Generelt > Spill

Rollespill

(1/3) > >>

Irie:
Er det noen her på NorPaws som driver med tekstbasert rollespill? :3

Jeg savner å rollespille på Norsk, og har i det hele tatt fått liten mulighet til det etter MSN groups ble lagt ned for årevis siden.

Dessuten trenger jeg trening i å skrive Norsk, jeg har ikke fått skrive så mye på videregående x3 Jeg lovte ungdomsskolelæreren min å aldri slutte å skrive.

Jeg kan rollespille både menneske, furry(anthro), og feral. Er også med på det meste av fan-rollespilling, så lenge jeg har sett/lest/hørt om serien/boka/filmen/whatever; og så lenge det er orginale karakterer vi lager og rollespiller i verdenen/settingen fra fan-tingen.

En del av karakterene mine er å finne på denne siden;
http://tekoronia.webs.com/

Skal prøve å få oppdatert den med resten så snart som mulig.

Hvis noen er intereserte i å rollespille; post her, send meg en pm, send meg en melding på skype eller msn, eller pm meg om eposten min x3

RegaFox:
Jeg rollespiller nå og da!
trenger øvelse i norsk selv :c
 Har såvidt brukt norsk skriftspråk de siste to årene xD
Så å samle en RP-gruppe hadde vært naaajs   [laugh]

Irie:
Noe sånt ja :3

Anyone?

Kan også rollespille på engelsk, hvis noen vil det x3

Leophan:
Aldri prøvd det før, høres ganske morro ut :)

Har såvidt prøvd live rollespill i sommer, ble fanget av Hyperions sommerleir i harry potter kostyme på vei tilbake til en annen sommerleir etter HP 8 premiere i Arendal xD

Er det mye å sette seg inn i når det gjelder miljø og persongalleri?

Irie:

--- Sitat fra: Leophan på 04. jan, 2012, 22:28 ---Aldri prøvd det før, høres ganske morro ut :)

Har såvidt prøvd live rollespill i sommer, ble fanget av Hyperions sommerleir i harry potter kostyme på vei tilbake til en annen sommerleir etter HP 8 premiere i Arendal xD

Er det mye å sette seg inn i når det gjelder miljø og persongalleri?

--- Slutt sitat ---
Hele greia er åpen å uformell x3 Du gjør hva du vil omtrent. Vanlige er jo at to personer skriver til hverandre og rollespiller OCene sine som de deler litt info om på forhånd. Regler osv. blir diskutert mellom de to... Men noen generelle regler er jo å ikke overdrive, ikke styre den andre personen sin karakter, og ikke virk perfekt.

Ellers er det bare å skrive i vei :3

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning