Skrevet av Emne: [Eurofurence 18] Buss reg.  (Lest 18163 ganger)

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 18] Buss reg.
« Svar #50 på: 13. mai, 2012, 07:25 »
Men siden det ser ut som bussen går fra flyplassen 13:00 også, betyr det at vi har under en time på oss til å få
bagasjen og slikt o3o... Håper ikke flyplassen er treg..

I fjor tok det jo bare en halvtime før vi var ute å ventet på bussen da.
Pluss at bussen var treg.

Vi venta også nesten en time på de som ikke var der før bussen dro fra hotellet. Men syns de kunne ha fortalt litt tidligere om at de skulle dra en time før en enn time før den nye tida.. (I hvertfall dagen før, slik at folk ikke planla noe).
 Så vært klar på hotellet eller lett tilgjengelig i nærheten av hotellet siste dagen.

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: [Eurofurence 18] Buss reg.
« Svar #51 på: 13. mai, 2012, 16:13 »
Vi venta også nesten en time på de som ikke var der før bussen dro fra hotellet. Men syns de kunne ha fortalt litt tidligere om at de skulle dra en time før en enn time før den nye tida.. (I hvertfall dagen før, slik at folk ikke planla noe).
 Så vært klar på hotellet eller lett tilgjengelig i nærheten av hotellet siste dagen.

Jeg fikk vite det en dag eller sånt før. Husker ikke fra hvem, men prøvde å melde videre til så mange som mulig.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 18] Buss reg.
« Svar #52 på: 13. mai, 2012, 17:07 »
Vi venta også nesten en time på de som ikke var der før bussen dro fra hotellet. Men syns de kunne ha fortalt litt tidligere om at de skulle dra en time før en enn time før den nye tida.. (I hvertfall dagen før, slik at folk ikke planla noe).
 Så vært klar på hotellet eller lett tilgjengelig i nærheten av hotellet siste dagen.

Jeg fikk vite det en dag eller sånt før. Husker ikke fra hvem, men prøvde å melde videre til så mange som mulig.
Husker i hvertfall jeg brukte en halv evighet for å få informert folk å få ta i folk <.< uansett håper slipper jeg det i år.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 18] Buss reg.
« Svar #53 på: 21. mai, 2012, 22:13 »
UPDATE:
Fra Zver:
drooped the airport column... everyone need to fill it again .. when they know new destination ... http://home.dimonius.ru/bus/

Alle kontakter sitt flyseskap/rute og får en avklaring på hvor flyet lander/tar av FØR de skriver inn infoen sin igjen.
Mye jobb men sånn er det bare, vi skal til EF!

Tirga

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 665
  • Not used
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 18] Buss reg.
« Svar #54 på: 22. mai, 2012, 12:09 »
UPDATE:
Fra Zver:
drooped the airport column... everyone need to fill it again .. when they know new destination ... http://home.dimonius.ru/bus/

Alle kontakter sitt flyseskap/rute og får en avklaring på hvor flyet lander/tar av FØR de skriver inn infoen sin igjen.
Mye jobb men sånn er det bare, vi skal til EF!

Vis dere har problemer med å finne ut hvor dere lander så bruk denne siden!
http://info.flightmapper.net/search
Lim in fligth nummeret, og flyselvskap, og wips, så har dere det dere trenger xD
fant ut at jeg lander i sxf, men tar av fra txl(Tegel)
"Counting down. All functions nominal. All functions optimal. Counting down. The center holds. The falcon hears the falconer. Infrastructure, check. Wetware, check. Everyone hang on to the life bar, please."

 Characters:   Tirga(Fox-cat) || Snowspott(Cat-cyborg-human) || Drak(Pony)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: [Eurofurence 18] Buss reg.
« Svar #55 på: 22. mai, 2012, 13:02 »
Norgwegian har Schonefeld begge veier.

Sjekker både via linken til Tirga pluss ringte de opp.


Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 18] Buss reg.
« Svar #56 på: 03. jun, 2012, 13:13 »
UPDATE:
Fra Zver:
drooped the airport column... everyone need to fill it again .. when they know new destination ... http://home.dimonius.ru/bus/

Alle kontakter sitt flyseskap/rute og får en avklaring på hvor flyet lander/tar av FØR de skriver inn infoen sin igjen.
Mye jobb men sånn er det bare, vi skal til EF!

Vis dere har problemer med å finne ut hvor dere lander så bruk denne siden!
http://info.flightmapper.net/search
Lim in fligth nummeret, og flyselvskap, og wips, så har dere det dere trenger xD
fant ut at jeg lander i sxf, men tar av fra txl(Tegel)
Sjekket denne mot Air Berlin nå, å da er ingen ruter funnet. Verken til eller fra.
Men denne roet meg ned; http://www.airberlin.com/no-NO/site/pressnews_dr.php?ID=3872

"For passengers nothing has changed for the time being; instead of flying from the new BER Airport, airberlin will operate flights as usual from Berlin-Tegel. All bookings remain valid; airberlin will contact all affected passengers personally to inform them about their flights. The same applies to passengers on the scenic flights which have been organised to mark the move to the new airport."


Skal spørre når jeg ska til Cesfur angående dette også, for trippelsjekk.
« Siste redigering: 03. jun, 2012, 13:23 av Wolftale »

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: [Eurofurence 18] Buss reg.
« Svar #57 på: 08. jun, 2012, 13:11 »
Har jo som sagt fått mail fra Air Berlin om at vi skal til Tegel, så da ville jeg tro at det stemte XD
Samme tid som før, bare ny flyplass o3o

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 18] Buss reg.
« Svar #58 på: 08. jun, 2012, 14:12 »
Yup :3

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 18] Buss reg. - Flyplass info mangler på:
« Svar #59 på: 10. jun, 2012, 13:06 »
Flyplass mangler hos:
Awite Nirpaw    
BinaryPaws    
Chronowolf    
Dax Cyro
   
Emphy    
FangzWuff
Freke Leilon
Furryheart
Furrylumpy
Loke    
Miles T.F. Baxxter
Nitra
nokiakiller
Regandor
Tora-chan
TrashWolf
Ziggy Wolf
Bonzu
Kal
Orci
Raywolf
Foxflame (står Canada (Norway) på registreringen)

Zver har sagt at han antagelig vil sende mail til alle de som ikke har skrevet inn flyplass! Hvis det er slik at mange ikke alikevel skal være med bussen blir bussetene redusert til 78! Så hvis dere skal være med å får mail av han, så enten legg inn flyplass eller si ifra til han hvis dere ikke vet enda - men ønsker å være i bussen(e)!

Link; http://home.dimonius.ru/bus/
« Siste redigering: 10. jun, 2012, 22:52 av Wolftale »

Craziux

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2365
  • Mwahahahaha!
    • Vis profil
    • Furaffinity
Sv: [Eurofurence 18] Buss reg.
« Svar #60 på: 10. jun, 2012, 13:32 »
Men hva heter flyplassen? Eg tar Norwegian samtidig som de andre.. o_o *forvirret*
Furaffinity: Chronowolf - Weasyl: Chronowolf
SoFurry: Chronowolf - Second Life: CrazieHusky

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 18] Buss reg.
« Svar #61 på: 10. jun, 2012, 14:09 »
Det må du finne ut av, eventuelt snakke med de du flyr med.
Men tror det var schönefeld for Norwegian..
 Husk at dere er selv ansvarlig for at infoen blir riktig!!!!!!!

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: [Eurofurence 18] Buss reg.
« Svar #62 på: 10. jun, 2012, 16:34 »
Men hva heter flyplassen? Eg tar Norwegian samtidig som de andre.. o_o *forvirret*

Du kan jo se her.

Men så langt har de bare oppdatert retur-reisen online, men regner med at det blir Schönefeld begge veier med den samme tiden som tidligere.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 18] Buss reg.
« Svar #63 på: 10. jun, 2012, 22:53 »
Liste oppdatert.
Mangler fortsatt en del.

BinaryPaws

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 105
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 18] Buss reg.
« Svar #64 på: 10. jun, 2012, 22:59 »
Fått rettet på min og Nitra sin nå... Men i følge den linken til Tirga, så skal jo Norwegian sin flight dra fra Schönefeld 18:55, og ikke 20:35 som de fleste har satt. Må få ringt Norwegian i morgen å hørt hva som er riktig.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 18] Buss reg.
« Svar #65 på: 10. jun, 2012, 23:00 »
Fått rettet på min og Nitra sin nå... Men i følge den linken til Tirga, så skal jo Norwegian sin flight dra fra Schönefeld 18:55, og ikke 20:35 som de fleste har satt. Må få ringt Norwegian i morgen å hørt hva som er riktig.
GJør det :) Slik at det blir korrekt tid, ellers så er det vel en del av dere som sliter.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 18] Buss reg.
« Svar #66 på: 05. aug, 2012, 18:00 »
Info fra Zver:

EF already quite soon, hope everyones ready.
We still have two free places in bus from Berlin to EF if someone interested, and there can be one extra place for EF and back but will know that only at airport.
About meeting point, lets use the same points as last year.
Here is a scheme of Tegel  http://www.berlin-airport.de/EN/ReisendeUndBesucher/AmFlughafen/Terminalplan/TXL.html
Last year we was near bus stop at B terminal.
And here is Schonefeld scheme http://www.berlin-airport.de/EN/ReisendeUndBesucher/AmFlughafen/Terminalplan/SXF.html
At Schonefeld  god place to be is Bus stop near A terminal, it was quite easy to find everyone there last year
Keep in groups ..
At Tegel buses will leave at 13:00 local time, then 56 seater will be full of furs i hope  and will go to EF, while me and furs that didnt got place at 56 seater will get other group at Schonefeld.
Same thing for return trip.
Also please have 14.5 euro without change this will save some time. Tips or spare money from the trip to EF will go to charity like last year

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: [Eurofurence 18] Buss reg.
« Svar #67 på: 06. aug, 2012, 19:25 »
Håper vi finner frem på Tegel da XD Har ikke vært der før. Men har allerede 15 euro i lommeboka,
så da er bussturen under kontroll!

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: [Eurofurence 18] Buss reg.
« Svar #68 på: 12. aug, 2012, 13:57 »
Håper vi finner frem på Tegel da XD Har ikke vært der før. Men har allerede 15 euro i lommeboka,
så da er bussturen under kontroll!
Håper noen gjorde slik de gjorde i fjor - Skilt x3
Ellers så ska det nok gå bra, bare ikke la meg lede hvor vi skal gå siden jeg ikke eier retningssans..

Corona

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2294
  • Queen Bitch
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: [Eurofurence 18] Buss reg.
« Svar #69 på: 12. aug, 2012, 17:18 »
Så lenge en går samlet i en gruppe, så burde vel ting gå greit? XD Om en husker hvilken terminal man skal til, burde det ikke være FOR vanskelig å finne frem.