Skrevet av Emne: Å skifte fursona  (Lest 4140 ganger)

Sodax

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 404
  • Icon laget av chimmy :D
    • Vis profil
Å skifte fursona
« på: 27. des, 2012, 21:11 »
Noen av dere som har lagd en fursona og byttet pga dere følte noe annet? Det har nettop skjedd meg meg , jeg har alltid trodd jeg var en husky men jeg purrer på sofaen , jeg har skarpe klør , freser når jeg er sint og klatrer opp i trær uten å klare å komme ned .så fra nå av er Brian en katt . Jeg vurderer å gjøre suiten om til katt for jeg har ikke limt på pels ennå så ja.. :)


Kommenter dette om det også har skjedd med dere

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Å skifte fursona
« Svar #1 på: 28. des, 2012, 13:36 »
yep har skjedd meg mange ganger :D klarer ikke bestemme meg mellom type reptil eller ulv, eller rett og slett en vanlig hund XD

men du? den sorte pelsen ligger på vestkanten ^~^ I en pose the står "brian" om det ikke er meg der så er det bare å si at den ligger i hyllen under der med babyullen/garnet bak kassen :D

Sodax

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 404
  • Icon laget av chimmy :D
    • Vis profil
Sv: Å skifte fursona
« Svar #2 på: 29. des, 2012, 00:09 »
Ah im shy , så tror ikke jeg Gjør det uten deg i kassa :3

Så bare si fra når du er på jobben du , så kommer jeg^^

Morisith

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 506
    • Vis profil
    • Furiffic
Sv: Å skifte fursona
« Svar #3 på: 29. des, 2012, 00:36 »
skal me se.. jobber til kl 4 imorgen, og 10-16 på mandag (nyttårsaften) etter det vet eg ikke, men de fleste dager etter 4 frem til skolen begynner igjen xD

Rei

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 128
  • Mjau
    • Vis profil
Sv: Å skifte fursona
« Svar #4 på: 06. jan, 2013, 00:56 »
yep har skjedd meg mange ganger :D klarer ikke bestemme meg mellom type reptil eller ulv, eller rett og slett en vanlig hund XD
reptilulvhund hybrid 8D
Har ikke vært aktiv siden 2014 oisann

Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Å skifte fursona
« Svar #5 på: 06. jan, 2013, 15:49 »
personlig har jeg gjort det alt for mange ganger, utenom to stykker.

det er mest fordi jeg er perfeksjonist, og vill at de skal være perfekte i forhold til hodet mitt, hvordan hodet mitt vil ha dem (også derfor jeg endrer på dem hele tida). Siden jeg ikke klarer å bestemme meg, så har jeg to xD men det er egentlig ganske greit. Mye lettere å uttrykke følelser via to karakterer enn bare en.

Sodax

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 404
  • Icon laget av chimmy :D
    • Vis profil
Sv: Å skifte fursona
« Svar #6 på: 07. jan, 2013, 22:45 »
Skjønner hva du mener ;)

Er selv en perfekskjonist og retter om på ting hele tida til jeg er fornøyd (det blir jeg aldri)  ;D


Miwa

  • Gjest
Sv: Å skifte fursona
« Svar #7 på: 10. jan, 2013, 08:36 »
Akkurat slik selv, har ikke hatt en offesiel fursona nå på ca 2 år, og folk har da heller tegnet den gamle fursonaen min i  stedet. Men har først nå bestemt meg for designet :X

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: Å skifte fursona
« Svar #8 på: 10. jan, 2013, 12:08 »
Har skiftet mange ganger, startet med Mekiro som var arctic wolf, så Zetic som var en svart ulv, Cretz som var en grå ulv, nå har jeg en customiza ulv tegnet av min beste venn, kalt Rezso. http://imgur.com//sYzoI Orginalt så heter tegningen Haki, men tegneren ga meg den siden jeg spurte henne o jeg kunne bruke den som min sona.

Prins Boykitty

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 55
  • Hankatt fra Oslo :3
    • Vis profil
Sv: Å skifte fursona
« Svar #9 på: 11. jan, 2013, 11:58 »
Jeg har aldri skiftet "hovedrase", men har byttet design/farger en del. Men det var rett og slett fordi jeg aldri ble fornøyd. Nå har jeg endelig klart å lage meg et design jeg er fornøyd med og tror ikke det kommer til å forandre seg med det første. :P Har forsåvidt to fursonaer akkurat nå, men en av dem er definitivt mer brukt enn den andre.
« Siste redigering: 11. jan, 2013, 19:45 av Boykitty »

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: Å skifte fursona
« Svar #10 på: 08. feb, 2013, 15:15 »
For litt siden endret jeg litt på designed på fursonaen min. Synes designet bled for simpelt, og
siden jeg er dårlig på å lage simple ting, så funka det egentlig fint med en litt mer detailert
fursona XD Så måtte jeg legge på litt ekstra fluff, for fluff er amazing. Etter en stund med samme
fursona, har jeg også lært litt mer om meg selv, og da føler jeg det er lov å endre litt. La fursonaen
vokse med deg på en måte :)