Generelt > Underholdning

PC oppsett/Gamestation/Nerdstation

<< < (13/14) > >>

Yakamaru:
Tja. Her er PC setupet. Til høyre har jeg 3 Bitcoin minere med PSU'ene til dem.

Fluxit:
slik ser setup'et mitt ut nå etter jeg flyttet ut :) det som er nytt er router, ps4, andersson TV, Asus WIFI til pcen, Nessie Mikrofon, Ikea bord, Billige Logitech høytalere(siden anlegget blir brukt med stue TVen)  og Razer BlackWidow Chroma..ja jeg tror det var alt :3

Cable management er fortsatt ikke helt perfekt så det er noe jeg må fikse litt på, ellers tror jeg alt er på plass! :D

PC specs er vel omtrent det samme som i min forrige post :)

UsagiKun:
Kjøpte ny linse til kameraet idag, så har testet ut det litt ^^ Her er "oppsettet" mitt. Bygde egen PC for noen år tilbake med overclocked i5, GTX770 osv osv. Ikke det kraftigste lenger, men kjører det meste på high/ultra. Ellers har jeg Xbox One, Wii U og Nvidia Shield TV koblet til TV'en :3

Fluxit:

--- Sitat fra: UsagiKun på 22. feb, 2016, 21:04 ---Kjøpte ny linse til kameraet idag, så har testet ut det litt ^^ Her er "oppsettet" mitt. Bygde egen PC for noen år tilbake med overclocked i5, GTX770 osv osv. Ikke det kraftigste lenger, men kjører det meste på high/ultra. Ellers har jeg Xbox One, Wii U og Nvidia Shield TV koblet til TV'en :3

--- Slutt sitat ---

Utrolig vakker TV!! hvilket merke/modell er det? :3

UsagiKun:

--- Sitat fra: Fluxit på 23. feb, 2016, 02:09 ---
--- Sitat fra: UsagiKun på 22. feb, 2016, 21:04 ---Kjøpte ny linse til kameraet idag, så har testet ut det litt ^^ Her er "oppsettet" mitt. Bygde egen PC for noen år tilbake med overclocked i5, GTX770 osv osv. Ikke det kraftigste lenger, men kjører det meste på high/ultra. Ellers har jeg Xbox One, Wii U og Nvidia Shield TV koblet til TV'en :3

--- Slutt sitat ---

Utrolig vakker TV!! hvilket merke/modell er det? :3

--- Slutt sitat ---

Det er en 55" Samsung js8505. Veldig fornøyd med den, og fungerer veldig bra til gaming med lite input-lag ^^

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

[*] Forrige side

Skift til full visning