Skrevet av Emne: Hei folkens.  (Lest 6857 ganger)

Saifer

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
  • Aldri la meg klage, for jeg lever veldig godt!
    • Vis profil
Sv: Hei folkens.
« Svar #25 på: 05. feb, 2013, 18:21 »
Du er fra Lørenskog! :D awesome ^^ Jeg er ganske ny her selv faktisk, men velkommen uansett :3 Er ikke noe galt i å være homofil hverken her, på internett, i furry miljøet eller "IRL" c:  De som har problemer med homofile sliter nok veldig med seg selv fra før tror jeg ._.

Nei... det er vell ikke det... vell de fleste jeg kjenner IRL har et problem med homofile... så ingen vet om det, men... meh :P
Jep ^^ "Lørenskog to the end!"... om det ikke hadde vært for at vi har Norges dårligste skole vesen...
Det finnes ingen problemer som er så store at du ikke kan ta deg en pause å se på de andre som sliter mer enn deg.

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: Hei folkens.
« Svar #26 på: 05. feb, 2013, 18:38 »
Du er fra Lørenskog! :D awesome ^^ Jeg er ganske ny her selv faktisk, men velkommen uansett :3 Er ikke noe galt i å være homofil hverken her, på internett, i furry miljøet eller "IRL" c:  De som har problemer med homofile sliter nok veldig med seg selv fra før tror jeg ._.

Nei... det er vell ikke det... vell de fleste jeg kjenner IRL har et problem med homofile... så ingen vet om det, men... meh :P
Jep ^^ "Lørenskog to the end!"... om det ikke hadde vært for at vi har Norges dårligste skole vesen...

I mange tilfeller bedrer det seg når alle blir eldre og mer modne. Men er veldig synd at mange rett og slett ikke klarer å akseptere det :/
Hehe, jeg synes Lørenskog er koselig 8D Ihvertfall her oppe hvor jeg bor. Har egentlig ikke opplevd noe veldig negativt med skolene jeg har gått på her heller ._. Men det er sikkert forskjellig fra skole til skole :3

Miles T.F. Baxxter

  • Grunnlegger
  • Administrator
  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4281
  • Buskasklubben
    • Vis profil
    • LiveJournal
Velkommen Saifer!
« Svar #27 på: 05. feb, 2013, 18:56 »
Hei og velkommen til forumet, Saifer! Håper du trives her, og kommer til å forbli aktiv. Er nok alt flere homofile, folk med dysleksi, og til og med folk fra Lørenskog her!

Bare å spørre hvis det skulle være noe.

Saifer

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
  • Aldri la meg klage, for jeg lever veldig godt!
    • Vis profil
Sv: Hei folkens.
« Svar #28 på: 05. feb, 2013, 19:43 »
Du er fra Lørenskog! :D awesome ^^ Jeg er ganske ny her selv faktisk, men velkommen uansett :3 Er ikke noe galt i å være homofil hverken her, på internett, i furry miljøet eller "IRL" c:  De som har problemer med homofile sliter nok veldig med seg selv fra før tror jeg ._.

Nei... det er vell ikke det... vell de fleste jeg kjenner IRL har et problem med homofile... så ingen vet om det, men... meh :P
Jep ^^ "Lørenskog to the end!"... om det ikke hadde vært for at vi har Norges dårligste skole vesen...

I mange tilfeller bedrer det seg når alle blir eldre og mer modne. Men er veldig synd at mange rett og slett ikke klarer å akseptere det :/
Hehe, jeg synes Lørenskog er koselig 8D Ihvertfall her oppe hvor jeg bor. Har egentlig ikke opplevd noe veldig negativt med skolene jeg har gått på her heller ._. Men det er sikkert forskjellig fra skole til skole :3

Vell ingen jeg kjenner blir moden... noen gang... og jeg finner gutter til å ha vanskelighetter med å si at det er greit å ha en homofil venn... -.- "FML"

Jeg vet ikke med deg, men jeg gikk på kurland skole (ikke å anbeflae NOENGANG!) og enda minde Hammer skole (bygningen er revet, men jeg skulle fremdeles ønske at plassen hadde blitt forblitt tom.) jeg skall ikke si for mye om hva som skjedde siden... jeg har gjort det så mange ganger før... (troror også det står et sted på paws når jeg tenker meg om.)
Det finnes ingen problemer som er så store at du ikke kan ta deg en pause å se på de andre som sliter mer enn deg.

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: Hei folkens.
« Svar #29 på: 06. feb, 2013, 08:19 »
Du er fra Lørenskog! :D awesome ^^ Jeg er ganske ny her selv faktisk, men velkommen uansett :3 Er ikke noe galt i å være homofil hverken her, på internett, i furry miljøet eller "IRL" c:  De som har problemer med homofile sliter nok veldig med seg selv fra før tror jeg ._.

Nei... det er vell ikke det... vell de fleste jeg kjenner IRL har et problem med homofile... så ingen vet om det, men... meh :P
Jep ^^ "Lørenskog to the end!"... om det ikke hadde vært for at vi har Norges dårligste skole vesen...

I mange tilfeller bedrer det seg når alle blir eldre og mer modne. Men er veldig synd at mange rett og slett ikke klarer å akseptere det :/
Hehe, jeg synes Lørenskog er koselig 8D Ihvertfall her oppe hvor jeg bor. Har egentlig ikke opplevd noe veldig negativt med skolene jeg har gått på her heller ._. Men det er sikkert forskjellig fra skole til skole :3

Vell ingen jeg kjenner blir moden... noen gang... og jeg finner gutter til å ha vanskelighetter med å si at det er greit å ha en homofil venn... -.- "FML"

Jeg vet ikke med deg, men jeg gikk på kurland skole (ikke å anbeflae NOENGANG!) og enda minde Hammer skole (bygningen er revet, men jeg skulle fremdeles ønske at plassen hadde blitt forblitt tom.) jeg skall ikke si for mye om hva som skjedde siden... jeg har gjort det så mange ganger før... (troror også det står et sted på paws når jeg tenker meg om.)


"If being gay was a decision or choise... When did you decide to become straight?"
En liten setning som jeg bruker å tenke på når noen konfronterer med negative holdninger om homofili.

Morten

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: Hei folkens.
« Svar #30 på: 07. feb, 2013, 06:02 »
Hei Hei! velkommen Saifer! :D
vet ikke hva jeg skal skrive. men kan si jeg liker furry's og scalies og andre som er snille godt :P så bare send meg pm hvis du vil kontakte meg og snakke.

PS: bot i vestfold hvis noen furs ville være interisert og møtes. bare send me pm :D