Skrevet av Emne: Kunstner søker furries til Høstutstillingen i Oslo og Akershus Kunstsenter!  (Lest 11185 ganger)

Sivi Rabbynx

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 419
  • :3
    • Vis profil
det eneste er at jeg ikke vil at dere snakker verdabalt, men det går vel mest i "dyre-språk" uansett?

De fleste snakker vanlig, eller er non-verbale når de er "in character"

They hear me squaking, and they go squee


Sorry kunne ikke by meg :3. Skulle hatt solbriller B3
Noen som har noen extra large solbriller X3
Kommer ikke bort på Østlandet før i slutten av august så da må en annen squake for iBlue X3



Cat Astrophe

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Takk for hyggelig treff påTusenfryd!!!
Nå har jeg endelig tidspunkt for åpningen: 29. september kl. 18 på Akershus Kunstsenter. Så da vil jeg gjerne at de som blir med møter på Oslo S kl. 16.30, så kan vi dra ut sammen, selve turen tar 11 minutter. Dere vil få et eget rom å skifte på før andre publikummere kommer.

Det blir altså bare å møte opp denne ene dagen, ta på suit, gå rundt i utstillingen som dere vil og så lenge dere vil akkurat som "vanlig publikum". Det blir som et vanlig furtreff, bare på et nytt sted, tenker jeg. De med suits som blir med får 1000kr.hver, men da må jeg vite på forhånd at du kommer (beklager at jeg gjentar litt her).

Hvem er med? Send bekreftelse med navn og om du har fullsuit eller partial til anja@anjacarr.com hvis du vil ha betalt (da får jeg det med i regnskapet)!

Tusen takk og god helg!

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Er det lov å ta bilder på utstillingen? Hadde vært kult å hatt noen bilder av dette å dele på sider som FurAffinity.

Cat Astrophe

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Er det lov å ta bilder på utstillingen? Hadde vært kult å hatt noen bilder av dette å dele på sider som FurAffinity.

Ja, dere må gjerne ta bilder! Jeg kommer til å ta bilder selv også, det er bare bra hvis vi er flere som tar, så kan vi dele de etterpå!

Cat Astrophe

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Kaoskatten gjør performance på tigerskulpturen på Jernbanetorget som en del av Høstutstillingen på lørdag kl. 15! Det er åpningen av Høstutstillingen. Det blir en liten sak om det i Klassekampen i morgen. Dere er veldig velkommen! Har du lyst å ta bilder da også Leophan?

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Kaoskatten gjør performance på tigerskulpturen på Jernbanetorget som en del av Høstutstillingen på lørdag kl. 15! Det er åpningen av Høstutstillingen. Det blir en liten sak om det i Klassekampen i morgen. Dere er veldig velkommen! Har du lyst å ta bilder da også Leophan?

Skulle gjerne, men jobber da. Jobber den 29 også (fikk turnusen i går) så noen andre må nok ta bilder av dette

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Vi sliter vel enda med å finne handlere ser det ut som. Vi er tre suiter, men ingen handlere? Ingen som føler seg villige til å ta hånd om oss? XD

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Vi sliter vel enda med å finne handlere ser det ut som. Vi er tre suiter, men ingen handlere? Ingen som føler seg villige til å ta hånd om oss? XD

Jobber til 18:00 så kan dessverre ikke. Hadde gledet meg til dette :(

Cat Astrophe

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Vi sliter vel enda med å finne handlere ser det ut som. Vi er tre suiter, men ingen handlere? Ingen som føler seg villige til å ta hånd om oss? XD
Velig gald for at dere tre kan komme:-) Kan det være aktuelt om jeg spør noen av de som jobber på Kunstsenteret om de kan gjøre jobben?

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Vi sliter vel enda med å finne handlere ser det ut som. Vi er tre suiter, men ingen handlere? Ingen som føler seg villige til å ta hånd om oss? XD

Fire: Furya kommer også.

Cat Astrophe

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 16
    • Vis profil
Har dere funnet noen handlere eller skal jeg prøve å finne noen andre (som ikke har gjort det før)?

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Vi har ikke funnet noen handlere ennå.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Vi har ikke funnet noen handlere ennå.
Dere kunne alltids suitet på skift, slik at halvparten suiter mens den andre handler og så bytter dere etter avtalt tid. Blir mindre suiting tid på hver. Men er jo en løsning som er mulig hvis dere ikke får handlere.

Seinos

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 188
  • dårlig ordspill
    • Vis profil
Er det noen av dere som skal på utstillingen som synes det er greit om far min hilser på dere før vi drar til kunstsenteret.
Han er veldig skeptisk til at jeg skal dra når jeg ikke kjenner noen fra før. ;P
Skype - Seinos.Sky | Steam - Seinos_sky

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Er det noen av dere som skal på utstillingen som synes det er greit om far min hilser på dere før vi drar til kunstsenteret.
Han er veldig skeptisk til at jeg skal dra når jeg ikke kjenner noen fra før. ;P

Vel vi samles ved Oslo S og drar 16:30, så kan sikkert møte han der.
Synes det bare er hyggelig å møte skeptiske foreldre :)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Da var det gjennomført. Endte opp med meg, Tora, Freestyler, Furya og Seinos i fursuits.
For de som lurer gikk vi litt rundt sammens med de andre gjestene å så på kunst.
Ting gikk rolig for seg, og kunstsenteret hadde et "backstage" rom hvor vi kunne kjøle oss ned/skifte :)

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Yaaay! det var kjempe gøy! ^___^

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Da var det gjennomført. Endte opp med meg, Tora, Freestyler, Furya og Seinos i fursuits.
For de som lurer gikk vi litt rundt sammens med de andre gjestene å så på kunst.
Ting gikk rolig for seg, og kunstsenteret hadde et "backstage" rom hvor vi kunne kjøle oss ned/skifte :)

Ble det noen bilder? Hvordan reagerte folk?

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Var mange som tok bilder, og en som gikk rundt og filmet hele tiden. Håper det blir lastet opp snart så man skal få se.
Fikk i hvertfall beskjed om at vi kunne få de bildene vi ville.
Folk reagerte med å syntes at det var morsomt. Var mange som likte Tora hørtes det ut som :)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Jupp. Anja nevnte at hun kommer til å legge ut noen av bildene, så vent og se.
Men kan i det minste vise hvordan når 3 fursuitere gjør seg klar til en event. :p