Skrevet av Emne: Ulv i skolegården  (Lest 2315 ganger)

archalla

  • Gjest
Ulv i skolegården
« på: 21. mar, 2012, 12:02 »
http://www.fvn.no/lokalt/kristiansand/--Ulven-spaserte-gjennom-skolegarden-2203218.html
Ulv sett ute i skolegården på Ungdomskolen vår. I følge kilder er det ikke sett ulv her på rundt 8 år.
Jeg personlig er 99% sikker på at jeg fant ulvespor 1 km fra huset vårt 4 mnd siden, dette er bevis nokk for meg.
Hva tror dere, er dette virkelig ulv, eller kan det være en mixbreed av noe slag?

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Ulv i skolegården
« Svar #1 på: 21. mar, 2012, 14:32 »
Var det ikke en i kommentarfeltet som sa at ''ulven'' ikke gikk rett igjennom skolen, men bare ned et fjell. Så det kan hende at elevene der overreagerte, litt sånn en fjær ble til fem høns.
Eller at det var en malamute, husky eller hvis det finnes noen i Norge, en Saarloos wolfhond.

Men kan godt hende at det var en ulv.

archalla

  • Gjest
Sv: Ulv i skolegården
« Svar #2 på: 21. mar, 2012, 17:42 »
Jeg kan ikke si sikkert om det var en ulv, men jeg kan si helt sikkert at den var nede i skolegården, det viste seg at en av lærerne så ulven på nært hold.
Men ja den hadde tusla ned et fjell bak selve skolen, ned gjennom skolen og ut i skogen igjen, like a boss [w-cool]
Jeg bor faktisk i nærheten av denne skolen og trener ofte i skogen rundt her, men jeg har aldri sett ulv eller hørt om det.

Khajiit

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 56
    • Vis profil
Sv: Ulv i skolegården
« Svar #3 på: 22. mar, 2012, 20:09 »
Maby det var en ulvehund?
- Khajiit