Vi er også på facebook.Bli med i gruppa!
Du burde kanskje legge med noen bilder av ting du har laget? Så kan folk se hvordansuitene du lager faktisk ser ut xD
Hei, jeg vil gjerne ha! Fur = sølv eller LyseGråHode /follow me eyes / moving muzzle / Fult tannsett og tungePoter / silicon pawpads / Klør, helst hviteBakbein /Klør, samme som på poteneHale, den som er til 500krSå konkret, det beste av det beste
wolfy jeg var først per Sms ^^
Sitat fra: Darksilence93 på 17. jun, 2013, 19:21Hei, jeg vil gjerne ha! Fur = sølv eller LyseGråHode /follow me eyes / moving muzzle / Fult tannsett og tungePoter / silicon pawpads / Klør, helst hviteBakbein /Klør, samme som på poteneHale, den som er til 500krSå konkret, det beste av det beste
Sitat fra: Darksilence93 på 17. jun, 2013, 19:21Sitat fra: Darksilence93 på 17. jun, 2013, 19:21Hei, jeg vil gjerne ha! Fur = sølv eller LyseGråHode /follow me eyes / moving muzzle / Fult tannsett og tungePoter / silicon pawpads / Klør, helst hviteBakbein /Klør, samme som på poteneHale, den som er til 500krSå konkret, det beste av det beste kan bruke denne som ref, men vil helst ha en mer realistisk ulvehode om mulighttps://photos-3.dropbox.com/t/0/AADcquX-SdmxYwxp1fJc2LjPUJAt0T7jBYM8rrDueSYogw/12/10539791/png/32x32/3/_/1/2/Sheet.png/W3wfHixLAkMGU0NsuzTcf1E67HZDLDhihKuBOcCRJLc?size=1280x960Halen og fargene er det eneste rette på ref' da men...
Virker litt dyrt med tanke på nivået ditt. Ikke vondt ment og du legger sikkert mye arbeid i det, men ja. Kanksje litt mer øvelse før du tar så høy pris ( Selv beastcub underbetalte seg selv en del før hun var helt der)
Sitat fra: felixcani på 17. jun, 2013, 20:49Virker litt dyrt med tanke på nivået ditt. Ikke vondt ment og du legger sikkert mye arbeid i det, men ja. Kanksje litt mer øvelse før du tar så høy pris ( Selv beastcub underbetalte seg selv en del før hun var helt der)Jeg vil si det er helt kurante priser. Basert på material priser er det ikke store profiten på dem.
Sitat fra: Dax Cyro på 17. jun, 2013, 21:31Sitat fra: felixcani på 17. jun, 2013, 20:49Virker litt dyrt med tanke på nivået ditt. Ikke vondt ment og du legger sikkert mye arbeid i det, men ja. Kanksje litt mer øvelse før du tar så høy pris ( Selv beastcub underbetalte seg selv en del før hun var helt der)Jeg vil si det er helt kurante priser. Basert på material priser er det ikke store profiten på dem. Så ens nivå spiller ingen rolle ? Alle kan kjøpe dyre materialrer.Og hva betyr Kurant ? Annet enn den dansk norke valutaen som var under Danmarks styre.