Generelt > Litteratur

Tegneserier!

(1/8) > >>

Piro:
Hei... igjen... :)

Jeg prøvde å søke etter "tegneserie" men fant ikke eget topic for dette. Så med mindre det viser seg å allerede være et tegneserie emne, så here we go.

Her kan man snakke om alt fra artwork i tegneserier (enten det er Donald, Conan eller Blacksad), favoritt historier, ideer, artister, you name it.
Håper det er flere som har interesse for å diskutere dette emnet, siden... vel: Det interesserer meg! :p

Personlig har jeg ikke råd til å kjøpe så mange tegneserier som jeg skulle ønske, men jeg er fast leser av Nemi, leser en del Rocky og holder nå for tiden på med en superhelt serie med en tvist, ved navnet "The Boys". Elf quest har jeg samlet ferdig, men ikke lest ferdig, The Incal er en finfin sak som burde nevnes, også leser jeg Sandman og Lucifer, men disse er work in progress.

Comic book nerds, unite!

Snøkrystall:
Kan ikke skryte på meg at jeg leser alt for mye tegneserier x3
Jeg og kjæresten er ihvertfall glad i pondus, synes den serien er ganske genial og morsom x3
ellers så leser jeg ikke så mange andre seriebøker (i fysisk form), har holdt meg til en web comic i det siste, Twokinds.

kan forsåvidt nevne at vi har ihvertfall et annet tegneserier topic her på forumet, men som handler mer om favoritt furry tegneserie :P
http://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=823.0

Piro:
Pondus er da ikke til å kimse av. Har fått mange lattere av det, har heller ikke sjekket opp webcomicen du snakker om, noe jeg må gjøre. Må jo da i tillegg nevne Cyanide & Happiness for de som liker rar og bizarr humor.

Kjekt å vite at det er en furry tegneserie tråd, men ville at denne skulle dekke alt ;)

Snøkrystall:

--- Sitat fra: Piro på 19. sep, 2011, 10:30 ---Kjekt å vite at det er en furry tegneserie tråd, men ville at denne skulle dekke alt ;)

--- Slutt sitat ---

Det er klart ^^
Ville bare nevne den :P

Dax Cyro:
Tja, har en laaang list webside comics jeg pleier og følge opp.

Men ellers går det i en salig blanding norske og utenlandske tegneserier.
Norske: Eon, M, Pondus, etc...
Utenlandske: Transmetropolitan, Fables, The preacher, etc..

Jeg har bært ut min mengde med tegneserierhefter fra Outland i Oslo :p

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning