Generelt > Bjeff! Mjau! Mø!

Confuzzled neste år?

(1/4) > >>

Regandor:
Er det noen andre som har planer om eller skal til Confuzzled neste år?
http://www.confuzzled.org.uk/
http://community.livejournal.com/confuzzledlj/

Jeg har allerede betalt, så jeg skal dit.
Og jeg planlegger også å dra på EF, men har ingen å dra dit med enda..
Kommer til å bestille EF biletten så fort de åpner opp salg og jeg har råd.
Har bestemt meg for å oppleve mest mulig neste år. ^^

Men, det hadde vert supert om det fantes noen andre som kunne tenke seg å dra til CF også. ^^
Er litt kjedelig å være den eneste Norske. Eller, jeg ville sikkert få masse oppmerksomhet, men likevel. Det hadde vert greit å ha en å reise sammen med. :P
Det er rett etter at sommerferien har starta, og det varer bare fra 20-23 juni, så det burde passe for de fleste.
Ryktene sier at det kommer til å bli veldig morsomt.

Miles T.F. Baxxter:
Dessverre, har ikke tenkt meg på noen festivaler/conventions med det første, grunnet økonomi. Har vurdert Eurofurence, men får se hvordan ting går.

Men, artig maskot de hadde på Confuzzled!

Wolftale:
Hadde jeg vist jeg hadde en fremtidig jobb så hadde jeg vel dratt,,, har meget lyst i hvertfall

Regandor:

--- Sitat fra: Miles T.F. Baxxter på 16. des, 2007, 12:09 ---Dessverre, har ikke tenkt meg på noen festivaler/conventions med det første, grunnet økonomi. Har vurdert Eurofurence, men får se hvordan ting går.

Men, artig maskot de hadde på Confuzzled!

--- Slutt sitat ---

ah. oki
Kan jo håpe at du skifter mening. :)
Jeg planlegger også å dra på EF. Kommer nok til å ta en sjangse med økonomien og kjøpe en bilett der når de opner for salg, og så bruker jeg feriepengene til resten av utgiftene som kommer. ^^

--- Sitat fra: wolftale på 16. des, 2007, 12:15 ---Hadde jeg vist jeg hadde en fremtidig jobb så hadde jeg vel dratt,,, har meget lyst i hvertfall

--- Slutt sitat ---

Det koster litt under 2000 for oppholdet, og så kommer reise i tillegg.
Skal vi si ca 5000 sammenlagt?  Da har jeg regnet i overkant.
Det burde dekke reise, opphold og litt div ting man vil ha. :P

Alyxx:
Får se hva økonomien sier. Slikd et ser ut nå er det heller nanoskopiske sjanser.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning