Skrevet av Emne: [NordicFuzzCon] NordicFuzzCon 1 - Stockholm  (Lest 26040 ganger)

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: [NordicFuzzCon] NordicFuzzCon 1 - Stockholm
« Svar #100 på: 23. mar, 2013, 11:54 »
Runesteinene kunne vært artig for fursuit bilder :) pga temaet

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: [NordicFuzzCon] NordicFuzzCon 1 - Stockholm
« Svar #101 på: 25. mar, 2013, 02:18 »
Akk, så mye å få gjort før man farer avgårde! Men man har alltids tid til å lage lister. Så, her er noen restauranter jeg skulle ha spist på mens jeg var i Sverige:

Sakura. Spiste sukiyaki der februar 2012, som var meget godt. Vil gjerne prøve det igjen.
Street Food. En fusion gatakjøken-restaurant på togstasjonen. Spiste der sist jeg var i Sverige, en bombay wrap. Ganske godt, og flere andre interessante retter der, og billig.
Stockholm Fisk. Ganske nære togstasjonen. Spiste en fantastisk middagsrett der i julen, så vil gjerne prøve det igjen. Er fortsatt meget uerfaren hva gjelder sjømat, men prisene for sjømat er ofte for høye i Norge (ironisk nok).
Koh Phangan. Skulle egentlig prøvd dette stedet i julen, men fikk dessverre ikke anledning. Mye av moroa er visst atmosfæren; er dekorert litt som en jungel, men jungellyder i bakgrunnen.

Er vel tvilsomt at jeg klarer å besøke de alle, men et par hadde jo vært bra!

Noen som ønsker å bli med på noen av disse? Vil vel være lettest å spise på noen av disse på onsdagen, søndagen, eller mandagen, hvor det ikke skjer stort. Og vurderer å bestille bord på sukiyaki-restauranten en av dagene; med tanke på hva slags type mat det er, er det nok en fordel hvis restauranten er forberedt.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: [NordicFuzzCon] NordicFuzzCon 1 - Stockholm
« Svar #102 på: 25. mar, 2013, 07:33 »
Kan ikke love noe, men kan jo prøve å joine en dag eller to :)

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: [NordicFuzzCon] NordicFuzzCon 1 - Stockholm
« Svar #103 på: 26. mar, 2013, 13:34 »
Kan ikke love noe, men kan jo prøve å joine en dag eller to :)

Hadde vært hyggelig! Vi får se hvordan ting utspiller seg. [smile]

Håper å mulig kunne dra på Street Food rett etter togreisen for å ta lunsj, før jeg / vi drar videre til hotellet. Så får jeg krysset den av på listen.

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: [NordicFuzzCon] NordicFuzzCon 1 - Stockholm
« Svar #104 på: 27. mar, 2013, 11:08 »
Da er det en snau time før jeg retter snuten mot Gardermoen :)

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: [NordicFuzzCon] NordicFuzzCon 1 - Stockholm
« Svar #105 på: 02. apr, 2013, 08:41 »
Kom tilbake fra NFC rundt klokka 19 i går. Og jeg må si det har vært det hyggelig og utrolig morsomt con! Anbefales på det sterkeste!
 Folk var hyggelige,hotell staben var utrolig hyggelige og con staben hadde gjort en fantastisk jobb!
Håper sterkt at jeg har mulighet til å delta neste år!

Og Templa fikk oppmerksomhet så det sang for sin awesome fursuit og fursuit maker talent! Synd de ikke kunne skryte av tegne skillza hennes også! ;)

Og takk til de Norske fursa som hold meg og Joon med selskap! Dere er awesome!

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: [NordicFuzzCon] NordicFuzzCon 1 - Stockholm
« Svar #106 på: 02. apr, 2013, 13:30 »
Whew! Overraskende mye jobb å være i stabben, selv om man i teorien egentlig bare hadde conboken som ansvarsområde (som jo var relativt ferdig da det hele begynte). Men var i tillegg assosiert med rundt syv - åtte events, pluss diverse småjobber som dukket opp her og der, pluss å hjelpe deltagere som trengte hjelp med hva enn det skulle være. Så, en del stress - men moro!

Håper alle hadde det gøy, og at dere ønsker å komme tilbake igjen til neste år!

Og tusen takk til Sarrukh for hjelp med all bæringen og alle småjobbene.

Ziggy Wolf

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2768
  • Shaman of the northen tribe
    • Vis profil
    • http://www.furaffinity.net/user/ziggywolf/
Sv: [NordicFuzzCon] NordicFuzzCon 1 - Stockholm
« Svar #107 på: 02. apr, 2013, 14:25 »
Wohoo. 1700kr i prints og comissions på to dager, ikke dårlig!
Lettere fyllesjuk, sitter og hører på ambiant chillout musikk og tegner yiff. og prater med folk på skype. Dette har vært et av de beste connene jeg har vært på så langt, dere burde skamme dere, dere som ikke som ikke dro, dette er minst like bra som EF.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: [NordicFuzzCon] NordicFuzzCon 1 - Stockholm
« Svar #108 på: 16. apr, 2013, 18:05 »
En potefull med nyheter!

  • Alle skal ha fått tilsendt en lenke til en spørreundersøkelse i relasjon til årets NordicFuzzCon. Håper alle tar seg tid til å fylle den ut. Tilbakemelding kan hjelpe til med å gjøre det enda bedre til neste år!

  • Underforumet for tilbakemeldinger er nå også åpent, hvis dere ønsker å komme med ytterligere tilbakemeldinger. Det finnes f.eks. en egen tråd der for å kommentere på årets Events, hvis det er noe man føler absolutt bør gjøres igjen neste år - eller som absolutt ikke bør gjøres igjen. Underforumet finnes her: http://forum.nordicfuzzcon.org/yaf_topics6_Feedback-2013.aspx

  • Galleriet er nå også online, som samler alle bildene som ble postet på live under arrangementet, samt bildene i fra fursuit fotoshoot'en, og finnes her: http://galleries.nordicfuzzcon.org/

  • Jeg har også lagd en spilleliste på YouTube med alle videoene i fra NFC som jeg har klart å oppdrive. Hvis jeg kommer over flere skal jeg legge de til, og det er bare å poste lenker til eventuelle NFC-relaterte YouTube videoer (som ikke enda er inkludert) i denne tråden. Spillelisten finnes her: http://www.youtube.com/playlist?list=PLqB-RiYNY9qb7JM1z6XQnt8XUbVJBIX9r