Generelt > Spill

Videospill hjørne..

(1/6) > >>

StormCrow:
Noen spill du har spilt i det siste eller noen spillopplevelser du vill dele?

Jeg kan ikke vente til det nye "Fallout 3" kommer ut, tror det blir veldig bra. Det eneste jeg ikke likte med det var at "Gameplayet" er altfor likt "the elder scrolls IV: Oblivion" og at de i det minste ikke tok med de stemmende som var med i "Oblivion". Bare synes det er rart at man kan ta piller for å få bedre skill-level i f.eks elektronikk hvis man trenger å hacke en bombe til å gå av, mens i "Oblivion" er det det samme bare at man bruker potion i istedenfor..

Kjøpte meg også "Super Mario Galaxy" i dag og spillte det en god stund, så langt er det ett av de beste spilla jeg har spillt på Wii-konsolen  :D

Gray Fang:

--- Sitat fra: StormCrow på 02. okt, 2008, 02:10 ---Noen spill du har spilt i det siste eller noen spillopplevelser du vill dele?

Jeg kan ikke vente til det nye "Fallout 3" kommer ut, tror det blir veldig bra. Det eneste jeg ikke likte med det var at "Gameplayet" er altfor likt "the elder scrolls IV: Oblivion" og at de i det minste ikke tok med de stemmende som var med i "Oblivion". Bare synes det er rart at man kan ta piller for å få bedre skill-level i f.eks elektronikk hvis man trenger å hacke en bombe til å gå av, mens i "Oblivion" er det det samme bare at man bruker potion i istedenfor..

Kjøpte meg også "Super Mario Galaxy" i dag og spillte det en god stund, så langt er det ett av de beste spilla jeg har spillt på Wii-konsolen  :D

--- Slutt sitat ---

Fallout 3... arrrg er lei av å vente :P jeg bare håper de ikke har overforenkla det for mye fra Fallout 1 og fallout 2, de var best games ever ^^. tja man hadde piller for det meste i alle fallout spilla ^^ og bøker for å få mere gun skill osv :P. Det jeg er mest redd for er at de skal ha overforenkla ting og gjorte det litt for ... sånn masseprodusert feel på spillet, og ha fjærnet for mye frihet følelse.

men jaja får se da om 30 dager ^^

Ellers venter jeg jo på Diablo 3 og Starcraft 2 og Red Alert 2. men må vel kjøpe ny pc om jeg skal henge med lenger :P

Wolftale:
Må innrømme at jeg  venter på World of Warcraft - Wrath of the Lion King... Eh, mener Lich King  [laugh] Pluss at Diablo 3 ser også interessant ut..  ellers er det vel lite spill som egentli interesserer meg o.O (Må få spilt Zelda snart!!)

Fiaru:
Fikk meg Trommesett til Xbox360 min i går, så nå er det Rock Band som er yndlings spillet mitt de neste par ukene ihvertfall  [ureshii]

Miles T.F. Baxxter:
Ser frem til StarCraft 2 selv, men vil nok være en stund til det vil være tilgjengelig til en rimelig penge (og må jo først bli utgitt).

Spilte nylig i gjennom Clive Barker's Jericho. Forferdelig spill. Anbefales ikke.

Navigering

[0] Oversikt

[#] Neste side

Skift til full visning