Skrevet av Emne: Comissions er åpent  (Lest 4039 ganger)

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Comissions er åpent
« på: 06. jan, 2012, 22:16 »
Link http://tokitty.deviantart.com/journal/Comission-Info-221440648 til comission informasion og priser.

Jeg kan også lage nøkkelringer, selv om de ikke er satt i prislisten der. Nøkkelringer er tradisjonelt laget og koster 100kr.
Nøkkelringer kan sendes i posten. Har desverre ingen bilder av de keychainene jeg har laget, men har fått god tilbakemelding
fra de som har kjøpt fra meg før.

Frakt er inkludert i prisen av keychainen.

Om dere vil ha mer info, spør meg på en PM, jeg ser ekstremt skjeldent på denne tråden!!
« Siste redigering: 11. okt, 2012, 03:06 av FreesTyler »

Sarrukh

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 754
  • transdimensjonal mårpølse
    • Vis profil
    • weasyl
Sv: Comissions er åpent
« Svar #1 på: 07. jan, 2012, 12:11 »
Humm, kunne godt tenkt meg en avatar, kanskje jeg skulle funnet fram den nedstøva dA profilen min *rote rundt*

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Comissions er åpent
« Svar #2 på: 07. jan, 2012, 13:06 »
Haha XD
Jeg vil gjerne tegne flere avatarer, de er ganske morsomme :) Elsker headshots XD

Glennikit

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 77
  • Like rawr, and stuff!
    • Vis profil
Sv: Comissions er åpent
« Svar #3 på: 19. aug, 2012, 02:48 »
Hmmm... jeg er faktisk litt interessert i dette, og det å støtte norske rufseartister er jo nice :3

Men jeg lurer på en ting;

Har du noe imot å tegne cubs/babyfurs?

Nå mener jeg ikke å tvinge deg til å tegne fursonaen min iført det tabulagte plagget som babyfurs ofte er tegnet i men, men den generelle yngre og mere "cutesy" formen. jeg liker ikke å gå forbi komfort-grensa til noen som jeg kjøper kunst av, i det hele tatt.
Bare en rev, som rever rundt... :3
Fa Profil:
http://www.furaffinity.net/user/vikingfops/

Gordon

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 50
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: Comissions er åpent
« Svar #4 på: 22. aug, 2012, 23:17 »
du lager ganske kule badges! tror du kansje du kunne gjort en art trade istedet? eheh
« Siste redigering: 01. sep, 2012, 18:44 av Moolie »

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Comissions er åpent
« Svar #5 på: 23. aug, 2012, 02:18 »
Hmmm... jeg er faktisk litt interessert i dette, og det å støtte norske rufseartister er jo nice :3

Men jeg lurer på en ting;

Har du noe imot å tegne cubs/babyfurs?

Nå mener jeg ikke å tvinge deg til å tegne fursonaen min iført det tabulagte plagget som babyfurs ofte er tegnet i men, men den generelle yngre og mere "cutesy" formen. jeg liker ikke å gå forbi komfort-grensa til noen som jeg kjøper kunst av, i det hele tatt.

Så lenge de ikke skal gjøre ett eller annet rart så går det vel bra. Blir vel som å tegne en søt liten valp XD
Bare å si hva det er du har i tankene :)

du lager ganske kule badges! tror du kansje du kunne gjort en art trade istedet? eheh
(min nyeste tegning kan du se her http://fav.me/d5c5fe8 & jeg kan printe ut badge't selv!)

Jeg gjør desverre ikke trades.

Glennikit

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 77
  • Like rawr, and stuff!
    • Vis profil
Sv: Comissions er åpent
« Svar #6 på: 23. aug, 2012, 07:00 »
Jeg tenkte å vente ei uke eller så, for da har jeg litt mere penger å rutte med, men nei da, ikke noe å uroe seg for der, jeg pleier som regel enten å commishe søte situasjoner, eller morsomme for min cubsona. XD
« Siste redigering: 23. aug, 2012, 07:04 av Glennikit »
Bare en rev, som rever rundt... :3
Fa Profil:
http://www.furaffinity.net/user/vikingfops/

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Comissions er åpent
« Svar #7 på: 23. aug, 2012, 15:04 »
Fra 28 - 3. september er jeg på EF, så vil ikke ha mulighet for å svare på meldinger mens jeg er der,
bare i tilfelle du spør om noe da XD

Glennikit

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 77
  • Like rawr, and stuff!
    • Vis profil
Sv: Comissions er åpent
« Svar #8 på: 26. aug, 2012, 16:47 »
Hehe, det går så bra så, jeg tenkte ikke å bestille noe heeeeelt enda, men senere neste måned vurderer jeg det. :3
Bare en rev, som rever rundt... :3
Fa Profil:
http://www.furaffinity.net/user/vikingfops/

Piro

  • Gjest
Sv: Comissions er åpent
« Svar #9 på: 31. aug, 2012, 14:00 »
Ser du er på EF, men håper at du leser dette når du er tilbake.

Jeg er veldig interessert i å commissione rett og slett en "ok / bra" sketch ref sheet for en husky sona jeg jobber på. Jeg er ikke helt gæren på hvordan alt skal være (body shape, pelslengde, slike ting), men er vel litt viktig siden planen er at det du lager til slutt skal være min ref som jeg kan utforske farger på osv.

Har ingen ønsker / formål om a ta credit e.l. for arten du evt. produserer, men jeg kommer til å "basic" fargelegge selv og uploade den fargede versjonen (der jeg fortsatt gir deg credit) slik at den kan brukes som ref for commissions o.l. Har noen eksempler som viser til detaljer o.l.

Dette er ikke en "det er mulig jeg ønsker dette"... men siden det vil bli _litt mer_ enn single character sketch til 18 bucks, med tanke på den klassiske sett fra siden, sett forfra, bakfra, og typ et "skjema" der jeg kan fylle inn farger jeg velger etter hvert som jeg jobber videre på sonaen, så vil jeg gjerne snakke med deg på skype / pm's om pris detaljer, linke "refs" og lignende.

Håper på positiv respons og sender deg en PM vedrørende denne posten ^^ Håper du har det bra på EF.