Skrevet av Emne: PC oppsett/Gamestation/Nerdstation  (Lest 34123 ganger)

Piro

  • Gjest
PC oppsett/Gamestation/Nerdstation
« på: 11. jul, 2012, 23:14 »
Jeg har allerede sett en tråd her inne med skrivebord (pc bakgrunn) bilder, men savner et bilde av det faktiske bordet, enten det blir brukt som hobby platform (slik som mitt) eller bare er utgangspunktet for tusenvis av timer brukt i den virtuelle verden :D

Håper det blir aktivitet på denne og starter med mitt nyrydda bord (stoltheten er vel eneste grunn til at denne tråden eksisterer xD). Har store planer om å tegne litt, musikkstasjon til høyre, med høytalere bak ting på venstre og høyre side. For spesielt interesserte, så står pokeballene på en Star Craft 2 collectors edition box. I midten er min påbegynte Perler Beads oppbevaringsboks og litt gamle tegninger som ligger "tilfeldig plassert" på bordet... Mulig jeg burde ta et nytt bilde med mer lys i rommet, men følte at dette ville fange "stemningen" :p Det får evt. bli etter nye tegninger er ferdige.



<3

Har enda et bord 180* til hvilken vei du vil, mulig det postes senere :)

DalmarWolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
    • DalmarWolf
Sv: Ditt hobby / pc bord
« Svar #1 på: 12. jul, 2012, 22:24 »


Her er mitt pc bord :)

Piro

  • Gjest
Sv: Ditt hobby / pc bord
« Svar #2 på: 13. jul, 2012, 02:37 »


Her er mitt pc bord :)

Artig! Suikoden II?! Tell me more!

Ravusy Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 733
  • Awrooo!
    • Vis profil
    • Ravusy @ FA
Sv: Ditt hobby / pc bord
« Svar #3 på: 13. jul, 2012, 02:56 »
Nice! Das Keyboard.. Det til høyre var ikke lett å identifisere..
« Siste redigering: 13. jul, 2012, 03:02 av Svedge »

DalmarWolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
    • DalmarWolf
Sv: Ditt hobby / pc bord
« Svar #4 på: 13. jul, 2012, 16:13 »
Her er mitt pc bord :)

Artig! Suikoden II?! Tell me more!

Plukket det opp fra Ebay.co.uk og kom i posten for noen dager siden... har vært fan siden jeg snublet over ene'rn 15 år siden eller no sånt. Viste ikke at det hadde kommet ut flere før noen få år siden... har klart å skaffe meg de fleste nå, mangler snart bare 3ern.

Nice! Das Keyboard.. Det til høyre var ikke lett å identifisere..

Det er et gammelt Fujitsu keyboard som jeg har hatt liggende lenge... bruker det til den ene ekstra pc'en som står til høyre for skrivebordet mitt... har en skrivebord til men en annen pc på...

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Ditt hobby / pc bord
« Svar #5 på: 13. jul, 2012, 17:30 »


Her er mitt pc bord :)

gamers :3

Kan ikke vise mitt jeg, ved mindre jeg rydder det ofc :3

Piro

  • Gjest
Sv: Ditt hobby / pc bord
« Svar #6 på: 13. jul, 2012, 23:52 »
Her er mitt pc bord :)

Artig! Suikoden II?! Tell me more!

Plukket det opp fra Ebay.co.uk og kom i posten for noen dager siden... har vært fan siden jeg snublet over ene'rn 15 år siden eller no sånt. Viste ikke at det hadde kommet ut flere før noen få år siden... har klart å skaffe meg de fleste nå, mangler snart bare 3ern.

aha! Megastilig ^^ Fikk lyst til å spille Kingdom Hearts 1 jeg nå plutselig... Var vel PS coveret som gjorde det :\
Nice! Das Keyboard.. Det til høyre var ikke lett å identifisere..

Det er et gammelt Fujitsu keyboard som jeg har hatt liggende lenge... bruker det til den ene ekstra pc'en som står til høyre for skrivebordet mitt... har en skrivebord til men en annen pc på...

DalmarWolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
    • DalmarWolf
Sv: Ditt hobby / pc bord
« Svar #7 på: 14. jul, 2012, 10:33 »


PC bord #2... står litt til høyre for det andre... kan rulle stolen mellom dem [w-wink]

Piro

  • Gjest
Sv: Ditt hobby / pc bord
« Svar #8 på: 14. jul, 2012, 15:22 »


PC bord #2... står litt til høyre for det andre... kan rulle stolen mellom dem [w-wink]

Stilig!

Så mange pc skjermer totalt :p ^^ skal fikse bilde av "mitt komplette pc oppsett snart" Leser en del gjør du også ^^

Chris Floof

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 29
    • Vis profil
Sv: Ditt hobby / pc bord
« Svar #9 på: 14. jul, 2012, 15:26 »
Her er mitt PC\gaming bord x3


Miksn

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 249
  • Meow~
    • Vis profil
Sv: Ditt hobby / pc bord
« Svar #10 på: 14. jul, 2012, 19:39 »
det fikk akkurat plass i bildet   [laugh]
:3

Piro

  • Gjest
Sv: Ditt hobby / pc bord
« Svar #11 på: 15. jul, 2012, 12:49 »
Her er mitt PC\gaming bord x3



elsker de avlange skjermene :o

Og LMAO copterbomb! Du har lik lommeboka mi ^^

Chris Floof

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 29
    • Vis profil
Sv: Ditt hobby / pc bord
« Svar #12 på: 15. jul, 2012, 20:48 »
elsker de avlange skjermene :o

Og LMAO copterbomb! Du har lik lommeboka mi ^^

Har du først hatt en skjerm vertikalt, så bare må du ha en resten av livet xD (men to er bedere en en ;3) Dem er så kongebra å ha nettsider\musikk\andre ting på! :D
Og NES Controller lommebok ftw! \o/ x3

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Ditt hobby / pc bord
« Svar #13 på: 28. jul, 2012, 15:14 »
må vel rydde :p ser jo ikke ut!!
The more i learn about people, the more i like my dog.

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: Ditt hobby / pc bord
« Svar #14 på: 01. aug, 2012, 16:50 »
Jeg hater det gamle stygge skriveborde mitt med løs skrue, og dårlig plass. Rommet er ganske stort, men intous 3 fra wacom får jo nesten ikke plass der sånn. Planen var da å skaffe seg et nytt skrivebord, der pc,n har det bra, tableten har et flatt og stabilt underlag. må ha hjul. Og være laget av glass. Pyrro reven, sier seg selv , jeg liker duft lys og sånn så rommet lukter godt.

Piro

  • Gjest
Sv: Ditt hobby / pc bord
« Svar #15 på: 01. aug, 2012, 17:10 »
Jeg hater det gamle stygge skriveborde mitt med løs skrue, og dårlig plass. Rommet er ganske stort, men intous 3 fra wacom får jo nesten ikke plass der sånn. Planen var da å skaffe seg et nytt skrivebord, der pc,n har det bra, tableten har et flatt og stabilt underlag. må ha hjul. Og være laget av glass. Pyrro reven, sier seg selv , jeg liker duft lys og sånn så rommet lukter godt.

Høres ut som om du vet hvordan du vil ha det hvertfall :D

Duftlys er for bra... just for bra...

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Ditt hobby / pc bord
« Svar #16 på: 01. aug, 2012, 17:18 »
Jeg hater det gamle stygge skriveborde mitt med løs skrue, og dårlig plass. Rommet er ganske stort, men intous 3 fra wacom får jo nesten ikke plass der sånn. Planen var da å skaffe seg et nytt skrivebord, der pc,n har det bra, tableten har et flatt og stabilt underlag. må ha hjul. Og være laget av glass. Pyrro reven, sier seg selv , jeg liker duft lys og sånn så rommet lukter godt.


pfft, duftlys! trengs ikke når man har arbeids skoene! veldig god odør, litt grønnaktig farge på skyen (skyen kan sammenlignes med en atomsopp lignende formasjon)   [eek]
The more i learn about people, the more i like my dog.

NamNam

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 223
  • Meow.
    • Vis profil
Sv: Ditt hobby / pc bord
« Svar #17 på: 12. sep, 2012, 17:07 »
Jeg hater det gamle stygge skriveborde mitt med løs skrue, og dårlig plass. Rommet er ganske stort, men intous 3 fra wacom får jo nesten ikke plass der sånn. Planen var da å skaffe seg et nytt skrivebord, der pc,n har det bra, tableten har et flatt og stabilt underlag. må ha hjul. Og være laget av glass. Pyrro reven, sier seg selv , jeg liker duft lys og sånn så rommet lukter godt.


pfft, duftlys! trengs ikke når man har arbeids skoene! veldig god odør, litt grønnaktig farge på skyen (skyen kan sammenlignes med en atomsopp lignende formasjon)   [eek]

Sett fra deg skoene ute du. x3 Æsssssj.
Mitt pc bord / hobbybord må nok enten være fanget mitt eller dette.

~A single hug, can change a whole life.~ Fusty Tryshz.


Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: Ditt hobby / pc bord
« Svar #18 på: 13. sep, 2012, 04:21 »
må vel rydde :p ser jo ikke ut!!
Den statuen til høyre der altså! SO HOT!
Skal ta ett lite bilde av mine hobbybord :3
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Ditt hobby / pc bord
« Svar #19 på: 19. sep, 2012, 10:05 »
Det er lov å bruke mindre bilder, altså.

Kan ta bilde for deg når jeg kommer hjem, men kan ikke si det er så kjempefantastisk e_e har ikke noe datapult even. Stuebord ftw.

CaldCat

  • Gjest
Sv: Ditt hobby / pc bord
« Svar #20 på: 05. okt, 2012, 00:25 »
Her har vi min gaming rig ^^ Sammen med to spill jeg er ganske hekta på for tiden; Diablo III og Guild Wars 2, og skal vi se... Jepp, en Fallout-bordbrikke. xD

Piro

  • Gjest
Sv: Ditt hobby / pc bord
« Svar #21 på: 05. okt, 2012, 15:21 »
Her har vi min gaming rig ^^ Sammen med to spill jeg er ganske hekta på for tiden; Diablo III og Guild Wars 2, og skal vi se... Jepp, en Fallout-bordbrikke. xD

Hehe, neat and totally approved ^^

Diablo 3 er... var ganske bra, men likte ikke det de gjorde i den store berømte patchen :\ Guild Wars blir det ikke til at jeg tester, hvertfall ikke på lenge. Men stilig setup ;)

Delta Shepherd

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 395
  • THE ALMIGHTY GOD DELTA!
    • Vis profil
Sv: Ditt hobby / pc bord
« Svar #22 på: 05. okt, 2012, 18:21 »
Her tilbringer jeg meste parten av dagen  [cool]
Steam: Frostgauge
Skype: Stian900
FA: http://www.furaffinity.net/user/deltashep/

Zaxx

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 219
  • iPhone 4s? aw yeah, gotta love Siri.
    • Vis profil
Sv: Ditt hobby / pc bord
« Svar #23 på: 06. okt, 2012, 11:06 »
Her tilbringer jeg meste parten av dagen  [cool]

Niiiiice! OwO
Lev sundt og godt, men husk å kos deg av og til også! :3

Piro

  • Gjest
Sv: Ditt hobby / pc bord
« Svar #24 på: 07. okt, 2012, 23:58 »
Her tilbringer jeg meste parten av dagen  [cool]

Niiiiice! OwO

This :o

Sitter du og gamer over keyboardet, eller var det bare for å få det med i bildet? :P Ble litt curious.