Skrevet av Emne: DESUCON 8! 29-30 JUNI  (Lest 50489 ganger)

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #25 på: 17. mar, 2013, 23:43 »
Var fryktelig skuffet over Banzaicon i fjor, som var mitt første, så kommer trolig til å stå over i år. Men hvis det blir noe opplegg utenom selve con'et kan det være jeg slenger meg på

Banzaicon ??? O_e

Mener Desu x.x

Er i Banzaicon modus :p Bare et par uker igjen til det, som er ett flott con

Pffff, ble skikkelig forvirra der XD Desu er skuffende ja, men Banzai er fantastisk!

Hakke råd tilBanzai at all ; / + det er på et ubeleilig tidspunkt. Siste året vgs. Skal helst ikke ha fravær.
Men ja skal på EF neste år så  : P VÆrt på desu siden 2010 ^^" Sure trangt osv. Men kan ikke klage siden ja. Hakke noe å sammelligne det med foreløpig  ^^"

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #26 på: 18. mar, 2013, 02:34 »
Var fryktelig skuffet over Banzaicon Desucon i fjor, som var mitt første, så kommer trolig til å stå over i år. Men hvis det blir noe opplegg utenom selve con'et kan det være jeg slenger meg på

Samme gjelder for meg. Var på Desucon et par ganger for noen år tilbake, når det fortsatt var gratis og betydelig færre som dro dit. Var artig å kikke rundt med noen venner i en time eller to, og så dra videre. Men nå som man både må betale og slåss seg i gjennom folkemassen for å komme frem, er det mindre artig.

Men, hvis man er helfrelst tilhenger av cosplaying / anime / manga, er det nok mer givende! Jeg er vel bare halvfrelst selv.

ToraLily

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2291
  • A Author of Hombrew DnD Content
    • Vis profil
    • torafurry
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #27 på: 19. mar, 2013, 12:47 »
Wooooh... o.o Desucon ~ x.x var veldig crowdie sist år så jeg tror jeg ikke kommer til å ha på meg suiten... D: fikk nesten ikke kommet meg til skifte rommet siden var mange somtok tak i meg og ville ha bilde og klemme meg , holdt nesten på å besvime av varmen... x.x

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #28 på: 09. apr, 2013, 21:56 »
DESUCON 8 BLIR PÅÅ NORGES VAREMESSE AKA MYE MER PLASS OPG ET BEDRE STED FOR FURSUITERE!


10 MIN MED TOG FRA OSLO !


Desucon har vokst for hvert år, og hver gang knyttes det flere vennskap, kåres flere vinnere og drikkes mer smoothie enn året før. Vi har verdens beste con-besøkende, og derfor ønsker vi i år å gjøre noe helt spesielt - noe massivt.

29. til 30. juni fyller vi Norges Varemesse på Lillestrøm med alt det kjente og kjære fra de tidligere conene, samtidig som det blir mye nytt. Les mer på vår nettside, der du finner mer informasjon om lokalet (og hvor mange Alejandroer du må ha for å nå helt opp til taket) på våre nettsider: http://bit.ly/11PAn6a

Vi sees på Desucon 8 på Norges Varemesse :D

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #29 på: 09. apr, 2013, 21:57 »
Ooh, interessant.

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #30 på: 09. apr, 2013, 22:37 »
Ooh, interessant.


Me så mye plass tror jeg suiting blir mer komfortabelt ^^  bEDRE for alle parter!

Så non flere som vil komme Nå da  ?  X'D ?

gLEDER meg villt. SYnn det er et stykke til hotellet da men pytt. OM suiting ikke funker på dag en så driter jeg i det på dag 2. Enkelt å greit  ^^


FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #31 på: 09. apr, 2013, 22:55 »
OMG, ENDELIG! Det var jammen på tide at de flyttet på seg!
Da får jeg indelig håpe jeg kan skaffe meg fri fra jobben til å komme meg på Desu. Må sjekke ut hvordan dette blir :3

Dax Cyro

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4277
    • Vis profil
    • Dax@furaffinty
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #32 på: 10. apr, 2013, 07:37 »
Bra :)
Neste spørsmål er om det blir skifterom i år også :P

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #33 på: 10. apr, 2013, 08:06 »
Bra :)
Neste spørsmål er om det blir skifterom i år også :P

 ? why :S Har man ikke på kostyme før man kommer or  ?

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #34 på: 10. apr, 2013, 08:58 »
Bra :)
Neste spørsmål er om det blir skifterom i år også :P

 ? why :S Har man ikke på kostyme før man kommer or  ?
Er en stor fordel å ha et sted å skifte ut og inn av fursuit. Jeg hadde ikke reist hjemmefra til Desu i suit. Da hadde jeg vært dehydrert før jeg var halvveis ( i hvertfall i Jade).

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #35 på: 10. apr, 2013, 10:51 »
Bra :)
Neste spørsmål er om det blir skifterom i år også :P

 ? why :S Har man ikke på kostyme før man kommer or  ?
Er en stor fordel å ha et sted å skifte ut og inn av fursuit. Jeg hadde ikke reist hjemmefra til Desu i suit. Da hadde jeg vært dehydrert før jeg var halvveis ( i hvertfall i Jade).



Såååå. Ehm hm. funker d å dra fra OsLO I suit og så dra til stedet og ikke ha med skift  ? Har ikke sånn bil/ plass. (Er på hotell i Oslo)

fiesen

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 65
  • heyo
    • Vis profil
    • min furaffinity bruker :3
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #36 på: 10. apr, 2013, 11:00 »
nå vurderer jeg å dra dit :B
men det blir sikkert kjempe varmt D:

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #37 på: 10. apr, 2013, 11:43 »
nå vurderer jeg å dra dit :B
men det blir sikkert kjempe varmt D:

Varmt ja, men burde ikke bli så varmt  (Mye plass!!)

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #38 på: 10. apr, 2013, 12:19 »
Var på utdanningsmesse der tidligere i år.
Var slik at jeg kunne gå med jakka på den første tiden. Varme skal ikke være noe særlig problem for de som ikke suiter.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #39 på: 10. apr, 2013, 13:05 »
Såååå. Ehm hm. funker d å dra fra OsLO I suit og så dra til stedet og ikke ha med skift  ? Har ikke sånn bil/ plass. (Er på hotell i Oslo)

Å reise i suit er greit over korte avstander, men hadde de hatt et godt skifterom er det mye mer komfortabelt og ta med suiten
til connet, og skifte på et skifterom uten at halve connet trenger å se på. Men det går jo ann å kanskje sende en melding til
Desu teamet og be om å ha et slikt skifte/ avkjølingsrom for store, varme kostymer igjen?

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #40 på: 10. apr, 2013, 15:11 »
Såååå. Ehm hm. funker d å dra fra OsLO I suit og så dra til stedet og ikke ha med skift  ? Har ikke sånn bil/ plass. (Er på hotell i Oslo)

Å reise i suit er greit over korte avstander, men hadde de hatt et godt skifterom er det mye mer komfortabelt og ta med suiten
til connet, og skifte på et skifterom uten at halve connet trenger å se på. Men det går jo ann å kanskje sende en melding til
Desu teamet og be om å ha et slikt skifte/ avkjølingsrom for store, varme kostymer igjen?

Tror ikke jeg har noe annet enn evnt koffert å ha suiten i å spørs om jeg orker å drasse rundt med den der  ; /

fiesen

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 65
  • heyo
    • Vis profil
    • min furaffinity bruker :3
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #41 på: 10. apr, 2013, 19:25 »
det hadde vært veldig morsomt å dra hvis jeg får ferdig fursuiten min til da xD

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #42 på: 10. apr, 2013, 19:36 »
Bra :)
Neste spørsmål er om det blir skifterom i år også :P

 ? why :S Har man ikke på kostyme før man kommer or  ?
Er en stor fordel å ha et sted å skifte ut og inn av fursuit. Jeg hadde ikke reist hjemmefra til Desu i suit. Da hadde jeg vært dehydrert før jeg var halvveis ( i hvertfall i Jade).



Såååå. Ehm hm. funker d å dra fra OsLO I suit og så dra til stedet og ikke ha med skift  ? Har ikke sånn bil/ plass. (Er på hotell i Oslo)

Det ligger ett hotell i samme bygg som Varemessa, dere kan spleise på et rom der og ha som skifterom :p

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #43 på: 10. apr, 2013, 20:04 »
Bra :)
Neste spørsmål er om det blir skifterom i år også :P

 ? why :S Har man ikke på kostyme før man kommer or  ?
Er en stor fordel å ha et sted å skifte ut og inn av fursuit. Jeg hadde ikke reist hjemmefra til Desu i suit. Da hadde jeg vært dehydrert før jeg var halvveis ( i hvertfall i Jade).



Såååå. Ehm hm. funker d å dra fra OsLO I suit og så dra til stedet og ikke ha med skift  ? Har ikke sånn bil/ plass. (Er på hotell i Oslo)

Det ligger ett hotell i samme bygg som Varemessa, dere kan spleise på et rom der og ha som skifterom :p

Har bestilt hotell osv alt X'D Men takk for tipset  ; )

Leophan

  • Global Moderator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2745
  • Rawr!
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #44 på: 10. apr, 2013, 20:35 »
Bra :)
Neste spørsmål er om det blir skifterom i år også :P

 ? why :S Har man ikke på kostyme før man kommer or  ?
Er en stor fordel å ha et sted å skifte ut og inn av fursuit. Jeg hadde ikke reist hjemmefra til Desu i suit. Da hadde jeg vært dehydrert før jeg var halvveis ( i hvertfall i Jade).



Såååå. Ehm hm. funker d å dra fra OsLO I suit og så dra til stedet og ikke ha med skift  ? Har ikke sånn bil/ plass. (Er på hotell i Oslo)

Det ligger ett hotell i samme bygg som Varemessa, dere kan spleise på et rom der og ha som skifterom :p

Har bestilt hotell osv alt X'D Men takk for tipset  ; )

De fleste hotellrom kan avbestilles uten at man må betale noe

felixcani

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1334
  • <3 Imma red panda
    • Vis profil
    • Felixcani dA
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #45 på: 10. apr, 2013, 20:45 »
Bra :)
Neste spørsmål er om det blir skifterom i år også :P

 ? why :S Har man ikke på kostyme før man kommer or  ?
Er en stor fordel å ha et sted å skifte ut og inn av fursuit. Jeg hadde ikke reist hjemmefra til Desu i suit. Da hadde jeg vært dehydrert før jeg var halvveis ( i hvertfall i Jade).



Såååå. Ehm hm. funker d å dra fra OsLO I suit og så dra til stedet og ikke ha med skift  ? Har ikke sånn bil/ plass. (Er på hotell i Oslo)

Det ligger ett hotell i samme bygg som Varemessa, dere kan spleise på et rom der og ha som skifterom :p

Har bestilt hotell osv alt X'D Men takk for tipset  ; )

De fleste hotellrom kan avbestilles uten at man må betale noe


Soz har bestemt oss for å bo der siden vi liker det der + billig. Kanksje en annen gang. Får se åssn d blir i år, men ja. Da blir d vel å ta tog i suit og gå rundt der hele dagen + paauser

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #46 på: 11. apr, 2013, 10:23 »
Eg kommer :D ankommer oslo fredag og tar nattoget hjem søndag.
Bor "på" Oslo S, altså på det hotellet som liggee vegg i vegg. Clarion royal ett eller annet, fått høre at det ikke er så altfor langt med buss heller. Men eg får kansje skyss og :D  (familie som bor mellom oslo og lillestrøm )
« Siste redigering: 11. apr, 2013, 15:13 av Formicidae »

archalla

  • Gjest
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #47 på: 11. apr, 2013, 13:26 »
Da var det sikkert at jeg skal dit, har ordnet hotell og slikt x3

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #48 på: 11. apr, 2013, 13:29 »
Var det et hotell som lå i samme bygget? If so, which one? Og er det noen som vil
dele rom? XD Vet jo enda ikke om jeg kan dra, men om man kan avbestille uten å
betale, er det jo bare å booke i vei? XD

Ziikarian Ray

  • Gjest
Sv: DESUCON 8! 29-30 JUNI
« Svar #49 på: 11. apr, 2013, 14:22 »
Har veldig lyst til å komme på Desucon, og det blir jeg antakelig til å gjøre! Det blir artig!! :3 Men det er første gangen min på en Convention, så har noen noen tips??? :3