Skrevet av Emne: Russ 2013  (Lest 3637 ganger)

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Russ 2013
« på: 13. sep, 2012, 15:15 »
Hei hei.

Lurte på om det er flere Furs som er Russ i 2013.
Skal på treffet i Lillehammer, så lurte på om det er flere som skal dit, om de er Rødruss eller Blåruss eller noe sånt. Vet ikke helt om de aksepterer Svartruss der, jeg.
Treffet på Lillehammer blir nok det eneste treffet jeg skal til av de største, så hadde vært fint å møtes der om det er flere som skal dit. Treffet holdes vel helgen rundt 5. Mai, og billettene er snart utsolgt.
Uansett, hadde sikkert vært fint å møtes en gang hvis det er flere her :p

Anyways, ha en ellers fin dag, og post gjerne i tråden om du er Russ 2013, selv om du ikke nødvendigvis skal dit.

Hvis det skal vise seg at det er flere russefurs her som kommer, kommer jeg nok til å gjenopplive tråden når russeferingene begynner å starte opp. Muligens at det blir et Russefur/Fur-treff en gang på våren, men det kommer senere isåfall.

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Russ 2013
« Svar #1 på: 13. sep, 2012, 16:21 »
;) Jeg er russ i år, men holder meg unna fester Xp Men ellers yAAAAy  [cool]

CaldCat

  • Gjest
Sv: Russ 2013
« Svar #2 på: 26. sep, 2012, 10:36 »
Russ i år jeg også! Men i likhet med felixcani så er jeg lite fan av fester, så reiser dessverre ikke på noe treff. Digg blir det likevel ^^

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Russ 2013
« Svar #3 på: 17. apr, 2013, 21:34 »
*Lager liv :v

Vi begynner å nærme oss russedåpen, og for vår skole er den flyttet til en litt tidligere dato. Siden musikklinja har tentamen og stuff, noe alle tredjeklassene har by the way, er dåpen for min skole flyttet til i morgen. Kommer nok til å legge ut noen bilder, og det er bare å bruke denne tråden til det samme om dere også vil det. Da tenker jeg russe-relaterte bilder altså.

Kommer til å drite pent i det hvis det ikke er noen som kommer til å bruke tråden da.

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Russ 2013
« Svar #4 på: 17. apr, 2013, 22:56 »
*Lager liv :v

Vi begynner å nærme oss russedåpen, og for vår skole er den flyttet til en litt tidligere dato. Siden musikklinja har tentamen og stuff, noe alle tredjeklassene har by the way, er dåpen for min skole flyttet til i morgen. Kommer nok til å legge ut noen bilder, og det er bare å bruke denne tråden til det samme om dere også vil det. Da tenker jeg russe-relaterte bilder altså.

Kommer til å drite pent i det hvis det ikke er noen som kommer til å bruke tråden da.

Vår dåp er ikke før den 27. April  : P Derp  ^^ Og får ikke bruke buksa før den 26  ; )

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Russ 2013
« Svar #5 på: 17. apr, 2013, 23:26 »
Have fun guys 8D men dere overgår ikke 2012-russen ;3 Jeg møtte forresten noen furs da jeg var på russetreff i Stavanger :O fikk russekortet til han ene, så må prøve å finne det ^^"

Shuffleton

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 255
    • Vis profil
Sv: Russ 2013
« Svar #6 på: 17. apr, 2013, 23:45 »
... Russetreff
... billetter
Vet ikke helt om de aksepterer Svartruss der, jeg.

Er det virkelig en greie?
Kanskje like greit at jeg ikke kjøpte billett til noen treff når jeg var russ. Grønnruss 4 lyfe.
« Siste redigering: 18. apr, 2013, 00:17 av Shuffleton »

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Russ 2013
« Svar #7 på: 18. apr, 2013, 09:58 »
... Russetreff
... billetter
Vet ikke helt om de aksepterer Svartruss der, jeg.

Er det virkelig en greie?
Kanskje like greit at jeg ikke kjøpte billett til noen treff når jeg var russ. Grønnruss 4 lyfe.

Svartrussen er som oftest bare 17 når de går av som russ, og det er ofte bråk mellom dem og den treårige russen. Kommer det svartruss på tryvann blir det bank, har jeg hørt.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: Russ 2013
« Svar #8 på: 18. apr, 2013, 14:22 »
Svartrussen er som oftest bare 17 når de går av som russ, og det er ofte bråk mellom dem og den treårige russen. Kommer det svartruss på tryvann blir det bank, har jeg hørt.

Jeg var svartruss på tryvann i 2007 og kan ikke si det var veldig mye "raseskille" :p De fleste drar jo dit for å drikke. ikke for å sloss.

CaldCat

  • Gjest
Sv: Russ 2013
« Svar #9 på: 19. apr, 2013, 19:57 »
Vi hadde russedåp i dag, det var megastas! Bortsett fra å måtte dynke hodet sitt i en balje med vann og få ansiktet smørt inn med mel xD
Håper vi får beholde russeklærne på på mandag, men virker som Hordaland Fylkeskommune er b*tchy med reglene sine...
« Siste redigering: 19. apr, 2013, 20:00 av Fjalljon »

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: Russ 2013
« Svar #10 på: 19. apr, 2013, 20:23 »
Dåpen vår gikk forsåvidt greit. Fikk russelua og måtte ta en shot.
Fikk navnet Casanova

Dessverre hadde jeg den lure ideen med å ta en 0,7 liter på ca 5 minutter, og nå har jeg da funnet ut at jeg aldri bør drikke så mye på en gang. Tok vel og drakk fra den flaska 5 ganger. IKKE BRA.


Vi hadde russedåp i dag, det var megastas! Bortsett fra å måtte dynke hodet sitt i en balje med vann og få ansiktet smørt inn med mel xD
Håper vi får beholde russeklærne på på mandag, men virker som Hordaland Fylkeskommune er b*tchy med reglene sine...

Skjer? Er det ikke lov med russ eller noe slikt?

CaldCat

  • Gjest
Sv: Russ 2013
« Svar #11 på: 20. apr, 2013, 00:46 »
Dåpen vår gikk forsåvidt greit. Fikk russelua og måtte ta en shot.
Fikk navnet Casanova

Dessverre hadde jeg den lure ideen med å ta en 0,7 liter på ca 5 minutter, og nå har jeg da funnet ut at jeg aldri bør drikke så mye på en gang. Tok vel og drakk fra den flaska 5 ganger. IKKE BRA.


Vi hadde russedåp i dag, det var megastas! Bortsett fra å måtte dynke hodet sitt i en balje med vann og få ansiktet smørt inn med mel xD
Håper vi får beholde russeklærne på på mandag, men virker som Hordaland Fylkeskommune er b*tchy med reglene sine...

Skjer? Er det ikke lov med russ eller noe slikt?

Joda, men mente at vi må vente til en spesifik dato før vi kan begynne å bruke det. Tror det varierer mellom fylker, men tror også det har noe å gjøre med oppførselen til Odda-russen et par år tilbake (ifølge noen) x3

naetaru

  • Gjest
Sv: Russ 2013
« Svar #12 på: 23. apr, 2013, 22:14 »
*løfter poten* Rødruss her :3