Skrevet av Emne: klonemaskin ønsket/2 paneler og 1 hund (2012 - låst)  (Lest 1949 ganger)

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sjekket paneloversikten og fant en liten "morsomhet".
Fursuit gameshow starter RETT etter fursuit panelet, og jeg antar jeg fortsatt er satt opp på begge.
Jeg kommer til å trenge minst 30 minutter pause/skifting/klargjøring før gameshowet, og fursuit panelet har flaks hvis jeg blir ferdig på timen. Må allerede prioritere bort mye material.

Forslag:
Bytt "poj" og "fursuit gameshow" slotene.

Ønske:
Er det samtidig mulighet til å utvide fursuit panelet med en ekstra time? Alternativt halvtime?
Ønsker både å få med nyttig stoff for folk med og uten fursuit erfaring.

NB! Husk hva som skjedde da Dax fikk for mye å gjøre under for kort tid på forrige Desucon :P
Et hint... "MEDIC!" ;)
« Siste redigering: 21. nov, 2012, 22:47 av Skarpen »

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: klonemaskin ønsket/2 paneler og 1 hund
« Svar #1 på: 08. nov, 2012, 14:05 »
Sjekket paneloversikten og fant en liten "morsomhet".
Fursuit gameshow starter RETT etter fursuit panelet, og jeg antar jeg fortsatt er satt opp på begge.
Jeg kommer til å trenge minst 30 minutter pause/skifting/klargjøring før gameshowet, og fursuit panelet har flaks hvis jeg blir ferdig på timen. Må allerede prioritere bort mye material.

Forslag:
Bytt "poj" og "fursuit gameshow" slotene.

Ønske:
Er det samtidig mulighet til å utvide fursuit panelet med en ekstra time? Alternativt halvtime?
Ønsker både å få med nyttig stoff for folk med og uten fursuit erfaring.

NB! Husk hva som skjedde da Dax fikk for mye å gjøre under for kort tid på forrige Desucon :P
Et hint... "MEDIC!" ;)

tror ikke det skal være så vanskelig for de å bytte "poj" og "fursuit gameshow" slotene. :)
The more i learn about people, the more i like my dog.

Skarpen

  • Global Moderator
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1958
  • pu5
    • Vis profil
Sv: klonemaskin ønsket/2 paneler og 1 hund
« Svar #2 på: 08. nov, 2012, 15:43 »
Dax, jeg tenkte jeg skulle ha noen andre til å ta gameshowet :p siden du ville ha et panel istedenfor :) men om du har lyst til å ha begge kan jeg omrokkere det litt ^^