Skrevet av Emne: Furry litteratur  (Lest 8485 ganger)

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Furry litteratur
« på: 15. okt, 2012, 08:25 »
Så ja. Tenkte jeg hadde lyst til å starte ett nytt emne her for skriveglade furs her (Om det er noen).
Enten det er lange eller korte fortellinger eller noe man kansjke skal fortsette på, men usikker på om noe burde endres eller ei.

Lagt ut ei fortelling jeg skrev i skolesammenheng her så om noen orker kan dem gi kritikk, feedback ens.   [laugh]

Håper jeg la dette på rett sted da.

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: Furry litteratur
« Svar #1 på: 15. okt, 2012, 16:11 »
:3 utrolig awsome skriv mer plis plis plis :3  jeg kunne ikke legge pc frea meg nor jeg leste den det var så spendene
tsuna ^^

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Furry litteratur
« Svar #2 på: 15. okt, 2012, 16:25 »
O////o blushes. Awww. Beste ting som har hendt meg idag  ^w^ Fine fine kommentaren <3 Gjorde meg varm innvendig  :'3

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Furry litteratur
« Svar #3 på: 15. okt, 2012, 17:25 »
Hvis det er den du sendte til meg så er den veldig bra! Fortsett å skriv  [w-wink] [w-happy]
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

Arko

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 24
    • Vis profil
Sv: Furry litteratur
« Svar #4 på: 31. okt, 2012, 20:57 »
Jeg skriver ^^ Jeg skriver for mye, og bruker for mye tid til det egentlig, men... MEH!

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Furry litteratur
« Svar #5 på: 31. okt, 2012, 21:36 »
Jeg skriver ^^ Jeg skriver for mye, og bruker for mye tid til det egentlig, men... MEH!

Det er jo bra å skrive  ;) Få ut ting, være kreativ. Kan kanskje hende det blir noe mer ut av det  ;) :D  Mulig å lese noe av det du har skrevet?  ;D
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Furry litteratur
« Svar #6 på: 01. nov, 2012, 00:33 »
Skriv i vei Arko! :D Eg sluttet en stund fordi lærerene pirket så utrolig mye på det at eg mistet gleden ved å skrive xD men prøver å begynne igjen.
Det emnet du la ut om hobbyhistorier ga meg veldig lyst til å begynne å skrive påd et igjen :D men blir nok etter neste uke når eg ikke har jobb og skole hver dag hehe

Arko

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 24
    • Vis profil
Sv: Furry litteratur
« Svar #7 på: 01. nov, 2012, 21:02 »
Skriv i vei Arko! :D Eg sluttet en stund fordi lærerene pirket så utrolig mye på det at eg mistet gleden ved å skrive xD men prøver å begynne igjen.
Det emnet du la ut om hobbyhistorier ga meg veldig lyst til å begynne å skrive påd et igjen :D men blir nok etter neste uke når eg ikke har jobb og skole hver dag hehe

Jeg er glad om jeg brakt lysten til å skrive til noen ^^
Personlig... JEG ELSKER Å SKRIVE ^^; Lage historier, konsepter, karakterer og bringe dem til live for andre... ja... jeg kan ikke få nok av det ^^
Jeg håper på å få lese noe du har laget en gang ^^

Arko

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 24
    • Vis profil
Sv: Furry litteratur
« Svar #8 på: 01. nov, 2012, 21:21 »
Jeg skriver ^^ Jeg skriver for mye, og bruker for mye tid til det egentlig, men... MEH!

Det er jo bra å skrive  ;) Få ut ting, være kreativ. Kan kanskje hende det blir noe mer ut av det  ;) :D  Mulig å lese noe av det du har skrevet?  ;D

Jeg vet det er bra ^^ Usikker på om jeg ønsker å ha det som mer en bare en hobby, siden jeg... elsker hva jeg jobber med... UANSETT! Jeg har vurdert å legge ut "No Escape Industry" (Som på tros navnet) er en av de få norsk historie jeg har skrevet ^^ Den er ikke direkte furry/antros relatert så jeg er ikke siker på om jeg har lov til å publisere den her. (Også jeg får det til å høres ut som om det er et fult skript, men det er egentlig bare på 5 kapitler så langt. ^^;)

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Furry litteratur
« Svar #9 på: 01. nov, 2012, 22:51 »
Ok, hadde vært moro å lese  ;D Er den på engelsk?
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

Arko

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 24
    • Vis profil
Sv: Furry litteratur
« Svar #10 på: 03. nov, 2012, 19:26 »
I teorien ikke  :-\
For det mest skriver jeg på engelsk siden... jeg har ikke hat noen grunn for å skrive på norsk tideliger. Jeg skall se om jeg klarer å publisere den. ^^

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Furry litteratur
« Svar #11 på: 06. nov, 2012, 16:16 »
I teorien ikke  :-\
For det mest skriver jeg på engelsk siden... jeg har ikke hat noen grunn for å skrive på norsk tideliger. Jeg skall se om jeg klarer å publisere den. ^^

Nice  ;D
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

Arko

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 24
    • Vis profil
Sv: Furry litteratur
« Svar #12 på: 06. nov, 2012, 18:36 »
I teorien ikke  :-\
For det mest skriver jeg på engelsk siden... jeg har ikke hat noen grunn for å skrive på norsk tideliger. Jeg skall se om jeg klarer å publisere den. ^^

Nice  ;D
http://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=3023.0 om du har noen interesse for å se hva jeg faktisk skriver ^^

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Furry litteratur
« Svar #13 på: 06. nov, 2012, 19:43 »
I teorien ikke  :-\
For det mest skriver jeg på engelsk siden... jeg har ikke hat noen grunn for å skrive på norsk tideliger. Jeg skall se om jeg klarer å publisere den. ^^

Nice  ;D
http://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=3023.0 om du har noen interesse for å se hva jeg faktisk skriver ^^

Mangler en hel haug med dobbelkonsonanter  : / Burde ikke word ha rettet dette  ?  (Ikke lest ferdig bare skummleste litt og ja)

Ser også at du skriver Tyler for mange ganger. Skriv heller han.  Tror beklageligvis at du trenger mer øving i å skrive :/ Sorry kompis, men ta det positivt du har forbedringspotensiale i det minste  : ) Kasn ikke sit at jeg er superskriver slev (Med skole og oppgaver som tar mer elle rmindre knekken på meg er jeg ganske opptatt ^^ Men sjekk ut Caeruz sin bok . Heftig innhold som er godt skrevet, ikke tull engang  :O)
« Siste redigering: 06. nov, 2012, 19:47 av felixcani »

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Furry litteratur
« Svar #14 på: 07. nov, 2012, 21:22 »
I teorien ikke  :-\
For det mest skriver jeg på engelsk siden... jeg har ikke hat noen grunn for å skrive på norsk tideliger. Jeg skall se om jeg klarer å publisere den. ^^

Nice  ;D
http://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=3023.0 om du har noen interesse for å se hva jeg faktisk skriver ^^

Jepp, da var det lest og kommentert  ;)
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

Arko

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 24
    • Vis profil
Sv: Furry litteratur
« Svar #15 på: 11. nov, 2012, 11:47 »
I teorien ikke  :-\
For det mest skriver jeg på engelsk siden... jeg har ikke hat noen grunn for å skrive på norsk tideliger. Jeg skall se om jeg klarer å publisere den. ^^

Nice  ;D
http://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=3023.0 om du har noen interesse for å se hva jeg faktisk skriver ^^

Mangler en hel haug med dobbelkonsonanter  : / Burde ikke word ha rettet dette  ?  (Ikke lest ferdig bare skummleste litt og ja)

Ser også at du skriver Tyler for mange ganger. Skriv heller han.  Tror beklageligvis at du trenger mer øving i å skrive :/ Sorry kompis, men ta det positivt du har forbedringspotensiale i det minste  : ) Kasn ikke sit at jeg er superskriver slev (Med skole og oppgaver som tar mer elle rmindre knekken på meg er jeg ganske opptatt ^^ Men sjekk ut Caeruz sin bok . Heftig innhold som er godt skrevet, ikke tull engang  :O)

Jeg er dystlektisk, ^^; og etter at jeg sluttet på skolen mistet jeg all rett til pedagogiske retteprogrammer som Linddys (Som faktisk fungerer, kontra Word.) Og, jeg vet ikke, jeg foretrekker å spesifisere personer kontra ha dem fra hoved personens perspektiv, det er bare slik jeg skriver, noe som kan være irriterende, men jeg liker det slik. Jeg har planlagt å bestill boken jeg har bare ikke rokket det grunnet stress.

Derimot noe som er vert å nevne er at jeg skriver relativt bedre på engelsk ^^ Grunnet at jeg faktisk har investert i å kjøpe Lingright, som hjelper meg med å rette opp feilen mine ^^

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Furry litteratur
« Svar #16 på: 30. nov, 2012, 14:41 »
Uredigert om folk er interessert  : P Kapittel 2 av "En ny verden"

^^ Skal edite den senere...


felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Furry litteratur
« Svar #17 på: 30. nov, 2012, 19:45 »
Om dere ser noen gramatiske feil i d jeg har skrevet eller no slikt  så bare si ifra ; )

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Furry litteratur
« Svar #18 på: 30. nov, 2012, 20:14 »
Om dere ser noen gramatiske feil i d jeg har skrevet eller no slikt  så bare si ifra ; )

Veldig nice skrevet  ;D Er en stund siden jeg leste kapittel 1 så tok litt å tid å komme inn i det igjen, spesielt med alle navnene  ;)

Noe jeg la merke til var replikkene, selv bruker jeg linjeskift for hver ny person som snakker, det gjør det litt mer oversiktilig etter min mening. En annen filleting er at Rüdes navn ble skrevet "Rüd" første gangen, sikkert bare en liten glipp  ;) :D

Men var mange navn og holde styr på her, kanskje noe du børe tenke på. Kan også bare være meg som ikke husket så mye fra kapittel 1  :P

Uansett, liker dette! Fortsett å skriv  :D
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Furry litteratur
« Svar #19 på: 30. nov, 2012, 20:43 »
Om dere ser noen gramatiske feil i d jeg har skrevet eller no slikt  så bare si ifra ; )

Veldig nice skrevet  ;D Er en stund siden jeg leste kapittel 1 så tok litt å tid å komme inn i det igjen, spesielt med alle navnene  ;)

Noe jeg la merke til var replikkene, selv bruker jeg linjeskift for hver ny person som snakker, det gjør det litt mer oversiktilig etter min mening. En annen filleting er at Rüdes navn ble skrevet "Rüd" første gangen, sikkert bare en liten glipp  ;) :D

Men var mange navn og holde styr på her, kanskje noe du børe tenke på. Kan også bare være meg som ikke husket så mye fra kapittel 1  :P

Uansett, liker dette! Fortsett å skriv  :D

Hehe  : P Kan skrive opp her hvem soim er hvem Maybe  ^^
 (Skrevet i timen idag... Derp så fikk ikke gjort det sånn helt superperfekt for ja sku tross alt "gjøre" andre ting åsså) Men linjeskift hørtes ut som noe ja  :D Skal edite d   ^^ Men tusen tusen takk for
Alle er Anthroer med mindre de sier de er noe annet

Miki: Hovedkarakteren vår. Han er en 18 år gammel  Ulv

Mori: Mikis lillesøster på 8 år.

Isai: En 14 år gammel menneskejente de møtte på veien som de senere finner ut av er et resultat av ulovelig eksprimentering som gjør at hun blir til en katt.

Bron: Oksen de møter når de først går inn i et hus i smuget.

Aza: Faren til Mori og Miki

Imani: En Karakal som Miki og Mori møter i huset i smuget

Rüde: Bull terrier som er i samme rom som Imani når vi først møter han

Genetica: En grupppe mennesker som eksperimenterer med ulovelig genmanipulasjon.


Navnebetydninger:

Imani: Håp, tro på Swahili

Aza: Den sterke,kraftfulle. på Swahili

Rüde:  Betegnelsen på en hannhund på tysk

Mori: Skog på Japansk





P.S Litt feedback ens hadde vært fint. Hvilken del likte du, hva likte du ikke. Er det noe jeg kunne gjort annerledes ?
« Siste redigering: 30. nov, 2012, 20:53 av felixcani »

Caeruz

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 663
    • Vis profil
Sv: Furry litteratur
« Svar #20 på: 30. nov, 2012, 21:28 »
Takk for oppdateringen, husker det litt bedre nå  ;)
I can feel it growing strong, the wolf inside of me!
-Timeless Miracle - Curse of the werewolf

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: Furry litteratur
« Svar #21 på: 30. nov, 2012, 21:36 »
Takk for oppdateringen, husker det litt bedre nå  ;)

Np  ^^

REX

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 299
  • REX
    • Vis profil
Sv: Furry litteratur
« Svar #22 på: 11. feb, 2013, 17:56 »
fin historie:)  [w-happy]
Voff voff:) Hei heter Rex :) Er en glad hund som liker å bli kjent med nye folk.
Skype:Rexthedog5