Skrevet av Emne: Must-play/favoritt Wii Spill?  (Lest 2567 ganger)

naetaru

  • Gjest
Must-play/favoritt Wii Spill?
« på: 06. mar, 2013, 23:58 »
Heisann folkens!
Jeg har bestemt meg for å blåse støv av Wii'en min og spille litt igjen, og trenger noen nye titler! Så da spør jeg dere: Hvilke spill er deres favoritter og/eller 'must-play' titler? Jeg har allerede Super Smash Bros. Brawl, Zelda Skyward Sword og Twilight Princess (Resten er desverre looong gone i en flytteprosess :c)

Pilosus Crinitius

  • Moderator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 694
    • Vis profil
Sv: Must-play/favoritt Wii Spill?
« Svar #1 på: 07. mar, 2013, 02:21 »
Xenoblade Chronicles er absolutt et must play spill ved mindre du seriøst hater JRPG-er, men ver obs på at hovedkampanjen i seg selv er på minst 50 timer, og så er det et ton med bittesmå valgfrie fetch-sidequests i tillegg.

Ellers antar eg du har hatt Super Mario Galaxy, og eventuellt 2-eren. Donkey Kong Country Returns er også veldig bra, men det kan være notorisk vanskelig til tider - the arcade way. Og ikke minst Okami (hvis du ikke har det for PS2).
« Siste redigering: 07. mar, 2013, 02:23 av Pilosus Crinitius »

naetaru

  • Gjest
Sv: Must-play/favoritt Wii Spill?
« Svar #2 på: 07. mar, 2013, 10:47 »
Xenoblade Chronicles er absolutt et must play spill ved mindre du seriøst hater JRPG-er, men ver obs på at hovedkampanjen i seg selv er på minst 50 timer, og så er det et ton med bittesmå valgfrie fetch-sidequests i tillegg.

Ellers antar eg du har hatt Super Mario Galaxy, og eventuellt 2-eren. Donkey Kong Country Returns er også veldig bra, men det kan være notorisk vanskelig til tider - the arcade way. Og ikke minst Okami (hvis du ikke har det for PS2)
Noted! Xenoblade og Okami skal spilles! ^^

AndyPandy

  • Gjest
Sv: Must-play/favoritt Wii Spill?
« Svar #3 på: 10. mar, 2013, 13:47 »
Er ikke så mye into Wii som andre konsoller, men en av favorittene mine er definitivt Dragon Ball Z; Budokai Tenkaitchi 2. Ikke 3 eller 1, de er trash, toeren er det du vil gå for :3 Ikke mistolk den da pervoer xD

archalla

  • Gjest
Sv: Must-play/favoritt Wii Spill?
« Svar #4 på: 11. mar, 2013, 11:42 »
Rayman Raveing rabbits er utrolig gøy! x3

CaldCat

  • Gjest
Sv: Must-play/favoritt Wii Spill?
« Svar #5 på: 12. mar, 2013, 13:53 »
Mange gode titler som allerede er anbefalt her, men for å legge til noen må jeg bare trekke fram Metroid Prime Trilogy. Her er det mye bra spill for penga! :)

I tillegg har vi remaken av GoldenEye 007, men det kommer vel an på om du liker skytespill eller ikke. Ellers har vi også NEW Super Mario Bros. Wii.

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Must-play/favoritt Wii Spill?
« Svar #6 på: 13. mar, 2013, 14:59 »
Vel, er jo litt avhengig av hva man er ute etter! Men her er noen av mine must play favoritter:

The House Of The Dead: Overkill
MadWorld
The Dog Island


Er også en håndfull Wii-spill jeg er på jakt etter selv som jeg ikke har erfaring med, som kan være gode.

Rekondo

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 146
  • Indeed
    • Vis profil
Sv: Must-play/favoritt Wii Spill?
« Svar #7 på: 14. mar, 2013, 08:48 »
Metroid Prime Trilogy, Super Smash Bros: Brawl, TLOZ: Skyward Sword og Metroid: Other M kansje?(Selv om Other M var en letdown)

naetaru

  • Gjest
Sv: Must-play/favoritt Wii Spill?
« Svar #8 på: 14. mar, 2013, 10:02 »
Takk for forslag folkens! :D

Slionr

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 58
  • Bare spør=) Jeg vil gjerne bli kjent med deg^^
    • Vis profil
Sv: Must-play/favoritt Wii Spill?
« Svar #9 på: 14. mar, 2013, 17:42 »
Ser mange flotte spill her :D
viss jeg kan få anbefale fler, har du:

No more Heroes 1+2 (bizarr spill, som er utrolig gøy),

Sonic Colours (en av mine fav-sonic spill),

Rayman Origins (et av de beste 2D-spillene jeg noengang har spilt),

Red Steel 2 (utrolig bra bruk av motion-pluss),

Zack and Wiki (utrolig bra puzzle-spill. veldig bra bruk av kontroll og minnes veldig om gamle "point and click" spill :3 )

Silent Hill: Shattered Memories (interesant veg for Silent hill serien),

Last Story (gøy RPG av sakaguchi),

Tatsunoko VS Capcom (ikke like insane som Marvel VS capcom, men gøy for det),

Kirby-spillene (epic Yarn og Adventure Wii. Simple but so charming :3).

Evt om Virtual Console er aktuelt, er det mange flotte spill der, som Chrono Trigger, Sin and Punishment, Shining Force og mange fler (A) Uansett, lykke til og håper du finner ny glede med Wii^^
« Siste redigering: 14. mar, 2013, 18:22 av Slionr »
Its dangerous to go alone.......

Oh, hi Mark!