Skrevet av Emne: The Gathering 2013: Singularity  (Lest 6431 ganger)

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
The Gathering 2013: Singularity
« på: 08. feb, 2013, 11:20 »



Tenkte å lage en tråd for de som skal på The Gathering i år!  ;D Hvem skal? Jeg var der for 2 år siden, og det var veldig gøy. Er liksom en opplevelse i seg selv. Men da fikk jeg ikke spilt så mye som jeg egentlig hadde lyst til, så i år skal jeg ta det igjen og sovne forran skjermen, haha x3 Noen som har vært på TG før?

Det jeg tar med blir vel 32" min (spiller ikke på PC ._. ), Xbox 360 med masse spill, Wii med masse spill, 3DS med de beste spillene, MacBook med Steam og OnLive (Hell yeah.), og kanskje Apple TV hvis jeg kjøper det før TG C: Må også skaffe meg et gaming-headset, så vurderer Tritton AX720 eller Pro. Og så skal jeg kanskje bygge hylle hvis jeg gidder/får til :3

Hva skal du eventuelt ta med og spille på?  :D

Kotoma

  • Overaktiv Fur
  • ***
  • Innlegg: 337
  • Subwoofur!
    • Vis profil
Sv: The Gathering 2013: Singularity
« Svar #1 på: 09. feb, 2013, 16:07 »
Har vært på TG 2 ganger nå, skal dra igjen i år :)

Skal ta med meg min gaming "laptop" (egentlig slepbar) og min server, nas, stuepc eller bare en "Chimera" maskin :P (Altmuligrart)

Skal også ha med meg en forsterker + anlegg.

Miwa

  • Gjest
Sv: The Gathering 2013: Singularity
« Svar #2 på: 09. feb, 2013, 16:24 »
Kom ikke høyt nok i køen denne gangen, så blir ikke dette året :C

CaldCat

  • Gjest
Sv: The Gathering 2013: Singularity
« Svar #3 på: 09. feb, 2013, 19:28 »
Åh! Åh! Jeg skal! :3

Blir første gangen for min del. Hadde planlagt å komme lenge, men nå som jeg har en dataglad kjæreste så var jeg dømt til å komme uansett ^^

Kommer nok til å gjøre et skikkelig "dugnadsarbeid" med å spille gjennom diverse spill på Steam som jeg enda ikke er ferdig med, også blir det nok en del Minecraft. Og sikkert en del TV-serier og filmer og diverse på Netflix. Også må jeg jo utforske litt og være med på/se på diverse arrangementer, spesielt siden det er min første gang.

Noen som vet om nerdesvømmen skal arrangeres i år også?

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: The Gathering 2013: Singularity
« Svar #4 på: 09. feb, 2013, 21:12 »
Har vært på TG 2 ganger nå, skal dra igjen i år :)

Skal ta med meg min gaming "laptop" (egentlig slepbar) og min server, nas, stuepc eller bare en "Chimera" maskin :P (Altmuligrart)

Skal også ha med meg en forsterker + anlegg.

Awesome :D Jeg orker ikke å drasse med mer enn det jeg må (TV etc) så tar ikke med noe anlegg @_@ Alle prøver å overdøve hverandre uansett, så har ikke anlegg til sånt xD

Kom ikke høyt nok i køen denne gangen, så blir ikke dette året :C

Awhf D: hvilken plass er du på nå?

Åh! Åh! Jeg skal! :3

Blir første gangen for min del. Hadde planlagt å komme lenge, men nå som jeg har en dataglad kjæreste så var jeg dømt til å komme uansett ^^

Kommer nok til å gjøre et skikkelig "dugnadsarbeid" med å spille gjennom diverse spill på Steam som jeg enda ikke er ferdig med, også blir det nok en del Minecraft. Og sikkert en del TV-serier og filmer og diverse på Netflix. Også må jeg jo utforske litt og være med på/se på diverse arrangementer, spesielt siden det er min første gang.

Noen som vet om nerdesvømmen skal arrangeres i år også?

Cool! Tror du kommer til å digge det ;D Kjæresten min er egentlig ikke gamer, men hun er nesten mer ivrig en meg på å dra dit x3 Skal spille gjennom mange spill jeg ikke har fullført selv. Sånn som Zelda og Halo :3 Svømmerturen pleier jo å være hvert år, så tviler ikke på at det blir i år også ^^

Noen av de som skal som vet hvilken sektor de skal sitte i? C:

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: The Gathering 2013: Singularity
« Svar #5 på: 09. feb, 2013, 23:51 »
Hadde vært fristende å vært med på TG et år, men skulle helst ha kunnet dratt med noen som hadde
peiling. Billettsystemet skjønner jeg ikke XD

Deimos

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 11
  • ...
    • Vis profil
Sv: The Gathering 2013: Singularity
« Svar #6 på: 20. feb, 2013, 01:18 »
meep, skal for første gang på TG.  [eek]

og um... kjenner ingen andre enn brorn min som skal dit.
blir å ta med stasjoneren min, ellers ikke noe spes.
kan vel kanskje prøve å møte en av dere? har aldri vært på noen arrangementer før, eller uten familien min, så.. um, help?
blir sikkert å spille Guild Wars 2, Minecraft og StarCraft II. dermed oppsøke noen youtube kjendiser som kanskje blir å stikke innom.

Nerdesvømmen?
...
vann
...

*klamrer seg fast til noe* meep.  [sad]

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: The Gathering 2013: Singularity
« Svar #7 på: 20. feb, 2013, 12:16 »
Hadde vært fristende å vært med på TG et år, men skulle helst ha kunnet dratt med noen som hadde
peiling. Billettsystemet skjønner jeg ikke XD

Er uansett alltid bedre å ha noen å reise med, fordi det er langt og mange dager så er jo fint med selskap C: Når det kommer til billettsystemet så fungerer det sånn at man får tildelt en plass i køen over alle som skal ha billett. Når de som er først har kjøpt opptil 5 billetter eller takket nei, vil køen gå framover. Sååå hvis du ikke har stelt deg i kø ennå, så tror jeg det er litt vanskelig å få billett dessverre fordi du havner helt bak :c Men det skader jo ikke å prøve! ;D

meep, skal for første gang på TG.  [eek]

og um... kjenner ingen andre enn brorn min som skal dit.
blir å ta med stasjoneren min, ellers ikke noe spes.
kan vel kanskje prøve å møte en av dere? har aldri vært på noen arrangementer før, eller uten familien min, så.. um, help?
blir sikkert å spille Guild Wars 2, Minecraft og StarCraft II. dermed oppsøke noen youtube kjendiser som kanskje blir å stikke innom.

Nerdesvømmen?
...
vann
...

*klamrer seg fast til noe* meep.  [sad]

Du kommer helt sikkert til å like deg der! ^^ Det er veldig gøy og masse og gjøre annet enn å game også, så man kjeder seg aldri 8D Så man trenger egentlig ikke familie for å trives der :3 Skal nok prøve å delta på nerdesvømmen i år. Tror jeg sov forrige gang @_@

Lucifer

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: The Gathering 2013: Singularity
« Svar #8 på: 09. mar, 2013, 01:36 »
Snart seating da! :D

Jeg og Fjalljon seater i sektor 5, etter planen, om noen vil sitte i nærheten.
« Siste redigering: 09. mar, 2013, 01:38 av Lucifer »

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: The Gathering 2013: Singularity
« Svar #9 på: 09. mar, 2013, 09:34 »
Gruppen min er visst på over 50 folk, så vi har allerede seatet. Jeg kjenner ikke alle da.. xD Men jeg og mange av de jeg kjenner sitter på rad 49 i sektor 5 regner jeg med C:

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: The Gathering 2013: Singularity
« Svar #10 på: 09. mar, 2013, 09:58 »
Noen får si i fra i god tid når det er neste gang, kanskje jeg kan slenge meg på noen som har peiling XD
Hakke så lyst til å reise av gårde alene, virker litt stusselig XD

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: The Gathering 2013: Singularity
« Svar #11 på: 09. mar, 2013, 10:58 »
Vi kan jo prøve på å få samlet så mange furs som mulig neste år :3 Men man må være veldig tidlig ute for å få billett.. Sånn november-ish ._.

Lucifer

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: The Gathering 2013: Singularity
« Svar #12 på: 10. mar, 2013, 15:37 »
Da var vi seatet. R29 - S32, og S33 :D

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: The Gathering 2013: Singularity
« Svar #13 på: 11. mar, 2013, 01:25 »
Vi kan jo prøve på å få samlet så mange furs som mulig neste år :3 Men man må være veldig tidlig ute for å få billett.. Sånn november-ish ._.

er med på denne neste år :3
The more i learn about people, the more i like my dog.

FreesTyler

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 2189
  • Top percentage of Rat(tata)
    • Vis profil
    • My DeviantArt
Sv: The Gathering 2013: Singularity
« Svar #14 på: 12. mar, 2013, 13:00 »
Vi kan jo prøve på å få samlet så mange furs som mulig neste år :3 Men man må være veldig tidlig ute for å få billett.. Sånn november-ish ._.

er med på denne neste år :3

Hadde vært kult :3

Koob

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 849
  • Duran
    • Vis profil
Sv: The Gathering 2013: Singularity
« Svar #15 på: 18. mar, 2013, 10:05 »
Bor 20 min unna med tog, noen som har lyst til å finne på noe ute i Hamar en eller annen dag? Kunne jo sikkert hatt ett lite oppmøte om noen er interessert?

Lucifer

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: The Gathering 2013: Singularity
« Svar #16 på: 26. mar, 2013, 15:28 »
Dagen før dagen. Nå går tida sent, spesielt fordi jeg stirrer på livestream fra skipet http://www.gathering.org/tg13/no/webcam/ :3

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: The Gathering 2013: Singularity
« Svar #17 på: 27. mar, 2013, 18:30 »
..og nå er vi her :'D

Deimos

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 11
  • ...
    • Vis profil
Sv: The Gathering 2013: Singularity
« Svar #18 på: 28. mar, 2013, 19:36 »
vel, jeg hadde plass på rad 69, men jeg klarte det bare ikke. fikk hodepine av bassen og offentlige toalett er et mareritt. taggen min er ikke ødelagt, så jeg kan slippe inn igjen, men føles litt awkward å spasere inn med kofferten dag 3... sitter hos noen besteforeldre og vet ikke hva jeg skal gjøre...  [sad]

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: The Gathering 2013: Singularity
« Svar #19 på: 28. mar, 2013, 20:02 »
vel, jeg hadde plass på rad 69, men jeg klarte det bare ikke. fikk hodepine av bassen og offentlige toalett er et mareritt. taggen min er ikke ødelagt, så jeg kan slippe inn igjen, men føles litt awkward å spasere inn med kofferten dag 3... sitter hos noen besteforeldre og vet ikke hva jeg skal gjøre...  [sad]

D: noooes :/ tirst å høre at du ikke klarte bassen, men neste gang kan du jo prøve å få tak i biletter nærmere den stille plassen :)
The more i learn about people, the more i like my dog.

Lucifer

  • Fur
  • *
  • Innlegg: 62
    • Vis profil
Sv: The Gathering 2013: Singularity
« Svar #20 på: 29. mar, 2013, 01:20 »
Noen koser seg på TG! :D

UsagiKun

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 828
  • PLUR <3
    • Vis profil
    • tumblr
Sv: The Gathering 2013: Singularity
« Svar #21 på: 02. apr, 2013, 22:16 »
vel, jeg hadde plass på rad 69, men jeg klarte det bare ikke. fikk hodepine av bassen og offentlige toalett er et mareritt. taggen min er ikke ødelagt, så jeg kan slippe inn igjen, men føles litt awkward å spasere inn med kofferten dag 3... sitter hos noen besteforeldre og vet ikke hva jeg skal gjøre...  [sad]

Awh så dumt :c Jeg var veldig heldig og hadde ingen med store anlegg rundt meg ^^" Må være utrolig slitsomt å sitte ved siden av noen som spiller med konsert volum døgnet rundt..