Skrevet av Emne: What`s your poison?  (Lest 26520 ganger)

Seff

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 119
  • [Cynical Foxbot]
    • Vis profil
Sv: What`s your poison?
« Svar #50 på: 28. des, 2015, 23:03 »
Fastlegen min; Doktor Nilsen.

Pax

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 824
    • Vis profil
Sv: What`s your poison?
« Svar #51 på: 28. des, 2015, 23:23 »
Får i meg alt som har prosent. Er da ganske jentete av meg og liker best cider, søt hvitvin og vodka, men som sagt alt går ned cx

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: What`s your poison?
« Svar #52 på: 28. des, 2015, 23:30 »
For meg så går det mye i Vikingfjord, Smirnoff, Fireball, Tyrker, diverse hvitvin, Chilli Minttu, Baileys alene eller i kaffen = <3, har litt stygga på jæger, men det går ned iallefall, og av og til er det kos med litt god gammeldags hjembreinnt!

Jeg har også funnet ut at jeg blir kvalmere og dårligere jo mer drikke jeg har i magen, så har kutta ut å drikke cider og øl, blir så veldig full i magen av det, og da blir jeg dårlig x3 I det siste når jeg har ungått de to, så har det gått mye mye bedre uw u Så blir mye shotdrinks og vodka på meg som regel xD

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: What`s your poison?
« Svar #53 på: 29. des, 2015, 14:06 »
Sake (japansk ris brennvin), Japansk Whiskey...Honning Likør.....
Pære Cider o3o
« Siste redigering: 29. des, 2015, 15:11 av ToraLily »

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: What`s your poison?
« Svar #54 på: 29. des, 2015, 15:03 »
Stolt som jeg er, så liker jeg cider og rusbrus best som sånn kosedrikke. Har blitt mer glad i øl de siste årene, men flytende sukker blandet med alkohol er best uansett. Når jeg går litt hardere på flasken går det mye i vodka som Vikingfjord, Amundsen eller annet som er litt kvalitet i forhold til Absolute eller billig russisk "kildevann" >.> Drinker og Captain Morgan er også ganske nom~