Skrevet av Emne: Google +?  (Lest 3353 ganger)

Saifer

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 100
  • Aldri la meg klage, for jeg lever veldig godt!
    • Vis profil
Google +?
« på: 16. feb, 2013, 15:57 »
Noe usikker på om dette passer under underholdning, men google + er mer eller mindre en form for multimedia...

For de som ikke vethva google + er... så er ikke jeg helt sikker heller, som er noe av grunnen for at jeg lager denne tråden.

Så hvit jeg vet er det et sosialt nettverk som facebook (som jeg ikke har siden jeg hater det) om du har en android telefon eller Gmail (som du igjen autosamisk har om du har android enhet.) så har du tilgang til google +... som er grunnen for at jeg ser lit rundt på det. Jeg har hat det i omtrent et halvt år, men utenom at det spæmer meg med ting vet jeg ikke hva jeg skal bruke det til.
Jeg kjekket nylig om det er en var et norskt furry krets på g+ men... det var det ikke så...

Spørsmålet mitt koker ned til hvem har g+, hva skal man eventuelt bruke det til, og om det var en grupe med norwigain fur der ville de som har g+ vært med den gruppen.

PS. (Jeg vet at ver gang jeg lager en tråd at jeg skrivet alt for mye på forklaringer.)
Det finnes ingen problemer som er så store at du ikke kan ta deg en pause å se på de andre som sliter mer enn deg.

Kereshni

  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 536
  • http://kerayne.com/
    • Vis profil
    • Kerayne
Sv: Google +?
« Svar #1 på: 16. feb, 2013, 16:03 »
Noe usikker på om dette passer under underholdning, men google + er mer eller mindre en form for multimedia...

For de som ikke vethva google + er... så er ikke jeg helt sikker heller, som er noe av grunnen for at jeg lager denne tråden.

Så hvit jeg vet er det et sosialt nettverk som facebook (som jeg ikke har siden jeg hater det) om du har en android telefon eller Gmail (som du igjen autosamisk har om du har android enhet.) så har du tilgang til google +... som er grunnen for at jeg ser lit rundt på det. Jeg har hat det i omtrent et halvt år, men utenom at det spæmer meg med ting vet jeg ikke hva jeg skal bruke det til.
Jeg kjekket nylig om det er en var et norskt furry krets på g+ men... det var det ikke så...

Spørsmålet mitt koker ned til hvem har g+, hva skal man eventuelt bruke det til, og om det var en grupe med norwigain fur der ville de som har g+ vært med den gruppen.

PS. (Jeg vet at ver gang jeg lager en tråd at jeg skrivet alt for mye på forklaringer.)


Legg meg til
rezso.fang@gmail.com

Exodai

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1299
  • Marinadeknarken
    • Vis profil
    • FurAffinity
Sv: Google +?
« Svar #2 på: 16. feb, 2013, 16:07 »
Hørtes ut som en kul ide, sikkert veldig bra for å lage meets og events, samt hangouts (en massiv skype samtale med webcam).
Men hvis det er mulighet så burde denne gruppen være privat siden ekte navn og slikt vil vises, invite only også.
FurAffinity          DeviantArt


Six

  • Über Fur
  • ****
  • Innlegg: 4673
  • Purrr :3
    • Vis profil
Sv: Google +?
« Svar #3 på: 16. feb, 2013, 17:22 »
jeg har google+ men bruker det ekstremt lite, derfor blir jeg ikke å dele brukeren min xD haha.

MEN om det da skulle være slik at du finner meg der så bare legg meg til. haha.

Seinos

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 188
  • dårlig ordspill
    • Vis profil
Sv: Google +?
« Svar #4 på: 20. feb, 2013, 20:38 »
Then again, alle med youtube bruker har også google+, såh.
Heter ToughMoses, bruker det ekstremt lite though.
Skype - Seinos.Sky | Steam - Seinos_sky