Hei!
Da skal jeg prøve å besvare dere så godt jeg kan =) Produksjoner jeg har jobbet på er alt fra debattprogrammet Landstinget som gikk på TV2, Mesternes Mester NRK, Celebert Selskap TV3, Ali Reza TV2, Sommerspillet TV2, Da Damene Dro TV2, men det er program som jeg selv ikke har utviklet. Kun jobbet på. Vi prøver nå å få utviklet program som vi selv brenner for/historier vi vil fortelle, og da vil det gjerne ha en litt annen profil en det vi nødvendigvis har jobbet på tidligere.
Har lest på internett blant annet om furry fandom, jeg er en nerd som generelt følger med ganske mye på sci-fi, fantasy, subkulturer i Japan, subkulturer, ungdomskulturer osv. Og har skjønt at det er flere greiner eller hva en skal kalle det, som en nevner messer, kunst, fursuiting, treff osv. Vi vil være interessert i å se på alle aspektene, det er jo det som er så kult og med furry fandom syns jeg. Lurer på mye derfor hadde det vært kult å møtt noen for en prat =)
For å si det slik så er Outsiders veldig tynn historiemessig/innholdsmessig, de går ikke i dybden på hva det egentlig er for noe. En ser på en måte bare en del/side av miljøet. Og de toucher veldig light innpå det føler jeg. Litt sånn her er mr. x (husker ikke navnet hans) han liker å kle seg i en dyredrakt, og så er han også homo, og så springer de rundt og skremmer folk på gata eller får klemmer av de. Så er hans historie over. Og så har de hun kattejenta som en ikke blir bedre kjent med, bare ser at hun drikker melk fra ei skål på gulvet, dama klør henne under haka, og noen intervjuer....de unngår å vise dybde hos disse menneskene, er sikker på at de har andre interesser også og handler på Kiwi liksom, det er her vi skiller oss ut tror jeg fordi vi ønsker også å møte dere og andre miljø osv i andre settings...en kan kanskje si at noe av budskapet vil være: kanskje noen lever, tenker annerledes enn deg (altså seeren), men at de i bunn og grunn er som deg har de samme problemene, gledene o.l så bare åpne øynene litt for det som er annerledes det trenger ikke være freaky.. Litt forenklet og banalt kanskje....Jeg vil ikke røpe mer av konseptet vårt her, så skriv gjerne en mld til meg så gir jeg mer info....=)
Send meg gjerne artikler på positiv omtale som har blitt gjort =) Takk!