Skrevet av Emne: andre som har blit mobbet på skolen  (Lest 28617 ganger)

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #50 på: 22. aug, 2012, 19:20 »
Joda, men om man blir kalt sladrehank må det da vel gå ann å heve seg over det.

Både ja og nei. Da jeg "sladra" på mine mobbere jaktet de meg ned og skrek "sladrehank, sladrehank, sladrehank!!!!!" mens de spyttet og alt mulig, også ble alt verre etter det. Mobbere er flinke til å finne nye ting å gjøre mot deg selv når du prøver å stå opp for deg selv.

Selvfølgelig, hadde mobberen sagt "sladrehank" 1 gang og gitt seg så er det selvfølgelig mulig å heve seg over det, men prøv å hev deg over det mens du gjemmer deg i buskene og vil hjem til mamma.

Kids are cruel, og man kan enten ta igjen eller ignorere. Men om man tar igjen er det plutselig deg som har gjort alt galt, så.

Jeg synes dette er bare tull, hvis hele emnet ble startet pga at hun ble kalt de tingene hun skrev i innlegget over så har hun aldri følt skikkelig mobbing. Hun kunne blitt kalt for mye verre ting.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #51 på: 22. aug, 2012, 19:24 »
Er det vel ikke.. mobbing er ikke nødvendigvis kun fysisk, men psykisk via ord, og det er ikke koselig å komme på skolen eller jobb å vite det at du får slengt dritt etter deg i dag også. Mobbing er når noe foregår over tid, og jeg vil ikke kalle det "småting" at noen "bare" får slengt dritt etter seg dag etter dag.

Du er ganske "spot on" der. Definisjonen på mobbing er vedvarende krenking av en person. Ikke hvilken metoder som blir brukt.

Mesteparten av mobbingen jeg opplevde var kun kallenavn. Disse kallenavnen ble gjentatt daglig og alltid på en negativ måte.
Kun for å få meg til å føle meg uverdig, og bevist skille meg ut fra de andre i klassen. 9 år med sosial utestegning ga skade.
En god skoledag for meg var når folk lot meg få være en del av klassen istedenfor å støte meg ut, og ikke skremme andre vekk fra meg.
Ord kan være så kraftige.

Det farligste er hvis skolen lar enkeltelever blir gyldige måltavler. Det går veldig fort fra "små ord" til jaging, forfølgelse, stjeling, ødelegge eiendeler og fysisk vold mot personen.
Det at jeg selv fikk "paria" status på min skole gjorde at en av skolens mest ustabile elever stakk kniv i ryggen min. Jeg var heldig å slapp unna med noen sting bak.
Skolen lot han fortsatt i klassen som normalt med minimale konsekvenser. Noen år senere toppet han dette ved å dytte meg ned en 3 meter steinklippe under en skoletur.
Knakk høyre håndledd og besvimte. Han stakk tilbake på soverommene og stjal ting fra sekken min. Jeg hadde flaks som ikke rullet noen meter til rett ned i havet.
Begge tilfeller kunne ha gjort store livsvarige skader eller tatt livet mitt, og denne eleven turte aldri å gjøre noe lignende på andre elever.
Det var kun fordi han viste at ingen (verken klassen eller skolen) ville beskytte meg hvis jeg ble angripet.

Avaarana

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 107
    • Vis profil
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #52 på: 22. aug, 2012, 19:38 »
Kids are cruel, og man kan enten ta igjen eller ignorere. Men om man tar igjen er det plutselig deg som har gjort alt galt, så.

Jeg synes dette er bare tull, hvis hele emnet ble startet pga at hun ble kalt de tingene hun skrev i innlegget over så har hun aldri følt skikkelig mobbing. Hun kunne blitt kalt for mye verre ting.

Uheldigvis kan ikke alle være like sterk som det du virker til å være, og du har null rett til å si at dette innlegget bare er tull fordi "man kunne jo blitt kaldt verre ting". Mobbing er mobbing, og ikke alle har like god selvtillit som andre, og at "kids are cruel" er langt ifra en unnskyldning! Kids are cruel, ja, men ord kan gå hardt innpå folk og ødelegge selvtilliten deres noe så ufattelig mye. Kall ei slank og pen jente stygg og feit lenge nok og hun tror på det.

Du bør tenke deg om før du kaller noens vonde minner for tull bare fordi det kunne ha vært verre. Det var ille for denne personen, og selv om det blir fortalt verre ting på denne tråden, så endrer ikke det på det faktum at de minnene er vonde, og de følelsene personen hadde når dette foregikk er ikke bare noe man kan skyve unna.
Facebook  ♥ TumblrTwitterInstagram ♥ Skype: avaarana92

Avaarana

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 107
    • Vis profil
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #53 på: 22. aug, 2012, 19:42 »
Du er ganske "spot on" der. Definisjonen på mobbing er vedvarende krenking av en person. Ikke hvilken metoder som blir brukt.

Mesteparten av mobbingen jeg opplevde var kun kallenavn. Disse kallenavnen ble gjentatt daglig og alltid på en negativ måte.
Kun for å få meg til å føle meg uverdig, og bevist skille meg ut fra de andre i klassen. 9 år med sosial utestegning ga skade.
En god skoledag for meg var når folk lot meg få være en del av klassen istedenfor å støte meg ut, og ikke skremme andre vekk fra meg.
Ord kan være så kraftige.

Det farligste er hvis skolen lar enkeltelever blir gyldige måltavler. Det går veldig fort fra "små ord" til jaging, forfølgelse, stjeling, ødelegge eiendeler og fysisk vold mot personen.
Det at jeg selv fikk "paria" status på min skole gjorde at en av skolens mest ustabile elever stakk kniv i ryggen min. Jeg var heldig å slapp unna med noen sting bak.
Skolen lot han fortsatt i klassen som normalt med minimale konsekvenser. Noen år senere toppet han dette ved å dytte meg ned en 3 meter steinklippe under en skoletur.
Knakk høyre håndledd og besvimte. Han stakk tilbake på soverommene og stjal ting fra sekken min. Jeg hadde flaks som ikke rullet noen meter til rett ned i havet.
Begge tilfeller kunne ha gjort store livsvarige skader eller tatt livet mitt, og denne eleven turte aldri å gjøre noe lignende på andre elever.
Det var kun fordi han viste at ingen (verken klassen eller skolen) ville beskytte meg hvis jeg ble angripet.

Å herre... jeg kan ikke engang forestille meg hvordan du har hatt det... :/ Blir lei meg når jeg leser historiene til folk, og spesielt når de er så ille... Men jeg håper du har det mye bedre nå!

Jeg ble kaldt for kvisetryne hele tiden, så det endte med at jeg kloret i stykker ansiktet mitt i en alder av 10-11 år og fortsatt har arr.. jippi.
Facebook  ♥ TumblrTwitterInstagram ♥ Skype: avaarana92

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #54 på: 22. aug, 2012, 19:57 »
Å herre... jeg kan ikke engang forestille meg hvordan du har hatt det... :/ Blir lei meg når jeg leser historiene til folk, og spesielt når de er så ille... Men jeg håper du har det mye bedre nå!
Jeg ble kaldt for kvisetryne hele tiden, så det endte med at jeg kloret i stykker ansiktet mitt i en alder av 10-11 år og fortsatt har arr.. jippi.

Heldigvis er det lenge siden det skjedde. Er 30 år gammel nå så mesteparten tilhører kun fortiden for meg :)
Dog det har gjort meg til noen som gir litt blaffen i rykter og andres meninger. Jeg gjør det jeg synes er riktig.
Mobbing har gitt meg immunitet mot "flokkmentalitet".

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #55 på: 22. aug, 2012, 19:58 »
Om man ikke er motakelig for "småting", så kan det bli jævlig ille i lengden. Det kommer også ann på person fra person.

Selv syns jeg ikke "dumskalle" er ille, men det kan jo hende fordi jeg er nordlenning.. jeg vet ikke lol xD folk bruker å være mer grumm i kjeften her oppe.

Avaarana

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 107
    • Vis profil
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #56 på: 22. aug, 2012, 20:02 »
Om man ikke er motakelig for "småting", så kan det bli jævlig ille i lengden. Det kommer også ann på person fra person.

Selv syns jeg ikke "dumskalle" er ille, men det kan jo hende fordi jeg er nordlenning.. jeg vet ikke lol xD folk bruker å være mer grumm i kjeften her oppe.

Det er nettopp det ikke sant. Det varierer fra person til person, og for noen er "dumskalle" 10 ganger verre enn for andre. Derfor mener jeg man ikke bør kalle det for tull. Fordi man vet aldri hvor hardt innpå en person det kan gå .__.
Facebook  ♥ TumblrTwitterInstagram ♥ Skype: avaarana92

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #57 på: 22. aug, 2012, 22:15 »
den ene av moberen hadde kalt meg drit stygge ting som domskale. raring intetkjøn dust. stygge stinki. og mye mer og DET KALT LÆRERN SMÅ PLAGING. Hun kjeftet litt på han som gjore det .. så det ble bare være han begynte å kalle meg sladrehank og sont..men ialfal ialfalstarten av 8 nå er jeg bareblit lit plaget men har en følese at de vil forsete

Fordi det er småting.

nei glemte å nevne at han løp etter meg og sa at eg stinget og spente fot på meg i slåbalen son at eg slo meg drit mye og alle begyne å le og kjefte og hate meg
tsuna ^^

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #58 på: 23. aug, 2012, 11:14 »
"Andre som har blitt mobbet på skolen?"

Ja, jeg ble mobbet på den harde måten.
Fra sjette skoledag til 6-klasse.
Jeg flyttet da og banket opp gjengen som hadde mobbet meg til da.

Hvordan det var fra første:
Jeg ble i førstningen bare plaget fordi jeg hadde stygge klær, av typen verbale angrep.
Etter hvert som jeg kom til andre og tredje så begynte det å bli værre. Ble banket hver dag fra andre og utover.
Dog var ikke noe 'boneshattering' typen banking. Men var riktig ille alikavel, blåmerker og jeg fikk ikke til å sitte fordi jeg fikk vondt i rygg og lår.

Etter hvert som jeg kom til fjerde og femte så ble det enda værre, folket som drev å mobbet meg begynte å true med kniv om jeg ikke var med i gjengen deres og ble med å stjele ting så 'måtte' de bare prøve de fine våpnene de hadde fått tak i på meg.

Jeg hadde det ikke bra jeg nei men siste dagen jeg var på den skolen så gikk de for langt, de stakk meg i foten med en kniv, jeg som den nordlanske personen jeg er fikk adrenalinkick (gikk i berserkermodi) og det var ingen av de som sloss med meg som kom ut av det uten knekte bein.

Dvs, jeg tok igjen og når jeg kom til steinkjer så var det som om at alt ble bare rett og slett mye bedre.
Folk som hadde 'mobber' typen holdning holdt seg unna eller var i andre klasser enn jeg var i.
Så i løpet av tiden jeg bodde på steinkjer så ble det mye bedre. Fikk kjempegode venner og ble bare kos.

Så, kort fortalt, jeg klarte meg godt på skolen etter jeg flyttet.

Er helt klart folk som har hatt det værre men jeg føler det var litt ille i en stund men ting ble bra til slutt.

"moralen" i min historie er vel den at om du tar igjen så kan det gå bra til slutt.
Vær smart med din irettesetting av mobberne, om du har en flink lærer/rektor/meglemanskjit så får de til å ta tak i situasjonene.
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #59 på: 23. aug, 2012, 14:24 »
"moralen" i min historie er vel den at om du tar igjen så kan det gå bra til slutt.
Vær smart med din irettesetting av mobberne, om du har en flink lærer/rektor/meglemanskjit så får de til å ta tak i situasjonene.

Hos meg ble også redning bytte av skole. "Barneskolen" var en kombinert grunn-/ungdomsskole.
Da jeg kom på videregående tok de verste mobberne helt andre skoler, og jeg kom til en skole med nulltoleranse for mobbing. Den forsvant på dagen når folk fant ut at de ikke behøvde å mobbe meg lenger, og at de ikke slapp unna med det.
Gikk i en herlig klasse på den skolen. Savner dem alle sammen :)

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #60 på: 23. aug, 2012, 16:54 »
"moralen" i min historie er vel den at om du tar igjen så kan det gå bra til slutt.

Ingenting blir bra av at du tar igjen. <_<

Logen Felxon

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 505
  • Philosophy and self discovery, are the same thing.
    • Vis profil
    • Deviantart profil
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #61 på: 23. aug, 2012, 18:04 »
"moralen" i min historie er vel den at om du tar igjen så kan det gå bra til slutt.

Ingenting blir bra av at du tar igjen. <_<

I min situasjon så funket det best å bare rett og slett ta igjen. Når jeg slo tilbake og slikt så sluttet de i noen dager før de begynte på'n igjen.
Men var som sagt i værdens beste miljø...not...
Men flyttet fra problemene jeg hadde i Mosjøen jeg...
Clever thoughts come from clever minds, though the most clever thoughts comes from the worst situations. How come?

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #62 på: 23. aug, 2012, 18:16 »
"moralen" i min historie er vel den at om du tar igjen så kan det gå bra til slutt.

Ingenting blir bra av at du tar igjen. <_<

I min situasjon så funket det best å bare rett og slett ta igjen. Når jeg slo tilbake og slikt så sluttet de i noen dager før de begynte på'n igjen.

Du sier det funker, men så gjorde det ikke det. Tar du igjen, skal de ta igjen...igjen. Det blir en ond sirkel.

Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 574
  • | (• ◡•)| ノ\(❍ᴥ❍ʋ) ~ADVENTURE
    • Vis profil
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #63 på: 28. aug, 2012, 09:28 »
Jeg blir egentlig ikke mobbet. Blir egentlig forfulgt av de som har problemer.
[ Ingenting med rasisme å gjøre ]

Hundehode

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 153
  • Hvað er að frétta?
    • Vis profil
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #64 på: 04. sep, 2012, 17:17 »
Mobbing er svært destruktivt psykisk og i verste fall fysisk. En britisk pedagog ble en gang bedt om å illustrere mobbing for en yngre klasse med skoleelver. Hver av barna fikk et blankt ark som de fikk beskjed om å krølle, slå og si stygge ting til uten å rive det i stykker. Deretter ble de bedt om å brette arket ut igjen, glatte det ut og si unnskyld til arket. Selv om arket ble forsøkt glattet ut bestod det mange små krøller og "arr" i det. Jeg tror beskjeden ble levert ganske bra til de barna.


Har vel fått en og annen kommentar slengt mot meg selv  og sloss nå og da, men som regel har jeg vært på godfot med de aller fleste. Kan nok ikke si jeg har blitt mobbet i noen særlig grad, men er stygt redd for at jeg har mobbet selv iløpet av barneskolen.

Det gjaldt en gutt jeg i utgangspunktet var venn med. Jeg var innmarri sjalu på han av flere grunner. Han var blant annet flinkere til å snakke med jenter, men det som jeg tror veide tyngst som jeg kanskje ikke skjønte da var at jeg var misunnelig på familien hans. Ble gradvis mer oppmerksom på hvor fint det var hjemme hos han, at foreldrene hans aldri krangla hvor hjemme hos meg var det årelange kaoset som til slutt endelig endte i en skilsmisse iferd med å nå sitt klimaks. Syntes han hadde det for lett og det skulle han selvsagt få igjen for. Jeg var både høyere og fysisk sterkere og gikk løs på han for hver minste lille provokasjon. Skammelig.. Er på godfot med han igjen idag, selv om vi aldri skikkelig snakket om dette.
Oslo-født bikkje i Stavanger for å bli smart.

friendlywolf

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 8
    • Vis profil
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #65 på: 04. sep, 2012, 19:21 »
Hei.
Jeg har blitt mobbet siden 4. klasse og jeg skjønner hvordan det er.
Det er helt grusomt og lærerne kunne ikke brydd seg mindre.
Det er jobb for de så de driter i om hvordan livet ditt er.
MEN DET ER UNNTAK! Jeg har møtt et par OK lærere  [w-happy]
selv om når jeg får samlet mot til meg og sagt ifra til lærere så er som regel svarene enten at det er sånn og mobberne har fri vilje og gjør som de vil, så de kan ikke gjøre noe eller at jeg har psykiske lidelser og er deprimert ( Noe jeg IKKE er.  [w-cool] ).

Du aner ikke alt jeg har fått høre. Føler meg nesten like mye mobbet av lærere som av elever...

Men når lærere og voksne sier "overse de", "lat som du ikke merker det" så kunne jeg ikke vært mer uenig. Jeg har gått gjennom dette hver eneste dag i snart syv år og jeg sier TA IGJEN! Hvis du lar de gjøre som de vil og behandle deg som en filledukke så kommer de ALDRI til å gi seg!
Med å ta igjen så mener jeg ikke å banke de bevistløse. O.O Men si tilbake om de sier noe, angriper de deg, så HAR DU LOV TIL Å FORSVARE DEG! Lærere ser ikke ut til å bry seg så da må man ordne opp selv. Jeg vet du klarer det!!!!

Jeg vet hvor jævelig det er. Hvis du trenger en med-furry å prate med så bare send en melding  [w-happy]
Vil gjerne bli kjent med flere i samme situasjon som meg også <33

Lykke til!  [w-sniff]

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #66 på: 05. sep, 2012, 16:08 »
Hei.
Jeg har blitt mobbet siden 4. klasse og jeg skjønner hvordan det er.
Det er helt grusomt og lærerne kunne ikke brydd seg mindre.
Det er jobb for de så de driter i om hvordan livet ditt er.
MEN DET ER UNNTAK! Jeg har møtt et par OK lærere  [w-happy]
selv om når jeg får samlet mot til meg og sagt ifra til lærere så er som regel svarene enten at det er sånn og mobberne har fri vilje og gjør som de vil, så de kan ikke gjøre noe eller at jeg har psykiske lidelser og er deprimert ( Noe jeg IKKE er.  [w-cool] ).

Du aner ikke alt jeg har fått høre. Føler meg nesten like mye mobbet av lærere som av elever...

Men når lærere og voksne sier "overse de", "lat som du ikke merker det" så kunne jeg ikke vært mer uenig. Jeg har gått gjennom dette hver eneste dag i snart syv år og jeg sier TA IGJEN! Hvis du lar de gjøre som de vil og behandle deg som en filledukke så kommer de ALDRI til å gi seg!
Med å ta igjen så mener jeg ikke å banke de bevistløse. O.O Men si tilbake om de sier noe, angriper de deg, så HAR DU LOV TIL Å FORSVARE DEG! Lærere ser ikke ut til å bry seg så da må man ordne opp selv. Jeg vet du klarer det!!!!

Jeg vet hvor jævelig det er. Hvis du trenger en med-furry å prate med så bare send en melding  [w-happy]
Vil gjerne bli kjent med flere i samme situasjon som meg også <33

Lykke til!  [w-sniff]
takker for det tipse :3  men gløemte å s etter noen år med dri megynte jeg å gjølre det igjen men de sa bare at da kaltes det ikke mobing nor eg gjore igjen o.o....
men ialfal jeg har godt ca 3 uker på ongdomskolen nå og jeg synes det er helt forferdelig .... helt greit moberen har gidt seg li og den andre flytet og den ene er like onn som før. men nå er de være ing han gjør dytter meg slår meg driyt hart i skulderen dytter meg og mye mer li som før men være og nesten vær anen vær gang. heldog vis kom jeg ikke i klasse med de men jeg føler meg uanset ikke tryg heler velkommen i klassen og på skolen lengre. jeg får stygge blik fra nesten alle ingen snakker tilmeg og nopr jeg spør de om noe inguerer de meg som de gjør uanse føler ret og sle at jeg blir ingorer og dom og ikke fines. er med noen populære men de gjør ikke bedre for de snakker jo ikke med meg så jeg føler at jeg tvinger de å være med meg.. :C blir forsat mobbet men er redd for at det blir, være , adelingsa lederen nekter meg å shifte klasse nor jeg ikke trives der men jeg trives ukke ute i friminutene og på skolen i hele ta. skal kanse byte skole men er så redd for at jeg ikke vil åpasse inn og bli mobbet fordie klesstil og son anent. i tileg vis eg bytterskole blir det til en mibbe skole :C som ikke følger krav og sont og mmange blir mobbet det so tilog med i avisen og storesøsteren min kjenner noen som har godt der. :( men vis ikke blir jeg værende i den klassen som jeg ikke trives i 3 år til og på den skolen jeg ikke trives på i 3 år til :/ vet ikke hva eg skal gjøre :C
tsuna ^^

NamNam

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 223
  • Meow.
    • Vis profil
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #67 på: 05. okt, 2012, 02:14 »
Umh, jeg har blitt mobbet siden fyste klasse, og blir det fortsatt den dag idag. Heh, altså etter 10 år har jeg endelig funnet ut av at det er ikke smart å holde sånt for seg selv. Så nå går jeg hver torsdag til sosiallæreren for å ta hånd om problemene. Hun har til nå virket ganske flink i alle fall. ^^
~A single hug, can change a whole life.~ Fusty Tryshz.


Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #68 på: 05. okt, 2012, 04:08 »
Det er så og si null mobbing på VGS.

Eneste er litt utestenging i gruppearbeid, ellers går det bra I guess x3

Scratchy FoxyPaw

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 39
  • Foxxy, foxxy
    • Vis profil
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #69 på: 08. okt, 2012, 09:14 »
Mobbing, ja.... DET temaet har jeg vært SVÆRT mye gjennom. Fra første klasse til kommentarer nå og da, så kommer mobbingen og går. Får bare sette meg rundt bålet og fortelle historien min. Har alltid vært outcasten i miljøene jeg blir med i.

Helt siden barnehagen, har jeg alltid vært den som kommer inn i ett miljø, og blir alltid "wierdoen" eller en outcast. I barnehagen til første-andre klasse, startet det med små kommentarer som drittunge, du fåkke være med på leken og så videre. I fjerde og videre ble det værre, trussler med kniver, det værste jeg har opplevd med trussler når jeg ble angrepet i skogen med luftgevær. Kom ut av det med to skudd i armen, men ellers løp jeg fra det meste.

Jeg ble brukt som kastestein på vannet, den første mobilen jeg fikk (Nokia 3310!) ble kastet på sjøen, nye klær kuttet opp eller stjålet osv. Har liksom aldri hatt en skoledag uten at noe skjedde. Vi flyttet aldri fra det, men det ble bare gradvis værre til 7ende. Da fikk jeg faktisk venner, men det varte ikke lenge. De fant ut at jeg og er en outcast, og hev stener etter meg, fikk meg til å stjele ting for dem og ting jeg ikke er så særlig stolt av. Har blitt banket vær dag som jeg husker, og har aldri greid å sloss tilbake. Har utviklet svake ben etter alt det, og jeg får jævla lett blåmerker. (Ser du på meg, vet du hvorfor jeg ikke har muskler heller.) Men den ene gangen ble jeg truet med kniv, stukket i armen og da fant jeg ut en ting. Blir jeg alt for sur, angriper jeg alt rundt meg , og gikk rett i berserk. Har aldri greid å huske noe i berserkene, men jeg fikk høre at jeg kuttet en over ansiktet og en sine genitiailer ble litt skadet.

I 8ende var det litt ille, men ble ikke direkte banket eller noe og tenkte "Finally!" Jeg fikk faktisk venner, og alt var himmelen. Begynte faktisk nesten å gråte når noen spurte om jeg ville gjøre lekser med dem etter skolen. Og så skjedde det, jeg ble en outcast igjen... Alle hatet meg igjen, og det var helvette. Men det ble gradvis bedre, og i 10ende greide jeg å få litt venner. Har nå en god del venner, men mobbingen har ikke gått vekk. De som mobbet meg før, mobber meg enda med små kommentarer og litt slag kommer og går.
« Siste redigering: 08. okt, 2012, 09:23 av Zaza »
Er en revepus med sterke behov for oppmerksomhet. Gir du meg ikke det, tvinger jeg det ut =w=  Bor for tiden alene.
-Har en svak form for dyslexi, beklager skrivefeil.

Chuziku

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 174
  • HurrDurr
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #70 på: 08. okt, 2012, 18:01 »
Jeg har blitt mobbet siden første skoledag og til og med før det i barnehagen.
Alt fra ord til Vold på skolegården

Mobbingen sluttet vel først når jeg begynte på et arbeidsinstitutt etter første året på vgs.
Så har jeg aldri heller tatt tilbake eller noe og heller trekt meg ut for meg selv XD

Men den som venter, venter ikke forgjeves, og en bedre venn enn det jeg har nå skal jeg leite lenger etter ^^,

FlameTheReadFox

  • Gjest
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #71 på: 08. okt, 2012, 20:38 »
har desverre ikke så mange gode venner igjen ...-.-"  ( vi glemmer hva nå enn jeg skrev)
« Siste redigering: 21. des, 2012, 01:05 av Flame »

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #72 på: 09. okt, 2012, 19:35 »
:C helt grusomt at mange her på forumet er mobbet heler har blit mobbet. ja ettter væørt har det godt bedre men forsat inguert og ingen brys seg om meg .  nor jeg sier noe bra sier de ikke noe til meg og vis noen anmdre sier de samme får de ros fra de andre i klassen. :c  han som mobbet meg har  godt grundigere i vers og sier til vennene mine at jeg hatter han n og vi ( jeg og mobberen) er ikke vnner  fordie JEG sa stygge ting til han så sakte og sikert går vennene mine mer og mer vekk fra meg. :C basketen er ikke mye bedre nå lengre nå nekter noen å sendtre og jeg får ikke skårt heller noe så sier folk at jeg er dårlig og de ( noen nye som begynte). har begynt å lyge til . husker ikke hva hun er men følger klassene oppover ialfal. hun tar meg ut og spør om jeg trives i klassen og på skolen. men jeg tør ikke å si nei. fordie da vett jeg at jeg må snakke med hun om alt og de klarer jeg rett og slett ikke fordie hun sier at jeg må se hun i øynene nor jeg snakker men jeg tør ikke er redd for hun oppdager at jeg ikke trives og lager den diskusonen.  [w-cry] holder meg vekke fra klasse kameratene mine etter skolen.  og  har bare kontakt med de populære jentene. :C men noen har begynt å sende rykter som ikke er sant og mye mer. de har begynt å ransake pinale mitt etter ting de kan bruke. de ødleger ting jeg har der. men heldig vis kom en av de jeg er venner på og tokk pinnale mitt og gidde det til meg . skal forsat kanse bytte skole . men er redd for at det blir verre og mye mer :C
tsuna ^^

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #73 på: 09. okt, 2012, 19:52 »
joda ble mobbet nesten alle årene jeg gikk på barne og ungdomskolen...
det forsatte opp til vk1..
men sluttet i vk2

På universitestet er alle opptat med sitt eget, ingen som har tid til mobbing nå...
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Samul Laeon

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 36
  • This is my hands and face and this is weird colors
    • Vis profil
Sv: andre som har blit mobbet på skolen
« Svar #74 på: 09. okt, 2012, 23:48 »
Vell, engang i tiden ble jeg mobbet på ungdom skolene i første åre, så ble jeg sterke, tøffere og ingen køddet med meg mere, var på en måte som om de beklagte til meg, og var plutslig snill.

og honestly, jeg syn's mobbing skal være en slags straff for, eller slikt, det er ganske avorlig.
Even if peace is acquired
and the war is over
do not forget
our soul is in an endless battle.