Skrevet av Emne: Mast min marikatt  (Lest 5486 ganger)

Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 574
  • | (• ◡•)| ノ\(❍ᴥ❍ʋ) ~ADVENTURE
    • Vis profil
Mast min marikatt
« på: 17. des, 2011, 20:48 »
Kanskje litt undødvendig å poste denne tråden, men anyway..
Kjøpte en marikatt bamse til 90kr. Jeg elsket virkelig den marikatten og kalte han Freeze c:
Men så rett etter jeg hadde kjøpt den på nille, så mast jeg an et sted på meny >:c
Jeg lette i hele butikken og spurte om han var i mustede ting, men desverre ingenting :/
Jeg tenker hele tiden på han.. liksom hvordan han har det :/ Om noen narkiser har tatt han eller no sånt o.o
Har det  noen gang skjedd med deg? I would like to hear it :3
« Siste redigering: 17. des, 2011, 20:54 av Blaze »

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: Mast min marikatt
« Svar #1 på: 18. des, 2011, 10:41 »
Kanskje litt undødvendig å poste denne tråden, men anyway..
Kjøpte en marikatt bamse til 90kr. Jeg elsket virkelig den marikatten og kalte han Freeze c:
Men så rett etter jeg hadde kjøpt den på nille, så mast jeg an et sted på meny >:c
Jeg lette i hele butikken og spurte om han var i mustede ting, men desverre ingenting :/
Jeg tenker hele tiden på han.. liksom hvordan han har det :/ Om noen narkiser har tatt han eller no sånt o.o
Har det  noen gang skjedd med deg? I would like to hear it :3
nei aldri sedd med meg men swampie har det sed med
tsuna ^^

Snoowfiee

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 800
  • Let it be
    • Vis profil
Sv: Mast min marikatt
« Svar #2 på: 18. des, 2011, 11:01 »
Når skjedde det? :<

Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 574
  • | (• ◡•)| ノ\(❍ᴥ❍ʋ) ~ADVENTURE
    • Vis profil
Sv: Mast min marikatt
« Svar #3 på: 18. des, 2011, 12:30 »
Når skjedde det? :<

bare 3 dager siden, men jeg savner han fortsatt :<
« Siste redigering: 18. des, 2011, 16:49 av Blaze »

Tahami

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 582
  • (ㅎ___ㅎ✞)७ *Real Norwegian Trolling*.
    • Vis profil
Sv: Mast min marikatt
« Svar #4 på: 29. des, 2011, 18:53 »
I sjette klasse da jeg brakk foten min i slalom bakken hadde jeg en husky bamse jeg hadde kjøpt selv på et marked med meg i sykebilen.....så den aldri igjenn ;___;  var rundt å spurte...men....uten nytte U_____U
noen ganger lurer jeg på om slike ting begynner å leve av seg selv etter de er mistet xD  de blir fortapt i evigheten..aldri funnet igjen... @____ @

hadde til og med gitt den et navn, King Voffi Fluffen Thiki eller noe sånt xD husker ikke helt....henger en tegning av den på bestemors kontor på Libris XD ... hadde laget et eget adopsjons sjema og greier xD
Savnet ofte barndommen min når jeg var yngre så,..x3
I still miss it though (the plushie)... :c
« Siste redigering: 29. des, 2011, 18:55 av Tahami »
[inserts passende signatur]

Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 574
  • | (• ◡•)| ノ\(❍ᴥ❍ʋ) ~ADVENTURE
    • Vis profil
Sv: Mast min marikatt
« Svar #5 på: 29. des, 2011, 21:41 »
I sjette klasse da jeg brakk foten min i slalom bakken hadde jeg en husky bamse jeg hadde kjøpt selv på et marked med meg i sykebilen.....så den aldri igjenn ;___;  var rundt å spurte...men....uten nytte U_____U
noen ganger lurer jeg på om slike ting begynner å leve av seg selv etter de er mistet xD  de blir fortapt i evigheten..aldri funnet igjen... @____ @

hadde til og med gitt den et navn, King Voffi Fluffen Thiki eller noe sånt xD husker ikke helt....henger en tegning av den på bestemors kontor på Libris XD ... hadde laget et eget adopsjons sjema og greier xD
Savnet ofte barndommen min når jeg var yngre så,..x3
I still miss it though (the plushie)... :c
Trist å miste en fluffy venn :/

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: Mast min marikatt
« Svar #6 på: 06. jan, 2012, 16:04 »
kom akurat  på at jeg mast en fin border collie bamse jeg fikk av farmor. :( jeg mast den på voss i kemping voknen jeg tror den er der men jeg leter hele tiden men finger ikke noe
tsuna ^^

Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 574
  • | (• ◡•)| ノ\(❍ᴥ❍ʋ) ~ADVENTURE
    • Vis profil
Sv: Mast min marikatt
« Svar #7 på: 07. jan, 2012, 15:32 »
kom akurat  på at jeg mast en fin border collie bamse jeg fikk av farmor. :( jeg mast den på voss i kemping voknen jeg tror den er der men jeg leter hele tiden men finger ikke noe
off :/

Rei

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 128
  • Mjau
    • Vis profil
Sv: Mast min marikatt
« Svar #8 på: 04. mar, 2012, 11:56 »
jeg har mustet 3 bamser helt uten videre >.> Den ene var en flaggermus, og jeg mast den over natta. Den bare var vekk neste morgen. En annen er en løve jeg kjøpte i spania, litt rart, den var her på rommet, den var litt svær, plutselig var den borte uten grunn. Og den tredje er en svær and jeg kalte gullars. han også ble borte uten videre. btw flaggermusen het flagre, og løven het løvi (han var veldig fluffy :<)
Har ikke vært aktiv siden 2014 oisann