Skrevet av Emne: League of Legends  (Lest 132199 ganger)

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #175 på: 21. apr, 2014, 02:55 »
Synes at folk kan legge meg til, og spamme meg, og spille League med meg! :3 Go. (Om dere allerede har lagt meg til, spam meg fordetom)

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: League of Legends
« Svar #176 på: 21. apr, 2014, 12:41 »
Har ikke spilt på en stund. WoW ble plutselig mye morsommere.

Men bare å poke meg om noen vil spille ranked fast. Jeg vil nå gull denne sesongen.

Piro

  • Gjest
Sv: League of Legends
« Svar #177 på: 22. apr, 2014, 04:27 »
Synes at folk kan legge meg til, og spamme meg, og spille League med meg! :3 Go. (Om dere allerede har lagt meg til, spam meg fordetom)

Kunne vært kjekt å vite hva du kaller deg ^^

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #178 på: 22. apr, 2014, 21:22 »
MyopicMoonie @EUW - Go go

Piro

  • Gjest
Sv: League of Legends
« Svar #179 på: 23. apr, 2014, 13:16 »
MyopicMoonie @EUW - Go go


done

Kosedragen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 145
  • Pink and fluffy
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: League of Legends
« Svar #180 på: 26. apr, 2014, 01:21 »
Jeg spiller fra tid til annen. Ikke veldig aktiv for tiden. Fikk gold i season 3, men så sluttet alle jeg kjente =( Ser fremdeles på LCS da, og vet mye om League.

Amedar på EUW.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #181 på: 26. apr, 2014, 12:02 »
Double IP-weekend! SPILL DOMINION SOM FAEN. Neida, Joda. Det er jo litt gøy.
Burde bruke IPen min til å fylle ut en ordentlig tank-runepage, men jeg har så lyst på Aatrox... <w<

EDIT: ooog jeg kjøpte Aatrox. Endte opp med over 10k ip fra helgen.
« Siste redigering: 30. apr, 2014, 15:13 av SpiceyFeline »

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: League of Legends
« Svar #182 på: 08. mai, 2014, 13:55 »
Har ikke spilt League på over et år, men følte plutselig at jeg eide litt.. ehehe

Sonar Caspersky

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 20
  • Derpy dragon from Telemark. Rawr? =P
    • Vis profil
    • Furaffinity Profil
Sv: League of Legends
« Svar #183 på: 12. mai, 2014, 19:43 »
Hey, spiller League jeg også!
Summoner name "Breathing Cheese" på EU West.
Wood V, spiller ikke Ranked.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #184 på: 12. mai, 2014, 22:38 »
^ added c:
Jeg er ferdig med å tilte nå, og har gjort champion-poolen min mye smalere, noe som har gitt utslag. Har hoppet fra Silver V til III og er nå i series for II på bare to dager!

Braum blir sluppet i dag/natt. I'm excite, much need.
EDIT: Braum /skal/ visst være sluppet, men EUW har problemer. Noobserver.
« Siste redigering: 12. mai, 2014, 22:44 av SpiceyFeline »

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #185 på: 13. mai, 2014, 05:41 »
Braum er her!! :D Sparer som bare fy til ham nå!
Also, added Sonar :D

Klikketiklikk :D

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #186 på: 14. mai, 2014, 22:13 »
10 games senere med Braum, 1/3/16 KDA og 100% win rate ~ :I Come at me.

Kosedragen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 145
  • Pink and fluffy
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: League of Legends
« Svar #187 på: 15. mai, 2014, 03:14 »
Jeg har litt problemer med Braum. Han er broken beyond belief... Jeg mener, Leona, for eksempel, blir sett på som en veldig sterk support, og han gjør så å si alt bedre enn henne. Passiven hans er en stun med relativt kort cooldown, Q-en hans er 80%(!) slow, og ultien hans er en HUUUGE knockup, i motsetning til Leonas Q-stun med omtrent like lang cooldown som kun kan brukes på en person om gangen, 0.5 sec snare på Zenith Blade og bittelille pin-point stun. Som om ikke det var nok kan han peele for carryen sin. Leona har en enveis billett til crowd-control land.

Nerfs incoming. Han ser morsom ut å spille tho. Kommer til å plukke ham opp etter at de har satt ham ned i pris, ettersom jeg ikke spiller så mye.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #188 på: 15. mai, 2014, 06:34 »
Er ganske enig med deg altså :P Har ikkje testa ham selv, men shield-abilityen hans gjør ham bare så sinnsvakt tanky at det er latterlig. Det i tillegg til passive stun på alle, knockups OG gap-closer, så ser han skikkelig solid ut.

Men han vil, som med ALLE andre champions som vi har merket med OP, bli counterpicked og nerfa tilstrekkelig. Men eg tror, på tross av det, at han kan bli en av mine go-to supports, for eg liker virkelig personligheten på den fyren :P Og musklene, goddamn de musklene tho! Han er bare en fryd for øynene :D

Klikketiklikk :D

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #189 på: 15. mai, 2014, 08:58 »
Braum gjør "alt bedre" enn Leona fordi han ble laget som en counter for Leona. Slik som at Nami ble laget for å countre Sona, Jinx for Cait osv. Leona er en all-in support, mens Braum er anti-fun og kan stoppe en gank og alt av engages mot bot lane. W og E er laget for å beskytte teammates, og gjør han til et protective meatshield istedetfor en lockdown-champion som Leona. Han har, som Leona, ingen poke i lane, bortsett fra Q, og er overraskende squishy pre 6 i motsetning til f.eks Thresh som har relativt gode stats hele tiden, og i tillegg har ranged poke.
Han er sterk, men han er ikke "op". Han sliter mot poke lanes, som Lulu, Karma og Cait+Zyra spesielt er bare fryktelig å spille mot.

Nå, abilities.
Q har en middels range med et 3 second cooldown, men er en skillshot som er ganske vanskelig å treffe. Prosjektilen er veldig bred, og treffer kun den første fienden inkludert minions. Med god positioning bak minions kan han ikke treffe den. Om han treffer er det avhengig av ADCen å nytte seg av passiven for å få til et stun.
Etter at et stun har gått av, går det 7 sekunder før samme champion kan bli påvirket av passiven igjen. Syv sekunder i en teamfight-situation er jævlig lang tid.

Ser for meg at Q kommer til å få en nerf mtp cooldown og muligens hvor mange som kan være påvirket av Concussive Blows om gangen, men om de nerfer base stats med mye så kommer de til å trekke han tilbake fra å vær en allround tank-support. Og det var jo derfor han ble laget, fordi det ikke fantes en.

Series for S1, forresten. Woo.

Kosedragen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 145
  • Pink and fluffy
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: League of Legends
« Svar #190 på: 15. mai, 2014, 09:19 »
Jeg er ikke enig. Braum countrer ikke Leona. Han gjør bare alt bedre enn Leona. En champion som countrer en annen har skillset som er godt egnet for å hamle opp med en annens champions skillset, men en champion blir aldri laget for å countre en annen. Mange champions passer knapt inn i metaen når de blir sluppet (Syndra, Vel'koz, Kha'zix etc.). En god counter til Leona er f.eks. Janna. Ikke fordi Janna gjør alt Leona kan bedre enn Leona, tvert imot. Janna har et skillset som står i sterk kontrast til Leonas ved at alt hun gjør er å holde carryen din trygg. Siden Leona skinner i lane og kan snowballe carryen til en rask seier med sin sinnsyke lockdown og gode damage kan en god Janna kan gjøre Leona mer eller mindre ubrukelig resten av gamen på grunn av sin fantastiske peel.

Braum sin skillshot er ikke vanskeligere å lande enn andre skillshots. Prosjektilet er litt raskere enn en blitz eller Thresh hook, og har de samme egenskapene i henhold til kollisjon etc. Om den lander er det ikke vanskelig for enhver halvtomsete ADC å følge opp med tre angrep til. Den mest populære Braum-lanen er Braum-Lucian. I denne lanen trenger Lucian bare bruke Q og angripe. BAM, stun, og du er sannsynligvis død. Jeg mener ikke å ta noe bort fra din suksess med Braum, men du kan ikke si at han ikke er OP slik han ble gitt ut. Folk som vet mye mer om league enn meg er alle enige, og jeg har det fra dem med god grunn. Braums kit gjør alt for mye, på samme måte som Thresh når han kom ut. Greit nok, han har bare vært ute noen dager og folk er ikke vant til å spille mot ham enda/har ikke dannet seg noen strategier mot ham, men for min del er det ganske klart at Riot burde jobbet litt mer med å balansere ham før de slapp ham. Han gjør rett og slett alt for mye, selv i lanes det er meningen at han skal slite.

Leona er en tank support btw.

Also gz, og good luck.

« Siste redigering: 15. mai, 2014, 09:22 av Kosedragen »

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #191 på: 15. mai, 2014, 09:46 »
Hvordan kan du si det når Braum kan nekte Leona alt hun vil gjøre? Braum og Lucian har ekstrem synergy, men de er ikke de eneste. Nami/Jinx Mf/Sona Ashe/Zyra osv. Lurer på hvordan MF og Braum gjør det. Must try :3

Og sure, Leona og Thresh har sekundærroller som tanks i de fleste sammensetninger, men de er ikke meatshields. Lulz.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #192 på: 16. mai, 2014, 00:58 »
Okokok, let's get real for a second.
Hvis vi snakker counterpicks MOT Braum: How about Teemo?

Now, før du ler og shutter ned tanken, hear me out. Teemo har en slow. Teemo har en blind. Teemo har sinnsykt irriterende poke-potensiale med dott og blind combined. Og med blind, så kan ikkje AD-carry utnytte Braums passive. Sammen med, say, en Cait eller Varus, eller tilogmed Jinx, så blir det veldig vanskelig for Braum å lykkes. Thoughts?

Klikketiklikk :D

Kosedragen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 145
  • Pink and fluffy
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: League of Legends
« Svar #193 på: 16. mai, 2014, 09:37 »
Haha, jeg skjønner hva du mener, men jeg tror ikke det funker så bra. Teemo funker veldig bra som counter-pick til mange bruisere og tanks i top-lane fordi han har range, han har fart og han har en blind. Alt det der lar ham harasse motstanderne mer eller mindre trygt til de ikke kan være i lane eller farme lenger, mens han selv kan farme fritt. Hovedproblemet til Teemo er at han er VELDIG squishy. Veldig, veldig, veldig squishy. Om han spiller dårlig og blir catchet er det over og ut ganske fort. Bot-lane er litt vanskelig for Teemo siden han ikke bare kan blinde motstanderen og løpe vekk som han vanligvis gjør. Han er nødt til å beskytte carryen samtidig, og uten noen tidlig CC eller sustain er det veldig vanskelig mot CC-heavy support champs med sustain. Nami, Sona, Soraka, Leona, Thresh, etc. kommer alle til å hamle opp med Teemo lett som bare det, men jeg kan se for meg at Braum kunne komme til å slite litt mer mot ham siden han er litt likere en konvensjonell tank i top lane, som Teemo countrer bra vanligvis.

Så jo, jeg ser hva du mener, men med mindre du vet 100% hva du går mot (altså kun i ranked) så står du i fare for å bli ridd av andre supports, og selv da er Teemo veldig squishy og om noen bestemmer seg for å focuse ham blir han pushet ut av lane ganske fort, med null sustain. Dessuten med en gang du picker Teemo support i RANKED kommer du til å bli flamet til døde, kalt troll og spillet snowballer med bad attitude til du taper :c Jeg tror det er bedre å bare banne Braum inntil videre. Eller bli veldig god med en support som peeler bedre enn Braum, som Janna eller Thresh.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #194 på: 16. mai, 2014, 17:41 »
Ja, tenkte som et counterpick mot Braum personlig. Altså ranked eller normal draft pick. :)
Teemo er faktisk listet opp som support fortsatt, og mye fordi han har SINNSYKT mye visionkontroll på map'et hvis du plasserer soppene strategisk bra. Det er veldig få som faktisk klarer dette, men eg har sett FLINKE Teemo supports. Og de lyser praktisk talt hele map'et opp med alle soppene sine, som varer i 10 minutter hver :P Effektive hvis de blir plassert steder som ikkje kan auto-pathes.

Hvis du kjører Teemo som en counter, så tror eg kun han vil fungere sammen med Quinn eller en annen high-poke champion. Som du sier, så er han sinnsykt squishy, og må spilles veldig bra for å lykkes. Og eg tror at hvis man har en poke-dyktig ADC eller Quinn med seg, så tror eg det er massivt potensiale i en slik lane :) Quinn fordi hun også har en blind btw, som med god synergi vil hindre VELDIG mye damage fra motstanderens ADC hvis de bestemmer seg for å gå all-in. Og det er jo Braum. Vil han ha kills i en slik lane, der Blind og slows er et problem, så MÅ han gå all-in. Hvis ikkje, så kan han risikere at ADC'en dør rimelig fort. Han kan shielde 1 ability, men etter at den abilityen er nede, så er det bare å ha full fokus på damagedealeren. Alene kan ikkje Braum gjøre stort.

Men ja, det er vel veldig risky å velge dette som et counterpick hvis du ikkje kan spille Teemo. Men det gjelder samtlige matchups. Nytter ikkje å countre Leona med Morgana hvis du ikkje kan treffe med Dark Binding og instant Dark Shield når hun engager. :P

Klikketiklikk :D

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #195 på: 17. mai, 2014, 21:21 »
-snip-
Teemo
-snip-

Teemo med Soraka som support. Enough said! :D

Kosedragen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 145
  • Pink and fluffy
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: League of Legends
« Svar #196 på: 17. mai, 2014, 21:23 »
-snip-
Teemo
-snip-

Teemo med Soraka som support. Enough said! :D
ಠ_ಠ

Høres ut som recipe for disaster.
(Jeg er ingen fan av Teeto)

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #197 på: 17. mai, 2014, 22:01 »
Det er super artig. Soraka som mana fountain, så Teemo kan spamme ALL THE Qs. Er kjempe artig å spille, ekstreeemt deprimerende å spille imot. b:
Krever at man har ganske god map awareness, og warder+shroomer godt slik at man ikke får overraskelser i form av ganks, men utenom det er det kjempe artig. :'D (Viability er en helt annen sak, som jeg ikke har noen som helst formening om)

Kosedragen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 145
  • Pink and fluffy
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: League of Legends
« Svar #198 på: 17. mai, 2014, 23:54 »
Har spilt mot support Teemo. Det var ikke bra. Teemo i bot-lane generelt er ikke noe kult i mine øyne, siden ADC med lang range er veldig populært lately. Jeg spilte Jinx, og etter et par levler kunne han ikke røre meg for jeg hadde for lang range for ham. Men det kommer vel helt an på hvor god folk er.

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #199 på: 18. mai, 2014, 15:03 »
Vel, jeg snakkero m Teemo carry. Med Soraka som support vil han ha uendelig mana for ALLE Qene. Er ganske artig. :D