Skrevet av Emne: Hobby historier??  (Lest 4357 ganger)

Arko

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 24
    • Vis profil
Hobby historier??
« på: 30. okt, 2012, 20:16 »
Så... em... Ja mer eller mindre spør jeg dette rett ut siden jeg ikke klarte å finne forum med dette emnet (Mest sannsynlig er det, det og jeg bare klarte ikke å finne det.)
Også jeg la dette under underholdning siden... jeg fant ikke noe mer å relatere det til... "Skrik til meg om dette er på feil plass." ^^

UANSETT!!
Jeg er mer eller mindre etter historier ^^ eller hobby forfattere... (om du er en profesjonell forfatter vill jeg gi deg en klem) ^^;
Personlig så skriver jeg en del, og er omtrent  en tiendedel på... 3 manuskripter... (Siden jeg aldri klarer å jobbe på et prosjekt om gangen.) Uansett, jeg tenker det kunne vært intrans å komme i kontakt med noen andre "skribenter" <--- (Også en som kan har et bedre ord enn det.)
Så... jeg vet egentlig ikke hva jeg gjør herfra siden... DETTE ER MITT FØRSTE SERIØSE INNLEGG.
Også er det lov å publisere historier her? Om så kunne jeg tenke meg å starte en WEB historie... om ikke (Gjør jeg det et annet sted ^^)
Uansett... om du har noen interesse på hvilke som helst nivå. Legg til en kommentar eller noe... om ikke ønsker jeg deg en fremdeles god dag/kveld ^^

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: Hobby historier??
« Svar #1 på: 31. okt, 2012, 14:25 »
Flyttet dette innlegget til Pelskunst underforumet.

Det er lov å legge ut sine egne historier her, ja. Så sant det ikke er snakk om erotikk, som nok best vil høre hjemme under Yiff! underforumet.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Hobby historier??
« Svar #2 på: 31. okt, 2012, 17:09 »
The more i learn about people, the more i like my dog.

Arko

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 24
    • Vis profil
Sv: Hobby historier??
« Svar #3 på: 31. okt, 2012, 20:38 »
STILIG!!! Jeg klarte å plassere mitt første innlegg på feil plass *face hit keyboared* <--- (Det trengs en emote for det ^^)
Dette lover til en fantastisk fremtid.

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: Hobby historier??
« Svar #4 på: 31. okt, 2012, 21:37 »
STILIG!!! Jeg klarte å plassere mitt første innlegg på feil plass *face hit keyboared* <--- (Det trengs en emote for det ^^)
Dette lover til en fantastisk fremtid.

Det er ikke en big deal. Du kan slappe 100% av.

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Hobby historier??
« Svar #5 på: 01. nov, 2012, 00:28 »
Har veldig lyst å skrive 2 historier som eg har sittet med i hodet i 2år no xD
Den ene e om en verden med korrupte politikere, kor du følger en en terrorist gruppe som mener de bedrer verden, men måten de gjør det på skader utrolig mange sivile og spesielt barn.
Den andre e eom env erden ganske lik vår, men kor noen (ca 10%) av beolkningen kan transformere seg selv til alle dyr og skapninger de forstår anatomien på. Så de med høyere inntelegens vil da ha flere former og mer suksess i sine transformasjoner.

Den siste har eg veldig lyst å skrive som en comic, men kan ikke tegne OTL

Arko

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 24
    • Vis profil
Sv: Hobby historier??
« Svar #6 på: 03. nov, 2012, 19:31 »
Har veldig lyst å skrive 2 historier som eg har sittet med i hodet i 2år no xD
Den ene e om en verden med korrupte politikere, kor du følger en en terrorist gruppe som mener de bedrer verden, men måten de gjør det på skader utrolig mange sivile og spesielt barn.
Den andre e eom env erden ganske lik vår, men kor noen (ca 10%) av beolkningen kan transformere seg selv til alle dyr og skapninger de forstår anatomien på. Så de med høyere inntelegens vil da ha flere former og mer suksess i sine transformasjoner.

Den siste har eg veldig lyst å skrive som en comic, men kan ikke tegne OTL

Klart du kan regne ^^ ale kan på et eller annet vis... uansett.
jeg håper du begynner å skrive på en av dem... eller begge siden det også hadde vært kult ^^
Jeg ser fram til å se hva fantasien din klarer å bringe fram. ^^

Arko

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 24
    • Vis profil
Sv: Hobby historier??
« Svar #7 på: 04. nov, 2012, 20:02 »
Har veldig lyst å skrive 2 historier som eg har sittet med i hodet i 2år no xD
Den ene e om en verden med korrupte politikere, kor du følger en en terrorist gruppe som mener de bedrer verden, men måten de gjør det på skader utrolig mange sivile og spesielt barn.
Den andre e eom env erden ganske lik vår, men kor noen (ca 10%) av beolkningen kan transformere seg selv til alle dyr og skapninger de forstår anatomien på. Så de med høyere inntelegens vil da ha flere former og mer suksess i sine transformasjoner.

Den siste har eg veldig lyst å skrive som en comic, men kan ikke tegne OTL

Klart du kan regne ^^ ale kan på et eller annet vis... uansett.
jeg håper du begynner å skrive på en av dem... eller begge siden det også hadde vært kult ^^
Jeg ser fram til å se hva fantasien din klarer å bringe fram. ^^

-.- Greit nå insisterer jeg at tegning og kalkulering er det samme :p (Fra nå av slutter jeg å bruke nettet med mobilen...)

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Hobby historier??
« Svar #8 på: 04. nov, 2012, 21:04 »
haha! eg leste det som Tegne eg :P hadde aldri merket det XD
men burde vel kunne regne om eg skal bli lærer ja D= Kan ikke gangetabellen engang xD men den skal eg nok klare å lære meg  [w-happy]

Har forresten begynnt på den første historien ganske mye nå, men tror ikke eg skal poste den her siden den ikke har noe med furries å gjøre =/ er bare mennesker

Arko

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 24
    • Vis profil
Sv: Hobby historier??
« Svar #9 på: 06. nov, 2012, 15:26 »
haha! eg leste det som Tegne eg :P hadde aldri merket det XD
men burde vel kunne regne om eg skal bli lærer ja D= Kan ikke gangetabellen engang xD men den skal eg nok klare å lære meg  [w-happy]

Har forresten begynnt på den første historien ganske mye nå, men tror ikke eg skal poste den her siden den ikke har noe med furries å gjøre =/ er bare mennesker
Meh... jeg gjør beregninger på en dagelig basis og matte er ikke akkuratt min ting heller. ^^;

Aw... :( jeg så fram til å lese den
Ps: jeg har begynt å poste hisrorier her og min første er ikke mye furr relarert ^^;

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Hobby historier??
« Svar #10 på: 07. nov, 2012, 01:50 »
hehe, om eg kommer noe lengre og laster den opp Deviantart så kan eg jo linke den tild eg? :)

Arko

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 24
    • Vis profil
Sv: Hobby historier??
« Svar #11 på: 07. nov, 2012, 18:43 »
hehe, om eg kommer noe lengre og laster den opp Deviantart så kan eg jo linke den tild eg? :)
Høres topers ut ^^