Skrevet av Emne: League of Legends  (Lest 132172 ganger)

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #200 på: 18. mai, 2014, 19:27 »
Teemo som carry er eg ikkje så veldig for selv, faktisk. Liker idéen om en Teemo-Soraka lane, men Teemo in general funker ikkje som ADC these days :/ Blinden hans har altfor kort range til det. Og autoattack rangen hans er også ganske liten. Hadde de scalet ned poison-dotten og gjort rangen til Q og autoattack større, så hadde han hatt et mye større potensiale som ADC imo. Damagen hans som APC er for øyeblikket bare mye bedre akkurat nå :/

Du kan seff gå APC bot da, men da må man nesten ha mye AD et annet sted. Og selv med det, så må det også være masse CC på teamet, for uten det sliter Teemo lategame. Han har fortsatt sinnsykt kort range, og veldig squishy. Og å stole blindt på soppene sin dmg er ikkje noe du kan gjøre flere games på rad.

Klikketiklikk :D

Piro

  • Gjest
Sv: League of Legends
« Svar #201 på: 19. mai, 2014, 03:24 »
Yeah, teemo som adc i et "seriøst" game er bare ikke viable. Er forøvrig helt enig i at både on hit teemo, "ad" teemo og ap teemo sammen med soraka er ubeskrivelig artig ^^ Spilt det en deeeel ganger selv :p

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #202 på: 23. mai, 2014, 19:01 »
AP teemo var gøy, vet ikke hvordan det er nå etter tons med nerfs, men rekorden min (som en ufattelig dårlig LoL spiller) så var den på 43-4 hit'n run <3
The more i learn about people, the more i like my dog.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #203 på: 23. mai, 2014, 20:05 »
^Å få så mange kills betyr jo bare at motstanderen ikke aner hva de driver med :p

Kosedragen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 145
  • Pink and fluffy
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: League of Legends
« Svar #204 på: 23. mai, 2014, 22:31 »
Oh jeg gikk nesten glipp av det. NA LCS summer split superweek day 1 live nu. CLG mot curse going atm for dem som er interessert.
http://www.twitch.tv/riotgames <- stream.

CLG hype :D

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #205 på: 24. mai, 2014, 20:30 »
^Å få så mange kills betyr jo bare at motstanderen ikke aner hva de driver med :p

yup :3 jeg har sånn spilt i et år, og de andre hadde liksom spilt i 2 uker x3
The more i learn about people, the more i like my dog.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #206 på: 24. mai, 2014, 22:57 »
Oh jeg gikk nesten glipp av det. NA LCS summer split superweek day 1 live nu. CLG mot curse going atm for dem som er interessert.
http://www.twitch.tv/riotgames <- stream.

CLG hype :D
Følger med på både NA og på EU ^^
CLG Aphromoo all the way! Heier også på TSM, men tror neppe de gjør så bra med det første. Amazing har ikkje vist seg som den gode jungleren helt enda, og laget generelt ser ut til å slite med sine 2 nye spillere. :/ Bring TheOddOne og Xspecial back...
Men dat Dyrus doe! :D "If we don't lose... we win!" ~ Dyrus 2014

Klikketiklikk :D

Kosedragen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 145
  • Pink and fluffy
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: League of Legends
« Svar #207 på: 25. mai, 2014, 00:54 »
Amazing har det beste navnet tho. Casterne gikk over lineupen til TSM og jeg kom inn halveis i streamen. Alt jeg hørte var "In top lane; Dyrus, Amazing in the jungle". Hæ jungler Dyrus nå? Men ja, de har vært litt meh. Jeg likte Oddone bedre, Xpecial er god, men Gleeb er også veldig god. Tror han kommer til å passe bedre inn på TSM enn Xpecial lately. Dyrus har de beste gullkornene.

Also: EUW PLS.

EDIT: Apropo Dyrus. Complexity vs TSM; Dyrus på Renekton.

ಠ_ಠ
« Siste redigering: 25. mai, 2014, 01:29 av Kosedragen »

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #208 på: 25. mai, 2014, 04:33 »
<3 Dyrus, you silly goose!
Love that guy xD

Anngående Gleeb, I dunno. Han viste veldig mange missed hooks i den første gamen mot C9, men eg ser litt potensiale likevel. Var veldig glad i Xpecial, så det vil nok ta litt getting-used-to fra min side. Samme med Amazing, TheOddOne var rett og slett bare bedre i mine øyne.

Klikketiklikk :D

Kosedragen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 145
  • Pink and fluffy
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: League of Legends
« Svar #209 på: 25. mai, 2014, 05:22 »
Well, det er lett å si at han ikke er noe tess fordi han misset "x antall hooks", men du må huske at de spiller mot de beste av de beste og å treffe en hook skjer mye skjeldnere når man er så god i League at man blir betalt for å spille det. Dessuten, every dog has his day. Se på Xpecial i slutten av sesong 3. Han hadde helt sinnsyke plays på Thresh; husker spesielt den gangen han ødela Saintvicious med flays og hooks, men å se på Xpecial spille for Curse i dag og i går var heller uinspirerende, med enkelte unntak (WildTurtle gjorde sitt beste for å holde CRS i spillet). Jeg liker Gleeb hvertfall. Xpecial er god, men han har problemer med attituden. Gleeb er veldig god i solo queue, han er ny, nerver, etc. Vi får se hvordan det går. I believeeee!

Men CLG kommer til å vinne over dem uansett. Hotshot come back pls.

EDIT: https://www.youtube.com/watch?v=WzZSDwma-n4 <- CLGGGGG.
« Siste redigering: 25. mai, 2014, 12:46 av Kosedragen »

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #210 på: 26. mai, 2014, 06:11 »
Doublemoo/Aphrolift tror eg må være den sterkeste duo-lanen der ute nå, hands down. De har så sinnsykt bra teamplay : D Desidert favoritt fra min side, elsker å se dem i aksjon!

Såg nettopp TSM vs CRS nå, og Gleeb gjorde en sinnsykt bra game denne gangen. Men eg kunne ikkje unngå å legge merke til de sinnsykt gode hooksa til Xpecial :S CRS låg bak så og si hele tiden, men på grunn av de flotte hooksene så fikk de faktisk gode teamfights. Men når de kun kan holde seg til det, så er det nesten en selvfølge at det ikkje er i nærheten godt nok til å faktisk ta igjen ledelsen og i det hele tatt ta over ledelsen. Spesielt når de spilte mot en Zyra, Twitch OG Soraka.
Men ja, etter matchen, og han nekta å gi klem til WildTurtle, så måtte eg nesten bare sjekke opp i hva som foregikk. Han åpna jo matchen med å si at han ikkje likte dem engang, så noe var merkelig. Fikk virkelig ikkje med meg at han ble bencha for å ha vært spydig, og at det var en stor årsak til hvorfor han bytta teams :S Er ikkje så fan av slikt, så han fikk minuspoeng fra meg bare der, og eg syns det er helt greit nå at han ikkje er på TSM lengre. Han kan være så god han bare vil, men negativ attitude kan han bare ta med seg dit pepperen gror :P

EDIT: Haha, ser på EG vs CLG nå, og så sa de det samme som eg sa øverst i denne posten xD Fett, haha <3
« Siste redigering: 26. mai, 2014, 07:12 av Zaty »

Klikketiklikk :D

VVolfsong

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 398
  • Rawr
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #211 på: 26. mai, 2014, 06:44 »
Jeg og en gjeng med venner som ranker alt fra silver til platinum hadde oss ett ranked game sammen i helga, og så bestemte matchmaking systemet seg for å sette oss opp mot ett lag med bare diamond 1 spillere... Kan trygt si at vi tapte i alle lanes ja ^^

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #212 på: 26. mai, 2014, 07:14 »
Ouch, Diamond 1 og greier xD Matchmakingen er harsh når du går inn i de første matchene jah :P Tror MMR har veldig mye å si, og den kan være høy selvom du er lav i rankingen. Min har alltid vært over gold, og eg har selv aldri komt meg forbi Silver. ^^"

Klikketiklikk :D

Kosedragen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 145
  • Pink and fluffy
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: League of Legends
« Svar #213 på: 26. mai, 2014, 14:09 »
Når man seeder blir man plassert mot andre som seeder, så du kan spille mot basically hvem som helst. Om et team fult av diamond 1 spillere bestemmer seg for å lage et nytt ranked team så får du en dårlig dag :c MMR kommer ikke inn i bildet før etter det.

CLG vs C9: Aphromoo for president. Han bailet ut hele CLG, var overalt og lanternen hans virket som om den var global til tider.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #214 på: 29. mai, 2014, 18:15 »
spiller nå en OneForAll med 8 lux. det var litt creepy med alle bildene av lux på loading skjermen.

Zaty

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1366
  • <3 Jinnai <3
    • Vis profil
Sv: League of Legends
« Svar #215 på: 29. mai, 2014, 21:25 »
8? Whut? Er det ikkje 10?

Klikketiklikk :D

Kosedragen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 145
  • Pink and fluffy
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: League of Legends
« Svar #216 på: 29. mai, 2014, 22:42 »
Jeg tror han mente Lux uten skin. Jeg spilte en med dem i sted, og det var super creepy med 5+ Lux som stirret på deg som besatt på loading screen.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: League of Legends
« Svar #217 på: 31. mai, 2014, 00:16 »
OnO vil spille med folk jeg...

Kosedragen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 145
  • Pink and fluffy
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: League of Legends
« Svar #218 på: 31. mai, 2014, 04:33 »
Kan adde meg (Amedar). Jeg spiller fra tid til annen. På EUWest.

PSA: Week 2 av NA LCS starter i dag klokken 21.00 med CLG vs TSM(!). Etter at alle teamene i EU LCS har gjennomgått store roster changes mistet jeg all interessen av å se på dem :c NA>EU.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: League of Legends
« Svar #219 på: 31. mai, 2014, 10:28 »
gosh. fikk ikke lov til å være på EU west. bare EU Nordic & East... så ja. =/

min: LilyToraChan

Kosedragen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 145
  • Pink and fluffy
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: League of Legends
« Svar #220 på: 31. mai, 2014, 13:52 »
Aww. Jeg gikk i den fellen jeg også, når jeg laget account :c Så jeg har en account rundt level 13 på EUNE. Jeg tror de fleste spiller på EUW.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: League of Legends
« Svar #221 på: 31. mai, 2014, 17:49 »
Aww. Jeg gikk i den fellen jeg også, når jeg laget account :c Så jeg har en account rundt level 13 på EUNE. Jeg tror de fleste spiller på EUW.

mhm. =( men ønsker å spille med folk da..... QwQ liksom stort lag...

Kosedragen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 145
  • Pink and fluffy
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: League of Legends
« Svar #222 på: 31. mai, 2014, 18:49 »
Får lage account på EUW da :D Tar bare et par måneder å levle til 30 *hostkremt*

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: League of Legends
« Svar #223 på: 31. mai, 2014, 19:06 »
Får lage account på EUW da :D Tar bare et par måneder å levle til 30 *hostkremt*

med en ny e-post? jeg har bare 1 e-post. =(

Kosedragen

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 145
  • Pink and fluffy
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: League of Legends
« Svar #224 på: 31. mai, 2014, 22:12 »
Om du har Gmail kan du bare legge til "+123" eller noe random etter navnet på mailen din. Mailen er annerledes, men ender opp i innboksen din likevel. Det pleide å funke, men vet ikke om det er tilfellet lenger. Du kan jo prøve.

Eks: Toralily@gmail.com er din vanlige mail (eller hva den nå er); toralily+123@gmail.com kommer til å ende opp i samma innboks som mail til din vanlige mail. Kult? :D