Skrevet av Emne: T-skjorter med din egen fursona?  (Lest 3655 ganger)

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
T-skjorter med din egen fursona?
« på: 05. jan, 2013, 17:42 »
Hallu!
Jeg sitter og brainfarter litt for meg selv nå, og lurer på om noen ville være interessert med en t-skjorte med deres egen fursona på?

Tenker hovedsakelig til Eurofurence 19, slik at jeg kan ta med meg skjortene ned dit, men om noen vil ha de tidligere og tilsendt i posten er jo også det en mulghet.
Design vil bli tegnet av yours truly (det vil da si meg), og prisen vil ligge på.. tja. Varierende hvilken kvalitet folk vil ha og hvor avansert design en ønsker.

Valgmuligheter for kvalitet er spreadshirt.no, og redbubble.

Redbubble blir dyrere mtp utenlandsfrakt, toll og stuff men med bedre kvalitet på t-skjorter og trykk. Samtidig kan man ha fargede t-skjorter uten å ødelegge for mye av et eventuelt farget print.
Spreadshirt er billigere pga innenlandsfrakt, men har dårligere kvalitet på prints.

Kvalitet på design er variabel, men jeg tenker på cellshading eller flatcolors, eventuelt litt tekst. :)

Spreadhirt estimate blir ca 300-350kr, for t-skjorte, frakt og design.
Redbubble kommer ann på, men det kan komme opp i cirka 500kr.

Nåh, noen som ville vært interessert? Eksempler kommer etterhvert, ettersom jeg driver og designer noen i skrivende øyeblikk. :3

- Pumzie

Bird

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 396
  • Gnarly
    • Vis profil
Sv: T-skjorter med din egen fursona?
« Svar #1 på: 05. jan, 2013, 18:17 »
Definitivt interessert. owo

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: T-skjorter med din egen fursona?
« Svar #2 på: 05. jan, 2013, 18:40 »
Ganske så interessert.
Men hadde det ikke vært like greit å bare sende T-skjortene rett til adressen til folk?
Eller sendes de kun til adressen til de som bestiller dem fra nettsiden?

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: T-skjorter med din egen fursona?
« Svar #3 på: 05. jan, 2013, 18:47 »
Ganske så interessert.
Men hadde det ikke vært like greit å bare sende T-skjortene rett til adressen til folk?
Eller sendes de kun til adressen til de som bestiller dem fra nettsiden?
Blir nok jeg som bestiller i og med at jeg som har designet i rawfile, for plassering og lignende.
Dessuten, spesielt fra redbubble (pga moms og at jeg får en liten rabatt om jeg bestiller via min egen konto), lønner det seg å få alt tilsendt til samme adresse og ta bestillingen i samme pulje.

Om folk ønsker sin skjorte sendt direkte til seg selv, så er det selvsagt en mulighet om vedkommende betaler innenlandsporto så sender jeg de direkte til adressen jeg har fått oppgitt når jeg selv mottar dem. :)

Edit: Sjekka innom redbubble for å se om jeg kan selge ting privat til folk som kun har lenken, men det er desverre ikke en mulighet. Om ønskelig KAN jeg publisere designet deres i "nettbutikken" min og dere kjøper den selv? Er dette ønskelig? :)

« Siste redigering: 05. jan, 2013, 18:52 av Pumzie »

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: T-skjorter med din egen fursona?
« Svar #4 på: 05. jan, 2013, 19:09 »
Blir nok jeg som bestiller i og med at jeg som har designet i rawfile, for plassering og lignende.
Dessuten, spesielt fra redbubble (pga moms og at jeg får en liten rabatt om jeg bestiller via min egen konto), lønner det seg å få alt tilsendt til samme adresse og ta bestillingen i samme pulje.

Om folk ønsker sin skjorte sendt direkte til seg selv, så er det selvsagt en mulighet om vedkommende betaler innenlandsporto så sender jeg de direkte til adressen jeg har fått oppgitt når jeg selv mottar dem. :)

Edit: Sjekka innom redbubble for å se om jeg kan selge ting privat til folk som kun har lenken, men det er desverre ikke en mulighet. Om ønskelig KAN jeg publisere designet deres i "nettbutikken" min og dere kjøper den selv? Er dette ønskelig? :)



Ah, tenkte at du skulle bestille hver T-skjorte en etter en, jeg.

Men siden du skal lage designet, kan det være litt spooky om noen ikke kjøper T-skjorten sin fra nettbutikken.
Det beste ville vel vært å få forhåndsbetalt til deg, slik at du er forsikret om at du får betaling for det.

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: T-skjorter med din egen fursona?
« Svar #5 på: 05. jan, 2013, 20:32 »
Her er noen eksempler, teksten og plassering er litt half-assed atm, men bare sånn at dere ser sånn cirka kvalitet på motivet. :)

Stort motiv (som vist nedenfor), vil være 250kr inkl simple shading som denne har. Flat colors vil bli 175.
Middels motiv (halvparten så stort) vil være 150kr inkl simple shading, og 100 for flat.
Små motiv (tenk 5cm areal), 75 inkl simple shading og 50kr for flats.

Etter litt undersøkelse så tar spreadshirt variabel pris. Blir selvsagt litt ekstra med ryggprint om det skulle være ønskelig.

Desverre så har kvinnelige modeller veldig lite fargevalg.
På V-hals modell, så er det bare hvit tilgjengelig, på vanlig så er det svart, grå, marineblå og hvit tror jeg.
På herremodeller er det flere farger som fungerer med print. Hvordan kvaliteten blir, aner jeg ikke, men det skal jeg finne ut av ved å bestille en :D Så kan jeg ta bilde og laste opp.

V-hals kvinner og vanlig kvinner:


Herre:



Eltanin

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1179
  • Jimmierustler
    • Vis profil
    • FA
Sv: T-skjorter med din egen fursona?
« Svar #6 på: 06. jan, 2013, 01:54 »
Definitivt interessert!

Miwa

  • Gjest
Sv: T-skjorter med din egen fursona?
« Svar #7 på: 06. jan, 2013, 05:17 »
WANT 8C