20 år gammel gutt fra Oslo her. (Majorstuen to be spesific)
Har en fursona, en arktisk ulv, i slutten av designfasen, ingenting å vise til da jeg sluttet å tegne for omtrent 5 år siden (dessverre), og blir ikke fornøyd om jeg prøver alene. Commission is the way to go I suppose.
Har også planer for en scalie down the line, da jeg liker scalies ganske godt også. :3
"Phyme" er bare navnet jeg bruker på furry relaterte sider, varierer ellers.
Har en fryktelig stor mengde hobbyer, men de største er vel Manga, Anime, Data, Spill (Både retro og nytt), Musikk (Alt fra Jrock til Breakcore til Grindcore til Klassisk til alle former for electronica etc.) og samler på diverse andre ting, vinyl, laserdisc etc. Alt i den rekkefølgen... tror jeg.
Vitenskapelige ting er også morsomt, fysikk, psykologi, antropologi, filosofi etc.. Kan ikke få nok av lese om slikt.
Og språk, går mest i engelsk og japansk, men språk generelt sett er interessant.
Det jeg prøver å si er vel... verden er fasinerende.

Andre random fakta:
Går Dokumentarfilm og Foto på en Høgskole nå.
Ganske rolig av meg, liker å lytte. Aktiv deltagelse fra min side øker vel over tid.

Delvis apatisk, men veldig empatisk til gjengjeld, som jeg er overbevist om at er en bra ting. Also, evig positiv, på godt og vondt.
194cm høy. Elsker dårlig ordspill. (Liker å utdype setningene mine med parenteser. (Slitsomt å lese, men fortsatt grammatisk korrekt))
Oh, also, bifil, litt kresen kanskje? Doesn't hurt to try though. :3
Vel, det var det for min svært dårlig organiserte introduskjonspost, og håper folk ikke har fått vondt i hodet av å lese den.
Det er bare å spørre om det skulle være noe mer. ^^
Ser frem til å bli kjent med dere, og kanskje møte noen irl her i Oslo.