Skrevet av Emne: Sletting av innlegg, og varsel til poster  (Lest 3076 ganger)

TwoSocks

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 113
    • Vis profil
    • Jckf.no
Sletting av innlegg, og varsel til poster
« på: 02. apr, 2013, 13:45 »
Mitt innlegg i http://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=3304.msg99681 er slettet, men jeg har ikke fått noen beskjed om dette. Om dere skal moderere bør brukerne få oppgitt grunnlag.

Arrius

  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1161
    • Vis profil
Sv: Sletting av innlegg, og varsel til poster
« Svar #1 på: 02. apr, 2013, 16:06 »
Mitt innlegg i http://www.norwegianpaws.org/forum/index.php?topic=3304.msg99681 er slettet, men jeg har ikke fått noen beskjed om dette. Om dere skal moderere bør brukerne få oppgitt grunnlag.

holder du deg til Norpaw FAQ så skal det gå bra, om du ikke gjør det ,så kan det hende at det er en grunn at ditt innlegg nå er slettet.
The more i learn about people, the more i like my dog.

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Sletting av innlegg, og varsel til poster
« Svar #2 på: 02. apr, 2013, 17:35 »
Du skal ha fått beskjed fra minst en stk moderator ang slettingen... Jeg vet for jeg sendte deg en.
« Siste redigering: 02. apr, 2013, 18:22 av Tellos »

TwoSocks

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 113
    • Vis profil
    • Jckf.no
Sv: Sletting av innlegg, og varsel til poster
« Svar #3 på: 02. apr, 2013, 21:54 »
Siste PM-en jeg fikk var i juni 2012 ang. Desucon...

Jeg kan godt skjønne hvorfor innlegget mitt er slettet, for det var ikke særlig givende til trådens emne, men samtidig mener jeg man ikke kan forvente annet når man offentlig sier at man ser begge sider av en voldtekt. Det jeg reagerte på var uansett bare det at jeg ikke fikk noen forklaring.

Tellos

  • Administrator
  • Senior Fur
  • ****
  • Innlegg: 993
  • Rev.. as if anyone was wondering..
    • Vis profil
    • Tellos.us (under construction)
Sv: Sletting av innlegg, og varsel til poster
« Svar #4 på: 02. apr, 2013, 23:21 »
Må si at å starte en egen tråd for noe slik faktisk er litt.. upassende. Mulig det var dumt av meg å sende beskjeden til deg på skype, men siden du har stått online så antok jeg at du hadde lest den. Du ble rapportert av andre brukere (flere enn en) og ble bedt slettet av andre brukere og mods. jeg tok de grep som trengstes å gjøres for å unngå en situasjon og sendte deg beskjed på den kanalen jeg trodde var best. Kommentaren din var et svar på en kommentar som VIRKELIG var upassende, men det hjelper ikke når kommentaren din var upassende til å begynne med.

Denne tråden har ingen ting å gjøre på forumet og jeg ber deg om å fortsette dette i PM, enten med meg eller evt noen andre du ikke har noen beef med, men håper vi kan håndtere dette på en mer sivilisert måte fra nå av.

TwoSocks

  • Aktiv Fur
  • **
  • Innlegg: 113
    • Vis profil
    • Jckf.no
Sv: Sletting av innlegg, og varsel til poster
« Svar #5 på: 03. apr, 2013, 08:12 »
Jeg hadde visst ikke logget av PC-en min på jobb, og sto derfor som tilgjengelig på Skype der. Dette beklager jeg.

At tråden ikke har noe å gjøre på forumet er jeg uenig i, da den i høyeste grad omhandler nettopp forumet og hvordan det driftes. Dessuten hadde jeg ikke lyst til å "sutre til en av vennene mine".

Andre forum jeg er medlem av har kategorier hvor tråder kun er synlige for moderatorer og trådstarter. Der kan slike saker tas opp og diskuteres uten fritt innsyn fra hele brukermassen. Nå vet jeg ikke om SMF v1 har denne muligheten, men det er kanskje noe å se på? :)

Aikho

  • It's me...
  • Hyperaktiv Fur
  • ****
  • Innlegg: 1395
  • It's me...
    • Vis profil
    • It's me...
Sv: Sletting av innlegg, og varsel til poster
« Svar #6 på: 03. apr, 2013, 15:25 »
Beskjeden ble gitt, kom frem på feil sted og ble ikke sett, problemet er nå løst og ingen er sinte på hverandre, alle partene som var innblandet lærte av det, om et år ser de tilbake på det og ler hjertelig med hverandre. :)

Låser, men lar tråden være. Og takk for tipset, TwoSocks.