Skrevet av Emne: hand paws hjelp  (Lest 5804 ganger)

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
hand paws hjelp
« på: 06. nov, 2012, 20:45 »
jeg har kjøpt noen fursuit hand paws. men det er ca 3 uker og 1 dag siden de ble sent fra usa. jeg kjøpte de fra Shengoh. er det noen andre som har kjøpt fra han og hvor lang tid tok det da. og vis ikke er det noen som vet hvor lang tid det tar ca med post fra usa til norge
tsuna ^^

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: hand paws hjelp
« Svar #1 på: 06. nov, 2012, 20:57 »
D kan ta opp til 6 uker. Du kan alltids spørre Shengoh selv ?

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: hand paws hjelp
« Svar #2 på: 06. nov, 2012, 21:33 »
D kan ta opp til 6 uker. Du kan alltids spørre Shengoh selv ?
har sport han svarer ikke. :C
tsuna ^^

passera

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 210
    • Vis profil
Sv: hand paws hjelp
« Svar #3 på: 06. nov, 2012, 22:27 »
er kjekt at du har fått men det tar noen uker å få sendt tilogmed en liten pakke ting , bestilte blekemiddel og tok ca 2 uker så bare vent litt og hvis ikke så mas så innmarrigt på ham ^^ ønsker deg lykke til med og få dem og håper du får dem og har en kjempekjekk tid med de  [wink]

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: hand paws hjelp
« Svar #4 på: 06. nov, 2012, 22:30 »
Kommer an på hva det er sendt med, har vært borti fra 2-8 uker faktisk, men går det mer enn 8 uker ville jeg kontakter selger å spurt om det er sendt. Er de som sier de skal sende, men så plutselig får de ikke sendt ting før en uke senere enn gitt (har opplevd det).

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: hand paws hjelp
« Svar #5 på: 06. nov, 2012, 23:11 »
er kjekt at du har fått men det tar noen uker å få sendt tilogmed en liten pakke ting , bestilte blekemiddel og tok ca 2 uker så bare vent litt og hvis ikke så mas så innmarrigt på ham ^^ ønsker deg lykke til med og få dem og håper du får dem og har en kjempekjekk tid med de  [wink]


Eh, om de er sendt så hjelper det ikke å mase på han :b

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: hand paws hjelp
« Svar #6 på: 07. nov, 2012, 01:40 »
De store firmaene har hatt varene på døren min innen en uke, men har og måttet vendt 5-6 uker på en hale og noen ører fra en privat selger. Skal være ærlig eg begynnte å tvile på at hun hadde engang sendt varene ens tund der :)

Det kan og ta lengre tid om tollen finner ut de skal stoppe pakken, for da ligger den jo hos de en stund

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: hand paws hjelp
« Svar #7 på: 07. nov, 2012, 07:47 »
x3 hehe. . det som er rart er at en halle jeg bestilte fra usa kom brukte bare 1 uke og den kostet også mer en 200 kr. :/ er det noen som vet at det kan være at den har blit rammet av den stormen de har/ hatt der
tsuna ^^

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: hand paws hjelp
« Svar #8 på: 07. nov, 2012, 10:34 »
x3 hehe. . det som er rart er at en halle jeg bestilte fra usa kom brukte bare 1 uke og den kostet også mer en 200 kr. :/ er det noen som vet at det kan være at den har blit rammet av den stormen de har/ hatt der

Bare vær tålmodig. Hjelper lite å stresse det. KOmmer ikke noe raskere da.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: hand paws hjelp
« Svar #9 på: 07. nov, 2012, 12:23 »
DHL har i hvertfall forsinket transport pga stormen, så kan nok hende det er tilfelle.

passera

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 210
    • Vis profil
Sv: hand paws hjelp
« Svar #10 på: 07. nov, 2012, 14:27 »
er kjekt at du har fått men det tar noen uker å få sendt tilogmed en liten pakke ting , bestilte blekemiddel og tok ca 2 uker så bare vent litt og hvis ikke så mas så innmarrigt på ham ^^ ønsker deg lykke til med og få dem og håper du får dem og har en kjempekjekk tid med de  [wink]


Eh, om de er sendt så hjelper det ikke å mase på han :b

haha iknw mente liksom hvis han ikke får før om noen uker :P

Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 574
  • | (• ◡•)| ノ\(❍ᴥ❍ʋ) ~ADVENTURE
    • Vis profil
Sv: hand paws hjelp
« Svar #11 på: 02. des, 2012, 17:11 »
Jeg kjøpte fra han for et år siden, men han har så vidt begynt på en del av bestillingen.
Vis han allerede har sendt de så tror jeg ikke det er noe annet å gjøre enn å vente.

Rei

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 128
  • Mjau
    • Vis profil
Sv: hand paws hjelp
« Svar #12 på: 02. des, 2012, 21:52 »
Jeg kjøpte fra han for et år siden, men han har så vidt begynt på en del av bestillingen.
Vis han allerede har sendt de så tror jeg ikke det er noe annet å gjøre enn å vente.

Det er jo bare tragisk.
Har ikke vært aktiv siden 2014 oisann

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: hand paws hjelp
« Svar #13 på: 02. des, 2012, 21:58 »
Ser opp til flere klager så kan i verste fall hende at dere ikke får noe igjen for pengene

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: hand paws hjelp
« Svar #14 på: 03. des, 2012, 14:55 »
Ser opp til flere klager så kan i verste fall hende at dere ikke får noe igjen for pengene
da er det o lit rart at folk ikke har sakt noe om han ( at han svindler og det) ialfal utrolig hjelpsom han har tatt kontakt med posten der og sekket om det gikk ann å søke opp. men dte gikk ikke siden det var internasonal ting . så han måtte fylle ut et sema og måtte vente på svar fra posten så skule han gi beskjen. :C håper bare at jeg ikke blir svindlet
tsuna ^^

Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 574
  • | (• ◡•)| ノ\(❍ᴥ❍ʋ) ~ADVENTURE
    • Vis profil
Sv: hand paws hjelp
« Svar #15 på: 01. jan, 2013, 11:35 »
Lurer på om jeg skal kreve pengene tilbake. Betalte med Paypal, så vet ikke helt hvordan det virker...
Har dere erfaring?

Rue Redpanda

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 66
  • Nope.
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: hand paws hjelp
« Svar #16 på: 01. jan, 2013, 14:25 »
Jeg har bestillt samme handpaws fra shengoh. Jeg husker ikke helt hvor lang tid det tok men det tok 2-3 uker for meg. Hun er ikke en svindler..av det jeg har erfart. Så dette ble postet 6. november...har du fått de ennå?
« Siste redigering: 01. jan, 2013, 14:39 av Deathmouth »
Without me it's just aweso.

Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 574
  • | (• ◡•)| ノ\(❍ᴥ❍ʋ) ~ADVENTURE
    • Vis profil
Sv: hand paws hjelp
« Svar #17 på: 01. jan, 2013, 16:58 »
Vel, jeg har ivertfall ikke fått noe på over ett år og hun svarer ikke på noen av mailene eller kommentarene jeg sender, jeg lurer på om tingene passer fremdeles...
Vis de ikke passer (vis de kommer), har noen erfaring med hva jeg kan gjøre? o,o

Betalingsmetode: Paypal
Tid jeg bestillte tingene: 2011 tidlig desember
Prosess: Ingen prosses
« Siste redigering: 01. jan, 2013, 17:22 av Wolf »

SpiceyFeline

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 891
    • Vis profil
Sv: hand paws hjelp
« Svar #18 på: 01. jan, 2013, 21:21 »
Jeg vet ikke sikker, men jeg troor at PayPal kan hjelpe deg med å få pengene tilbake, så lenge du ikke overførte de som "gift". Har sett lignende saker før, der folk ikke har fått det de betalte for, også fått tilbake pengene med hjelp fra PayPal.

Chimchar582

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 789
  • tsuna ^^ :3 , jeg har dykleksi. så mye feil ord
    • Vis profil
Sv: hand paws hjelp
« Svar #19 på: 01. jan, 2013, 22:38 »
Jeg har bestillt samme handpaws fra shengoh. Jeg husker ikke helt hvor lang tid det tok men det tok 2-3 uker for meg. Hun er ikke en svindler..av det jeg har erfart. Så dette ble postet 6. november...har du fått de ennå?
'nei , de er mest sansynlig mustet i posten men de skal lage nye hekt gratis og sende den som de har sakt ,men vet ikke helt
tsuna ^^

Wolf

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 574
  • | (• ◡•)| ノ\(❍ᴥ❍ʋ) ~ADVENTURE
    • Vis profil
Sv: hand paws hjelp
« Svar #20 på: 01. jan, 2013, 23:13 »
Jeg vet ikke sikker, men jeg troor at PayPal kan hjelpe deg med å få pengene tilbake, så lenge du ikke overførte de som "gift". Har sett lignende saker før, der folk ikke har fått det de betalte for, også fått tilbake pengene med hjelp fra PayPal.
PayPal har sagt at de ikke kan hjelpe meg.
For å få pengene tilbake fra PayPal må du sende en "dispute" innen 45 dager etter betaling og der får du kontakt med selgeren i 20 dager.
Vis selgeren ikke vil sende deg tingene kommer PayPal til å ta saken i sine egne hender.
Jeg var villig til å vente lengre for å få tingene og derfor får jeg ingen penger.
« Siste redigering: 01. jan, 2013, 23:14 av Wolf »