Skrevet av Emne: Vulpes lupus  (Lest 6108 ganger)

Joon

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 58
  • Vulpes lupus ikaros
    • Vis profil
    • Joon's LiveJornal
Vulpes lupus
« på: 15. des, 2007, 12:04 »
Nytt forum, nye muligheter til å forsømme det...
Jeg har aldri vært spesielt flink til å følge med på forum, men har gjort et unntak fra det med ScandinAviary (må jo følge opp det man har satt igang sjøl).
Min fursona er da en folf, jeg bor i Moss og mister jobben min ved svenskegrensa til en maskin ved nyttår. =P
Forøvrig har jeg lagt beslag på Wolftale - eller var det ho som la beslag på meg? Anyway - lykkelig par.  [ureshii]
Er det mer folk ønsker å vite er det bare å spørre.
"I don't exist when you don't see me,"

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Aksjon: frigjør Wolftale
« Svar #1 på: 15. des, 2007, 12:11 »
Og velkommen til deg også, Joon! Måte du og din make bli stamgjester her.  [cool]

Men, dere er begge "folfs", ja? Av nysgjerrighet, hva er forskjellen på en rev og en folf, og en ulv og en folf? (Hm, eller blir det "rulv" på norsk?) Annet enn at de kan hverken sykle, selvsagt.

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Vulpes lupus
« Svar #2 på: 15. des, 2007, 17:53 »
folf.. jeg er sikker på at jeg ble fortalt dette en gang i tiden, men hadde vært kjekt med en kort forklaring på denne ^^ noen planer hva som skjer etter at maskinen har tatt plassen din?

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Aksjon: frigjør Wolftale
« Svar #3 på: 16. des, 2007, 00:31 »
Og velkommen til deg også, Joon! Måte du og din make bli stamgjester her.  [cool]

Men, dere er begge "folfs", ja? Av nysgjerrighet, hva er forskjellen på en rev og en folf, og en ulv og en folf? (Hm, eller blir det "rulv" på norsk?) Annet enn at de kan hverken sykle, selvsagt.
folf er blanding av rev og ulv :P så da kan man jo tenke seg selv: litt rev litt ulv :P
og ingen vits i å frigjøre meg XD jeg trives :P
« Siste redigering: 16. des, 2007, 00:33 av wolftale »

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Folf
« Svar #4 på: 16. des, 2007, 12:30 »
folf er blanding av rev og ulv :P så da kan man jo tenke seg selv: litt rev litt ulv :P

*rødme* [blush]

Uansett kan det være litt småvanskelig å helt se for seg. Men jeg har vel sett noen hode-ikoner og lignende som jo forteller litt. Men, kanskje andre medlemmer som er nysgjerrige.

Wolftale

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 5228
  • The Arctic folf of Waterlilies
    • Vis profil
Sv: Folf
« Svar #5 på: 16. des, 2007, 14:48 »
folf er blanding av rev og ulv :P så da kan man jo tenke seg selv: litt rev litt ulv :P

*rødme* [blush]

Uansett kan det være litt småvanskelig å helt se for seg. Men jeg har vel sett noen hode-ikoner og lignende som jo forteller litt. Men, kanskje andre medlemmer som er nysgjerrige.
Er jo det som er svaret :p for min del, er fursona min mer lik en arktiskt rev enn en arktiskt ulv etter hvordan hun er bygdt opp :P Men har de forskjellige egenskapene til Ulven også.
 Link fra wikifur: http://furry.wikia.com/wiki/Folf
« Siste redigering: 16. des, 2007, 14:49 av wolftale »

Joon

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 58
  • Vulpes lupus ikaros
    • Vis profil
    • Joon's LiveJornal
Sv: Vulpes lupus
« Svar #6 på: 20. des, 2007, 14:34 »
noen planer hva som skjer etter at maskinen har tatt plassen din?

Tja... Jeg kunne vel alltids starte et opprør mot det mekaniske, og starte krigen mot maskiner/roboter noe prematurt (er vel neppe noen vits i å vente på at en terminator skal bli sendt tilbake i tid før man går til aksjon  [wink]).
Men mest sannsynligvis blir det til at jeg bare finner meg en annen jobb.
"I don't exist when you don't see me,"