Skrevet av Emne: Tilbake til forumet !ohoy!  (Lest 6473 ganger)

FluffyDraco

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 110
  • Blue Fuzzy Puffy Dragon =D
    • Vis profil
Sv: Tilbake til forumet !ohoy!
« Svar #25 på: 25. apr, 2012, 02:44 »
velkommen tilbake!!!!!
hvordan var det i militæret da; skal der om 1 år :S hvor gikk du i militære?

Tusen takk ^w^
Vell var greit ble kjedelig på slutten tho, var først på madla som flysoldat (and proud of it) B3 i 2 månder så var det ned å bli vakt soldat på linderud i 7 månder, det var en midt periode med nesten ingenting som skjedde og masse venting X.X

BE PREPEARED!! mye venting i militæret DX man blir lei det de to første dagene xD

Og lykke til får håpe du havner på et sted du liker, og sats på madla x3 det var så deilig og rolig =D 2 komp 4 trop x3

og når jeg tenker over har det vært en fur der O.O siden rompermen hadde en drage soldat der xD og jeg lagde den ikke =o awesome =D

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Tilbake til forumet !ohoy!
« Svar #26 på: 25. apr, 2012, 13:07 »
Velkommen tilbake! :3 Selvom jeg ikke har møtt deg, akkurat da. o3o
Kamilrazee

Cork

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 53
  • You lick your lips
    • Vis profil
Sv: Tilbake til forumet !ohoy!
« Svar #27 på: 25. apr, 2012, 15:41 »
velkommen tilbake!!!!!
hvordan var det i militæret da; skal der om 1 år :S hvor gikk du i militære?

Tusen takk ^w^
Vell var greit ble kjedelig på slutten tho, var først på madla som flysoldat (and proud of it) B3 i 2 månder så var det ned å bli vakt soldat på linderud i 7 månder, det var en midt periode med nesten ingenting som skjedde og masse venting X.X

BE PREPEARED!! mye venting i militæret DX man blir lei det de to første dagene xD

Og lykke til får håpe du havner på et sted du liker, og sats på madla x3 det var så deilig og rolig =D 2 komp 4 trop x3

og når jeg tenker over har det vært en fur der O.O siden rompermen hadde en drage soldat der xD og jeg lagde den ikke =o awesome =D

oh 7 mnd'er som vakt -- gørrr.. D: og madla på madlaleiren?? jeg bor sonn 10 min derfra ahah =3
fA

Stavanger.

FluffyDraco

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 110
  • Blue Fuzzy Puffy Dragon =D
    • Vis profil
Sv: Tilbake til forumet !ohoy!
« Svar #28 på: 25. apr, 2012, 15:49 »
velkommen tilbake!!!!!
hvordan var det i militæret da; skal der om 1 år :S hvor gikk du i militære?

Tusen takk ^w^
Vell var greit ble kjedelig på slutten tho, var først på madla som flysoldat (and proud of it) B3 i 2 månder så var det ned å bli vakt soldat på linderud i 7 månder, det var en midt periode med nesten ingenting som skjedde og masse venting X.X

BE PREPEARED!! mye venting i militæret DX man blir lei det de to første dagene xD

Og lykke til får håpe du havner på et sted du liker, og sats på madla x3 det var så deilig og rolig =D 2 komp 4 trop x3

og når jeg tenker over har det vært en fur der O.O siden rompermen hadde en drage soldat der xD og jeg lagde den ikke =o awesome =D

oh 7 mnd'er som vakt -- gørrr.. D: og madla på madlaleiren?? jeg bor sonn 10 min derfra ahah =3

Jeg anbefaler å ikke bli en xD tho det er den mest eh slappeste tjenesten du kan finne =w=

owo awesome x3 skulle kasje ha poka hode in litt tiligere i forumet da D=

Velkommen tilbake! :3 Selvom jeg ikke har møtt deg, akkurat da. o3o

Tusen takk ^^ alti morro å møte nye furs =D

Freke

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 963
  • Hvorfor mure seg inne når man kan more seg ute?
    • Vis profil
    • To my Furaffinity!
Sv: Tilbake til forumet !ohoy!
« Svar #29 på: 25. apr, 2012, 23:24 »
*poke* velkommen tilbake er bildet du har nå fra Second Life eller noe? =P
"Life is like a dogsled team. If you ain't the lead dog, the scenery never changes." ~ Lewis McDonald Grizzard, Jr.

Skype navn: Loniler       (hvis dere skal sende meg venne inv på skype plz merk den men forumnavnet ditt eller noe xP)

FluffyDraco

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 110
  • Blue Fuzzy Puffy Dragon =D
    • Vis profil
Sv: Tilbake til forumet !ohoy!
« Svar #30 på: 26. apr, 2012, 01:11 »
*poke* velkommen tilbake er bildet du har nå fra Second Life eller noe? =P

Tusen takk ^w^ og ja =P litt mørkt bilde ^^;  SL navn Draco Caggles =3