Skrevet av Emne: Miles T.F. Baxxter  (Lest 10999 ganger)

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Miles T.F. Baxxter
« Svar #25 på: 01. des, 2011, 16:23 »
Trenger flere babyfur snørever! Vel, så lenge de ikke ser ut som meg... Men mange takk for langt svar, Glenni.

En annen ting jeg har spekulert litt på i det siste, er å kanskje ha et smokk halsbånd som en rekvisitt. Har brukt noe slikt sporadisk IRL, på halvprivate furry fester når jeg føler meg komfortabel nok til det. Så kunne vært interessant å se hvordan det hadde sett ut på en tegning eller to. Det finnes noen bilder av halsbåndet her.

Min fint å høre jeg er unik nok som jeg er! Får vente litt med å installere kjøleskapet i halen.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Miles T.F. Baxxter
« Svar #26 på: 05. jun, 2012, 14:33 »
Vurderer å bestille en ponni commission en gang. Men spørsmålet er da, hva burde jeg ha som cutiemark?

Hmmm...

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Miles T.F. Baxxter
« Svar #27 på: 05. jun, 2012, 14:37 »
Vurderer å bestille en ponni commission en gang. Men spørsmålet er da, hva burde jeg ha som cutiemark?

Hmmm...

Smokk!

Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: Miles T.F. Baxxter
« Svar #28 på: 05. jun, 2012, 16:00 »
Ser ofte at du blir tegnet med en bamse, kanskje den bamsen? =D Smokk var også en god idé *nods*

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Miles T.F. Baxxter
« Svar #29 på: 08. jun, 2012, 16:32 »
Tæh, jeg er jo mer kompleks enn som så! *sutter på smokken og klemmer bamsen, småfornærmet*

Takker for forslagene! [smile] De kan absolutt fungere.

Eller kanskje jeg skulle leid ut min flanke til et firma, og tjent litt penger. Kunne hatt en Nike eller Cola logo der, eller noe slikt.