Vi er også på facebook.Bli med i gruppa!
Tror AC kostyme skal funke fint til fursuit så lenge man har partial. Eneste er vel at hetten ganske sannsynelig ikke vil passe XDOm man ikke ber om å få laget en ekstra stor hette man kan klippe ørehull til XD
Ser ut som jeg desverre må melde meg ut av EF sitt concert-arrangement... Klarte ikke å finne midlene til å komme på alle øvingene =/
Alt er i full gang XD Uff, hvorfor er det enda så lenge til?? XD
Forresten, tror eg skal begynne å spare opp til ef snart igjen,siden akkuratt no har eg ikke råd til bussturen til hotellet engang xD
We need to know all participant info latest on 28.3.12. after that we are dropping people off who havent replied to me (Kisu) or Zver or updated the bus website with the flight plansBus update Gleder også dere på vente liste!De satser nå på 36 buss + 57 buss eller 2 57 busser.Prisen er antatt til å bli 15 euro pr. vei. slik det var i fjor.
Sitat fra: Wolftale på 27. feb, 2012, 18:42We need to know all participant info latest on 28.3.12. after that we are dropping people off who havent replied to me (Kisu) or Zver or updated the bus website with the flight plansBus update Gleder også dere på vente liste!De satser nå på 36 buss + 57 buss eller 2 57 busser.Prisen er antatt til å bli 15 euro pr. vei. slik det var i fjor.Så betyr det at det blir flere plasser?
28 aug 2012 09:35 Oslo-Gardermoen - 11:10 Berlin-Brandenburg03 sep 2012 20:35 Berlin-Brandenburg - 22:10 Oslo-GardermoenItilfelle noen vil dobbelt sjekke meg så ikke driter meg ut igjen ^^
Da har jeg bestilt flybiletter for megselv, Regandor og Trashwolf med norwegian, bae håper valgte rette tider da 28 aug 2012 09:35 Oslo-Gardermoen - 11:10 Berlin-Brandenburg03 sep 2012 20:35 Berlin-Brandenburg - 22:10 Oslo-GardermoenItilfelle noen vil dobbelt sjekke meg så ikke driter meg ut igjen ^^
som æ sa i "din Status" tråden, så ser det dårlig ut for meg foreløpig...har lite med penger, men håper det løsner seg til slutten av månden >,<Viss ikkje æ har nok penger til det da, må æ nok avlyse EF turen min, og vente 1 år til :c
Sitat fra: iRenia på 08. mar, 2012, 20:51som æ sa i "din Status" tråden, så ser det dårlig ut for meg foreløpig...har lite med penger, men håper det løsner seg til slutten av månden >,<Viss ikkje æ har nok penger til det da, må æ nok avlyse EF turen min, og vente 1 år til :cHåper det går bra, er en god stund til ef endå også da o_0