Skrevet av Emne: Pels!  (Lest 3369 ganger)

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Pels!
« på: 16. okt, 2012, 20:14 »
En nettside der jeg får god kvalitets pels? Og hvor lang burde den være?
Helst der jeg kan betale med visa, har ikke paypal-konto. Trenger bare hvit, svart og grå pels. :3
Tusen takk! <3
Kamilrazee

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Pels!
« Svar #1 på: 16. okt, 2012, 20:29 »
Finnes tusen andre emner om akkurat det samme. Søkefunksjonen er en finfin ting!
http://www.stoffogstil.no/

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Pels!
« Svar #2 på: 16. okt, 2012, 20:49 »
Finnes tusen andre emner om akkurat det samme. Søkefunksjonen er en finfin ting!
http://www.stoffogstil.no/

Har allerede lett meg igjennom her, litt fort, da. Men fant ingenting. Jeg vet at jeg har sett det her før, men det hastet litt.
Annyway, har vært inne på stoff og stil. Vet du om noen amerikanske sider med litt mer utvalg?
Kamilrazee

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA

Templa

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
    • Vis profil
    • Templa Creations
Sv: Pels!
« Svar #4 på: 17. okt, 2012, 06:49 »

fabric.com kan jeg anbefale, de leverer veldig fort også, pleier å få varene innen en uke når jeg bestiller derifra. :)

den lange pelsen fra stoff og stil er ikke bra. 

CrissyKatt

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Sv: Pels!
« Svar #5 på: 17. okt, 2012, 18:27 »

fabric.com kan jeg anbefale, de leverer veldig fort også, pleier å få varene innen en uke når jeg bestiller derifra. :)

den lange pelsen fra stoff og stil er ikke bra. 

Har hørt at den lange pelsen fra stoff og stil ikke er noe bra jeg og. Bestile en swatch fra Fabric.com, og så flott at de leverer fort også! :3
Kamilrazee

Zoxeb

  • Gjest
Sv: Pels!
« Svar #6 på: 17. okt, 2012, 19:10 »
Fyi den "solid long hair fur" er den samme som den lange fra fabric.com. Tror det er den samme som punky muppet fra mendels også + du kan få 5 gratise swatches fra dem også og det er alltid greit ;)

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Pels!
« Svar #7 på: 17. okt, 2012, 20:11 »
sagt mange ganger, men fabric.com er fantastisk.
bestile 7m sort og 4m blå pels og den var på døren min 5dager senere :D fikk kraftig skatt though, så best å bestille under 300kr av gangen. (eg bestilte for 350 og slapp unna skatt, men den andre pelsen kostet litt over 1k og da fikk eg over 600 i skatt >:| )

den fra stoff of stil er... ok? eg ville ikke personlig anbefalt den da den er tynn, og du kan ikke kutte den ned uten å vise understoffet. + floker seg lett og du må børste den annenhvert minutt

Templa

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 254
    • Vis profil
    • Templa Creations
Sv: Pels!
« Svar #8 på: 17. okt, 2012, 22:04 »
verdien på varen må være under 200 kr. da slipper du å betale moms og fortollings gebyret.( Frakta teller de ikke med.)
Koster varen over 200 kr så må du legge til 25% moms + fortollings gebyr på  rundt 120 kr eller noe
Hvis varens verdi er på over 1000 kr så vil fortollings gebyret være på over 200 kr mener jeg.


Sodax

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 404
  • Icon laget av chimmy :D
    • Vis profil
Sv: Pels!
« Svar #9 på: 29. nov, 2012, 17:15 »
Er enig med Formicidae her. Den nettsiden jeg vil anbefale med veldig god kvalitet er fabric.com


Har bestilt fra dennnettsiden selv og er svært  fornøyd  ;D