Skrevet av Emne: Vis dig selv?  (Lest 1037311 ganger)

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Sv: Vis dig selv?
« Svar #125 på: 13. mai, 2009, 17:41 »
REKONDO.......  :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o WUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!!!!!!!!! TOTALY FREAKIN AWSOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! seriøst er det deg????? [eek]

BinaryPaws

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 105
    • Vis profil
Sv: Vis dig selv?
« Svar #126 på: 13. mai, 2009, 17:45 »
REKONDO.......  :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o :o WUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!!!!!!!!! TOTALY FREAKIN AWSOME!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! seriøst er det deg????? [eek]
Du, ro ned litt a.

Tøft bilde Rekondo!

Rekondo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 146
  • Indeed
    • Vis profil
Sv: Vis dig selv?
« Svar #127 på: 13. mai, 2009, 17:56 »
ja, det er meg :p



og det åg :D

Chet

  • Gjest
Sv: Vis dig selv?
« Svar #128 på: 13. mai, 2009, 20:12 »
 [ureshii]

Morsomt å se furries som holder på med parkour. Har ikke prøvd det selv. Ser kjempevanskeligt ut  [eek]

Rekondo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 146
  • Indeed
    • Vis profil
Sv: Vis dig selv?
« Svar #129 på: 13. mai, 2009, 20:15 »
Morsomt å se furries som holder på med parkour. Har ikke prøvd det selv. Ser kjempevanskeligt ut  [eek]

Neida :p
Er kjeme gøy :D
Vist du noen gang ser en tagg på et tak der det står: "Rekondo" eller "Furry Pride" så var det ikke meg...   [w-happy]

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Vis dig selv?
« Svar #130 på: 13. mai, 2009, 21:16 »
Najs, Rekondo : D Ser drittuft ut. ^^

Rekondo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 146
  • Indeed
    • Vis profil
Sv: Vis dig selv?
« Svar #131 på: 13. mai, 2009, 21:32 »
Najs, Rekondo : D Ser drittuft ut. ^^

hihi, takk ^^

lassenissen

  • Gjest
Sv: Vis dig selv?
« Svar #132 på: 13. mai, 2009, 22:24 »
Wooah, Rekondo, alt som heter tyngdekraft er visst din bitch.  [laugh]

Men ja sånn parkour er skikkelig tøft, jeg gjør littegrann selv men det er mest å hoppe rundt bare for morro, jeg har ikke lært å løpe på vegger og salto og sånn. Synes det bare er litt morro å løpe og hoppe rundt i stedet for å være kjedelig og gå hele tiden. :3

Rekondo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 146
  • Indeed
    • Vis profil
Sv: Vis dig selv?
« Svar #133 på: 13. mai, 2009, 22:31 »
Wooah, Rekondo, alt som heter tyngdekraft er visst din bitch.  [laugh]

Men ja sånn parkour er skikkelig tøft, jeg gjør littegrann selv men det er mest å hoppe rundt bare for morro, jeg har ikke lært å løpe på vegger og salto og sånn. Synes det bare er litt morro å løpe og hoppe rundt i stedet for å være kjedelig og gå hele tiden. :3

Det begynner alltid slik ;D

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Vis dig selv?
« Svar #134 på: 13. mai, 2009, 23:53 »

lassenissen

  • Gjest
Sv: Vis dig selv?
« Svar #135 på: 14. mai, 2009, 11:42 »
Waauw, kule briller Atrox.  [cool]

Og forresten, har du navnet ditt fra Anarchy Online? ;3


(EDIT):
Titta! Jeg fant det bildet av meg med laaangt hår.  [smile] Det ble tatt dagen før jeg klippet meg eller noe. Jeg angrer litt.  [sad]
« Siste redigering: 14. mai, 2009, 21:29 av lassenissen »

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: Vis dig selv?
« Svar #136 på: 14. mai, 2009, 22:16 »
du kledde jo langt hår lassenissen ^^ skjønner litt hvorfor du angre da :3 men hår vokser jo heldigvis tilbake.

Atrox

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 3201
    • Vis profil
    • FA
Sv: Vis dig selv?
« Svar #137 på: 14. mai, 2009, 22:33 »
lassenissen: Nay. Dx Alle spør om det. Eller egentlig bare deg og en fyr fra WoW, men nei. Jeg fant det selv på www.behindthename.com. Det er latin og betyr cruel/horror.

Brillene var ikke mine. t__t Det var på en 70-tallsfest. x3

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Sv: Vis dig selv?
« Svar #138 på: 14. mai, 2009, 23:14 »
Lassenissen!!!! synes du kledde begge deler like godt jeg!:3

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Vis dig selv?
« Svar #139 på: 15. mai, 2009, 10:09 »
Atrox@ Det har blitt sagt før, men du ligner sjukt på Ozzy Osbourne der. xD

lassenissen @ Håret ditt var sjukt tøft. o.o Du kledde det. :3

Får se om jeg får opp et nytt bilde av meg også snart. x)

Zaxx

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 219
  • iPhone 4s? aw yeah, gotta love Siri.
    • Vis profil
Sv: Vis dig selv?
« Svar #140 på: 28. mai, 2009, 20:17 »
Nytt bilde av meg... kjeda meg litt så tenkte jeg like godt kunne sjekke om noen vil gi meg positive kommentarer x3
Lev sundt og godt, men husk å kos deg av og til også! :3

Moonie

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 394
  • Quotegasm!
    • Vis profil
Sv: Vis dig selv?
« Svar #141 på: 28. mai, 2009, 21:52 »
Vet ikke om dette er et kompliment eller ikke for det Zaxx, men når jeg ser deg tenker jeg av en eller annen grunn på Alexander Rybak! x3 ^^

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Sv: Vis dig selv?
« Svar #142 på: 28. mai, 2009, 22:56 »
Vet ikke om dette er et kompliment eller ikke for det Zaxx, men når jeg ser deg tenker jeg av en eller annen grunn på Alexander Rybak! x3 ^^

SO TRUE!!! dude du minner om ham da!!! [ureshii] Alexander RYYYYYYYYYYYYYYYYYYBAAAAAAAAAAAAAAAAK!"Tackles Zaxx" OMG i'm tackling a celebrity "huggles"!^^

Zaxx

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 219
  • iPhone 4s? aw yeah, gotta love Siri.
    • Vis profil
Sv: Vis dig selv?
« Svar #143 på: 28. mai, 2009, 23:19 »
Vet ikke om dette er et kompliment eller ikke for det Zaxx, men når jeg ser deg tenker jeg av en eller annen grunn på Alexander Rybak! x3 ^^

SO TRUE!!! dude du minner om ham da!!! [ureshii] Alexander RYYYYYYYYYYYYYYYYYYBAAAAAAAAAAAAAAAAK!"Tackles Zaxx" OMG i'm tackling a celebrity "huggles"!^^
... uææ! x3 *spreller på bakken med en.. emoulv over seg* x3
Lev sundt og godt, men husk å kos deg av og til også! :3

Rezuriel Shadowfeather

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 76
  • Wolfeh!
    • Vis profil
    • MyFursona
Sv: Vis dig selv?
« Svar #144 på: 28. mai, 2009, 23:38 »
Får vel legge ut noe av meg selv jeg også - Beware! Your eyes might melt!

To år siden!



Ett år siden -... etter jeg falt i snøen, på tur med hunden... *Gjemmer seg bak potene*



Litt siden, like etter jeg klippet meg og hvordan jeg 'muligens' vil se ut etter jeg har dusjet!



Så... var det da jeg skal ut og føler for å gjøre noe spess med... vel, jeg tror det er fjeset mitt! Sminke! <3



Og om jeg føler for å være litt femi-kladd (En sjelden gang) så poserer vi bittelitte grann ^,..^



Nå har jeg ikke bilder av meg på Cross hopp eller mens jeg driver Parkour selv, men kanskje det også dukker opp til slutt. Harv fun fun!
« Siste redigering: 29. mai, 2009, 00:04 av Rezuriel Shadowfeather »
Rezuriel: So... what's this? - Thoran: 'This' is the Dark Nimbus spell. - Rezuriel: What does it do? - Thoran: It tortures you, yet it keeps you alive and conscious - Rezuriel: Aaaa.. Why are you holding it towards me? - Thoran: Because this is a part of your training! - Rezuriel's mind: Awwrr cwap!

DarkFurryEmoWolf

  • Gjest
Sv: Vis dig selv?
« Svar #145 på: 28. mai, 2009, 23:44 »
TIL: Rezuriel Shadowfeather

oooooooooooooh nice elsker håret ditt og du var jo meg en fin en jo!^^ ooooooooooooooooooooooooooog DU minner meg om han der wig wam vokalisten (no offense) som jeg har glemt navnet på!^^ Nice "rufser håret ditt" hmmmmmmmmmmmm kose med håret YAY! [w-happy]

lassenissen

  • Gjest
Sv: Vis dig selv?
« Svar #146 på: 29. mai, 2009, 21:56 »
"oooooooooooooh nice elsker håret ditt og du var jo meg en fin en jo!^^ ooooooooooooooooooooooooooog DU minner meg om han der wig wam vokalisten (no offense) som jeg har glemt navnet på!^^ Nice "rufser håret ditt" hmmmmmmmmmmmm kose med håret YAY! [w-happy]"

"SO TRUE!!! dude du minner om ham da!!!  Alexander RYYYYYYYYYYYYYYYYYYBAAAAAAAAAAAAAAAAK!"Tackles Zaxx" OMG i'm tackling a celebrity "huggles"!^^"

Noen som har drukket litt for mye kaffe her?
Hehe, ikke vondt ment da Emowolf.  [wink]

Rezuriel Shadowfeather

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 76
  • Wolfeh!
    • Vis profil
    • MyFursona
Sv: Vis dig selv?
« Svar #147 på: 29. mai, 2009, 22:19 »
TIL: Rezuriel Shadowfeather

oooooooooooooh nice elsker håret ditt og du var jo meg en fin en jo!^^ ooooooooooooooooooooooooooog DU minner meg om han der wig wam vokalisten (no offense) som jeg har glemt navnet på!^^ Nice "rufser håret ditt" hmmmmmmmmmmmm kose med håret YAY! [w-happy]

Hehe, vel, takk ^^ Bryr meg vel 'egentlig' ikke om hvem jeg ligner på, så lenge jeg er meg selv! Men skal klippe håret snart. Klippe opp litt bak og oppe på toppen, men luggen må jeg ha! *Kose med eget hår*
Rezuriel: So... what's this? - Thoran: 'This' is the Dark Nimbus spell. - Rezuriel: What does it do? - Thoran: It tortures you, yet it keeps you alive and conscious - Rezuriel: Aaaa.. Why are you holding it towards me? - Thoran: Because this is a part of your training! - Rezuriel's mind: Awwrr cwap!

Zaxx

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 219
  • iPhone 4s? aw yeah, gotta love Siri.
    • Vis profil
Sv: Vis dig selv?
« Svar #148 på: 30. mai, 2009, 02:42 »
HUrra :3 natta |3
Lev sundt og godt, men husk å kos deg av og til også! :3

Awite

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 494
    • Vis profil
Sv: Vis dig selv?
« Svar #149 på: 30. mai, 2009, 02:47 »
har skaffet meg en heller søt jakke, syns nå jeg da ^^ hadde lyst å vise den litt frem, eneste minuset er jo at det begynner jo å bli sommer å greier, får trøste meg med at jeg får bruke den på høsten da :3
driver enda å justerer endel av spennene og beltene så det ser kanskje litt rart ut på bildet hehe ^^