Generelt > Litteratur

Furry literatur

(1/3) > >>

Ziggy Wolf:
Hallo der jeg er på utkikk etter furry historier helst i sjangeren fantasy. Horror eller scify.
Vet du om noen gode forfattere der ute i eller uten for fandommen, eller har du en historie? Så vill jeg gjerne lese den.  Så plz post en link.

Jeg kan forøvrig anbefale:

Fantasy
Redwall av Brian Jaques
Mouseguard

Sicifi
Og Kershus av Tor åge bringsverd. Postapokolyptisk norsk furry med litt yiff og masse action, en av de beste bøkkene jeg har lest. Ambefales på det sterkeste.

Wolftale:
Blacksad
Dog's days of summer
Nordguard Book One: Across Thin Ice

Kyell Gold skal vistnok ha en del bra bøker.

er det jeg kommer å nå

Miles T.F. Baxxter:
Wolftale: regner med at det her er snakk om ikke-grafisk skjønnlitteratur. Har jo alt denne tråden om furry tegneserier, dog favoritt begrenser det jo litt.

Kan for øvrig anbefale The Bear Went Over the Mountain. En bjørn finner et manuskript til en bok, får det utgitt, og blir en verdensberømt forfatter. Morsom og interessant.

Wolftale:

--- Sitat fra: Miles T.F. Baxxter på 07. apr, 2012, 04:09 ---Wolftale: regner med at det her er snakk om ikke-grafisk skjønnlitteratur. Har jo alt denne tråden om furry tegneserier, dog favoritt begrenser det jo litt.

--- Slutt sitat ---
Han nevnte selv Mouseguard, har ikke sett den i no annet en grafisk skjønnlitteratur og som er en tegneserie.

Ziggy Wolf:
vell ja takk begge deler egentlig, og spessielt de innen fandommen som jeg kan lese på eyepaden.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning