generelt > Spill
League of Legends
Miwa:
Har en vennine som er helt hekta. Selv etter å ha sett henne spille dette, har spillet enda greid å vekke min interesse. Dette er rart nok en av de spillene jeg foretrekker å se på fremfor å spille selv.
Snøkrystall:
Vel, jeg spilte en del før nyåret.
Bytta også nylig til west før nyåret også (spiller ikke no særlig nå fordi gjengen jeg spilte med er helt oppløst fordi en av dem har fått lappen.. og han har jeg ikke sett snurten av siden 29 desember -.-)
Nåja, Nicket er NorWolf.
Six:
Laster ned nå, prøver det sikkert etter skolen elns ;3
Nick: SmidgeFish
Atrox:
Jeg var nettopp i en match med noen skikkelige douchebags. Det var så ille at jeg nesten ble skikkelig irritert. Men så tenkte jeg at det er det bare er et spill og at jeg ikke kommer til å møte dem igjen. Så ble jeg glad.
Men seriously, jeg lurer på hvordan folk blir så douche. >_>
Snøkrystall:
--- Sitat fra: Atrox på 12. feb, 2012, 21:39 ---Jeg var nettopp i en match med noen skikkelige douchebags. Det var så ille at jeg nesten ble skikkelig irritert. Men så tenkte jeg at det er det bare er et spill og at jeg ikke kommer til å møte dem igjen. Så ble jeg glad.
Men seriously, jeg lurer på hvordan folk blir så douche. >_>
--- Slutt sitat ---
Welcome to the internet.
Sannheten er nå at folk ikke klarer å oppføre seg så fort de kommer bak en skjerm :P
Er ikke noe nytt at spillere av LoL kan fort bli douchebags under en kamp om det går dårlig med dem.
Som er en god nok grunn for min del til å bare spille med minst 3 venner om jeg først skal spille x3
Navigering
[0] Oversikt
[#] Neste side
[*] Forrige side
Skift til full visning