Skrevet av Emne: Anime fillers  (Lest 3385 ganger)

Trina

  • Gjest
Anime fillers
« på: 17. sep, 2015, 18:06 »
Om noen vil diskutere mer rundt det. Så er det bare å si noe om det.

Jeg bruker bare slike sjekke plasser til å unngå det. Så kjekt noen ganger med informasjon, jeg kan bare se hva som ikke er canon å unngå de episodene lett.
http://www.narutohq.com/naruto-shippuden-fillers.php

Selv om jeg ikke gjør så big deal ut av det. Er bare kjekt å se hva som går i ulike tilfeller :)

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Anime fillers
« Svar #1 på: 18. sep, 2015, 00:00 »
Kanskje jeg akter å se Naruto når jeg vet hvilke episoder jeg skal ungå..

jeg klarte ikke se naruto da det var populært her fordi det var så mange drittepisoder som ikke hadde noenting med story og gjøre :')

Trina

  • Gjest
Sv: Anime fillers
« Svar #2 på: 18. sep, 2015, 02:25 »
Det er ganske enkelt. Mangaen er over forresten. Så nå passer det utmerket å starte. Den linken i første innlegget gir deg opplysninger hvilken episoder som er fillers.  Og slik kan du unngå dem. Er så kjekt å vite synes jeg ^^. Er den jeg følger. Er ferdig med naruto serien og går over til Shippuden (Minor spoilers: Glad they Shipped in the end. Get it. Shipped, Shippuden ;) )...Ganske kjekt å se hva som er canon osv, så kan man breeze mer gjennom.

Generelt sett er er mye av serien fokusert på psykologi...  selv om jeg personlig synes den mest uinteresante karakteren er Sasuke. Alle er alreight sånn sett synes jeg. Har på følelsen at Kishimoto laget figuren som en spøk eller noe : 3, ble så lei av j-rock og japansk mote at han bare bestemte seg for å lage den mest enkleste personen å mislike i serien for å gjøre hån på det, og at han ikke kan bli like kul som sin 18th century bror Itachi som svever med glans og snakker med elleganse : 3.

Generelt mener jeg mye anime er søppel, men noen er relevant og bra synes jeg. Er mest fordi menn ser ut som jenter i meste tilfeller av anatomi... sånn girly boys opplegg.

Men er ganske lett å se gjennom når du har tid :)
« Siste redigering: 18. sep, 2015, 02:30 av Trina »