Generelt > Pelskunst

Gruppebildetråden v.2 - Undersøkelse

(1/2) > >>

Felix:
Laget en ny tråd her på bakgrunn av at det planlagte gratis gruppebildet ikke blir noe av. Å ha et gruppebilde hadde fremdeles vært gøy, men jeg synes ikke man skal forvente at noen gjør noe slikt uten å få noe igjen for det.
Denne avstemmingen er kun for å få en oversikt over om det er noe poeng i å kontakte en artist for å gjøre det (Kalamu har visstnok døren åpen for å gjøre det mot betaling).
Jeg har ikke gått ut i fra noe kvalitetsnivå i avstemmingen, men det er vel ganske naturlig å tro at kvalitet og detaljer vil følge prisen.. Men det er noe de/den som skal gjøre jobben får ta stilling til.
Det er mulig jeg er helt på bærtur når det gjelder prisforslagene her, men kan vi ikke se på det som en start iallefall?

roo_fan:
Med min studentøkonomi er en femtilapp rimelig greitt, men hvis vi får hyret inn en kjempeflink kunstner, så øker jeg gjerne til 100,- ^^

Miles T.F. Baxxter:
Er jo dessverre en del medlemmer som kommer og går, og som er mindre aktive på forumet. Så litt vanskelig å få helt oversikt og et ærlig anslag. Men jeg tipper det vil være ca. 10-20 furs totalt som ikke ville hatt noe i mot å betalt 50 NOK for noe slikt, og sikkert en håndfull som godt kunne betalt mere. Er selvfølgelig litt avhengig av stilen. Og kan være jeg tar helt feil, også.

VVolfsong:
Selv tror jeg at til og med en hundrelapp kan være litt lite om en skal ha ett skikkelig bilde inket og i farger. Det er mye arbeid. Og med så mange karakterer så er risikoen stor for at noen blir tegnet "feil" og ikke er fornøyd med førsteutkastet. Så blir det enda mer arbeid, for ikke å snakke om hvor lang tid den prosessen vil ta. Misunner ikke den eventuelle artisten den jobben.

Det sagt, jeg har selv ikke noen problemer med å betale for meg selv hva det nå enn måtte koste om det blir noe av og jeg skulle ha lyst til å være med =)

Trash:
Det spørs på hvem/hvordan artisten er og hva slags betalingsmetode som blir brukt.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning